Skip to main content

Ik ga jullie verlaten 😘

Linne01
Forum|alt.badge.img+5

Lieve Forum-leden,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het afgelopen jaar dat ik mee mocht kijken op dit forum. Ik vond het fijn om mijn eigen meningen te kunnen geven over verschillende onderwerpen en dat we elkaar ook advies konden geven. Het was geweldig dat dit forum bestaat en dat ik hier lid mocht zijn. Maar aan mijn tijd op di forum is nu ook een einde gekomen 

Vandaag ben ik 18 jaar geworden en ben ik voor de wet geen kind meer en daarom ga ik jullie verlaten. Bedankt voor alle fijne gesprekken en leuke vragenlijsten. Ik wens iedereen alle goeds toe.

Nogmaals bedankt voor alles en dat ik hier gewoon mezelf kon zijn! 

Thanks for the ride!

Vaarwel!

Liefs Linne 😘 

16 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 12 januari 2025

Hey! Jij bedankt voor al je bijdrages en ik wens je heel veel geluk en alle goeds!  Fijn dat je er bij was! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 12 januari 2025

Hallo Linne, 

Ik vindt het echt erg dat je gaat. Ik heb zoveel inspiratie, steun en erkenning voor bepaalde dingen gevonden  met jouw onderwerpen en topics. Ik ga je echt missen, je had continu respect voor iedereen en was bijzonder vriendelijk en beleefdβ€¦πŸ˜”πŸ˜’ Ga je nog ergens anders verder? 

Ik wens je het allerbeste en hoop dat je een geweldige toekomst tegemoet mag gaan! 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3232 reacties
  • 13 januari 2025

Dankjewel ​@Linne01  voor je berichten en je mededeling nu. Fijn dat je er zoveel aan had en wij aan jou! En ook nog gefeliciteerd met je 18e verjaardag! Dat je maar mag genieten van je volwassenheid en veel geluk! 

Groetjes liefs Tartan X

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

Ten eerste van harte gefeliciteerd! 

Bedankt voor je geweldige bijdrage en inzet. 

Liefs,

Nieuwsgierig Aapje 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 125 reacties
  • 13 januari 2025

Hoi. Veel geluk en succes in het leven. Ik ben benieuwd hoe het voelt om volwassen te zijn. Hopelijk geniet je ervan! Of moeten we 'u' zeggen?  Grapje hoor πŸ˜‰πŸ˜˜ 

Groetjes Tjempie xxx

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1673 reacties
  • 13 januari 2025

Heyy!

Heel erg bedankt voor al jouw bijdrages aan het forum! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag! Geniet ervan en ik wens je het allerbeste voor de toekomst!

Liefs, ItsJustMe <3

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 13 januari 2025
Linne01 schreef:

(….)

Thanks for the ride!

Vaarwel!

Liefs Linne 😘 

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 13 januari 2025

Je hielp me zo erg 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 491 reacties
  • 13 januari 2025

Wat jammer! Je was een heel fijn persoon op het forum, het gaat je goed x 

(Ps normaalgezien kun je nog een paar maanden blijven als je wil, totdat je kt je verwijderd)

Liefs 

Anoniem789 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 13 januari 2025

Ik mis je nu al!😭😭😭 ik las altijd jouw topics door en je steunde mij altijd zonder dat je het doorhad. Je bent 1 van de weinige met wie er over bepaalde onderwerpen gesproken kon worden. Ik mis je zo, ik had zoveel steun aan je en als ik een vraag had, hoefde ik het geen eens te stellen. Ik vond zo vaak een antwoord in 1 van jouw reacties of onderwerpen lieve Linne. Ik vindt het echt pijnelijk 😭

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hi,

Fijn dat je op het forum was! En natuurlijk nog gefeliciteerd! 😘ik wens je veel geluk voor de toekomst! 

Liefs πŸ€—

Linne01
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 149 reacties
  • 13 januari 2025

Bedankt voor alle lieve reacties iedereen! Ik vind het ook jammer en ik ga jullie ook missen! Ik weet niet of ik doorga op een ander kanaal miss op Insta... Maar een forum zoals deze zijn er volgens mij niet voor 18+ers. Ik vind het echt fijn dat ik mensen kon helpen met mijn reacties en dat geeft mij een heel goed gevoel bedankt iedereen!

Liefs Linne 😘 

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 16 januari 2025

allereerst gefeliciteerd ​@Linne01  vlgm kan je nog een paar maanden blijven hoor! op je 19de word je volgens mij verwijderd door KT ​@tim16 is ook al 18 en is hier nog steeds! je reacties waren super goed! we gaan je missen😘

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 16 januari 2025

Hey ​@Linne01  nog gefeliciteerd. Ik wens je ook alle goeds.

​@stitch1234 Je moet wel op je 18de weg. Zoals ik het heb begrepen verwijderd KT 2 keer per jaar accounts van mensen die 18 zijn. Ze sturen dan 2 weken voor je weg moet een mailtje. Dus ja, dat mailtje wacht ik nog ff af.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 17 januari 2025

Haii,

gefeliciteerd nog πŸ€—

fijn dat je er was en het beste voor de toekomst 🩷😊

Liefs.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 26 januari 2025

Maar ​@Linne01  hoe kunnen we je dan vinden op insta…..πŸ™

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen