Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Laten we dit topic vooral niet over mij maken, maar ik ben 18, dus ik ben over een tijdje ook niet meer welkom :disappointed_relieved:

 

M en Ms schreef:

als jij nu eerst een boterham wil eten en dan pas taart vinden wij het ook goed hoor @Pin 

Ah top, dan pak ik een cracker ofzo. Wel licht ontbijten, zodat er meer taart in kan :wink:

Gebruiker c schreef:

Ahhww, jij ook al Pin?

Jep… 

Als het zover is, laat je het wel weten?! Ik wil ook voor jou goed afscheid nemen dan. En dan ook hetzelfde ritueel doen als bij Kenshin. 

Nu bedenk ik me net, @M en Ms jullie zijn toch ook al 17 , dus laat het ook weten als jullie gaan?!

M en Ms schreef:

BTW volgend jaar zelfde tijd?

Vrees dat ik dan ook al foetsie ben, maar in gedachten zeker!

@Pin   wjj ook :rofl::joy:

 

eens even testen of er iemand van de KT mee kijkt als ik hier mijn adres ga neerzetten

 

 

 

wie was erin getrapt, het is alleen een test :joy:

 

 

M&M's en TWIN

Nu bedenk ik me net, @M en Ms jullie zijn toch ook al 17 , dus laat het ook weten als jullie gaan?!

met de hele groep 18 jarigen dan, als het zo ver  is, maar das volgend jaar mei of maart moet je ff checken

Ik ga stuk @M en Ms 

Iedereen hier heeft morgen straks een waarschuwing voor off-topic en chat. Whoooops ;)

 

EDIT: Oh nee, da's dan vandaag lol

wat hou ik toch van jullie humor,  wat ik wel grappig vind is dat ik altijd al op toon antwoord klik voordat ik het lees🤣😂, maar ik ben er wel lekker ingetrapt.  Net als de vorige🤣😂

@M en Ms dat was gemeen man😂

@Pin ik heb al 2 waarschuwingen 😬

Iedereen hier heeft morgen straks een waarschuwing voor off-topic en chat. Whoooops ;)

@Pin , dat maakt mij niet uit! Dat heb ik er voor over! 

Hallo iedereen

 

Vaarwel

Sayonara

Novaer

 

Dat laatste is ‘vaarwel’ in het Sindarijns. Letterlijk vertaald als ‘be well’. En dat wens ik jullie toe: dat het jullie goed gaat :yellow_heart:  Tuurlijk komen er in het leven moeilijke en fijne momenten, dalen en pieken, voorbij, maar dat kunnen jullie aan. Echt. Ik geloof in elk van jullie. 

 

Gr. Kenshin

Wederom wat wijze woorden van Kenshin. Houdt het dan nooit op? :eyes::cry::wink:

@Pin  jij denkt ook aan alles :relaxed:

 

M&M's en TWIN

Ah ik denk dat de KT wel wat soepeler is ivm bijzondere omstandigheden. 

Wanneer moest jij nou weg Ronald?

 

M en Ms schreef:

@Pin  jij denkt ook aan alles :relaxed:

denk je?

Dadelijk zit ik hier nog in mijn eentje jullie over 1 jaar te eren 😔

Met de nieuwe regeling november en als die gecancelled word dan ben ik plotseling weg 

eens even testen of er iemand van de KT mee kijkt als ik hier mijn adres ga neerzetten

 

 

 

wie was erin getrapt, het is alleen een test :joy:

 

 

M&M's en TWIN

Ik ben echt benieuwd welke hartverzakking de moderator die dit leest gaat krijgen hihi. leedvermaak im sorry

@M en Ms dat was gemeen man😂

 

 

niet slecht bedoeld hè

 

ze durven nog niks te zeggen bij KT, hopelijk komt dat omdat ze van hun stoel zijn gevallen van het lachen :relaxed:

 

M&M's en TWIN

Hey, ik zie dat Ronald  de mooie batch heeft verdiendt . Gefeliciteerd 😂

Met de nieuwe regeling november en als die gecancelled word dan ben ik plotseling weg 

Gelukkig is de nieuwe regeling er dan!

 

Dadelijk zit ik hier nog in mijn eentje jullie over 1 jaar te eren 😔

Ah vast niet. En wij zijn der ook in gedachten bij natuurlijk.

@M en Ms dat was gemeen man😂

 

 

niet slecht bedoeld hè

 

ze durven nog niks te zeggen bij KT, hopelijk komt dat omdat ze van hun stoel zijn gevallen van het lachen :relaxed:

 

M&M's en TWIN

ik in ieder geval wel🤣😂.  

Arme KT er die morgen vroeg opstart😅

Met de nieuwe regeling november en als die gecancelled word dan ben ik plotseling weg 

Gelukkig is de nieuwe regeling er dan!

 

Dadelijk zit ik hier nog in mijn eentje jullie over 1 jaar te eren 😔

Ah vast niet. En wij zijn der ook in gedachten bij natuurlijk.


ja, dat is waar, maar dat is nog niet fijn denk ik

Zielige moderator die dit moet lezen én Kenshin moet verwijderen :(

sorry moderator!  Voor het geval dat je je hebt bezeerd. Ik had graag ehbo gegeven,  maar ja. Dat kan moeilijk 

 

 

Zielige moderator die dit moet lezen én Kenshin moet verwijderen :(

ik heb er nu al medelijde mee!

 

Kun je nagaan,  de persoon ziet het account van Kenshin,  en schrikt zich kapot van de reacties en haalt de supervisor erbij omdat die het niet zelf wil verwijderen. Als dat zo is. Kan de supervisor dan erbij zeggen dat die de supervisor is?

Ik denk dat ze daar lootjes moeten trekken wie de taak krijgt om kenshin te verwijderen

Reageer