Skip to main content

hoihoi!

 

ik zit dus op een school )speciaal onderwijs’ en daar zijn best veel coole mensen, denk aan scene, hippy, etc. er is een meisje laten we haar ella noemen. als sinds de eerste keer haar gezien te hebben vond ik haar cool- best wel knap. ik wil graag vriendinnen worden want zij is erg cool, en misschien een furry. 

ik vertel ff een lang (?) verhaal. 

 

ik ging dus naar school en ik zie ella elke dag. vandaag hadden we presentaties, sommigen dan. er waren wat mensen en ik en mijn vriend wisten niet precies naar welke we toe wouden. toen hoorden we dat ene “lisa” (nepnaam) ook ging presenteren. ik en Guus (nepnaam) en velen anderen wisten niet wie zij was. toen hoorde ik van een coach dat ella nonbinair was, en dus lisa genoemd wou worden. dus dat betekende dat ze van de lbtqh+ is! ik en guus ook, dus dat sprak ons wel aan. wij gingen naar die presentatie en toen zei ze dat ze een challenge had gedaan met animeren. erg leuk enzo en toen liet ze fotos zien van tijdens het animeren. dat leek erg op een furry/fursona. ze had ook een kandi-ketting om met een pootje (ze is scene/grunge) en toen keken ik en guus elkaar vol aan. guus had al een crush op haar en ik wou vriendinnen worden. we moesten eerst een antwoord zien te krijgen of ze een furry was.. maar we zijn (ik, guus en lisa) allemaal verlegen en best stil. we probeerden het in de pauzes maar dat lukte niet. toen gingen we met alle 3 de klassen (inclusief haar klas) naar buiten, spellen spelen etc. ik en guus hadden daar geen zin in. lisa ook niet want zij deed niet mee. wij stapten er ook uit. dus ik een guus  gingen op de schommel naast haar zitten (zo’n schommel waar je in een net zit) wij gingen extra hard praten over dat zij van de lbtqh+ zijn, dat we furries en therians zijn en dat soort dingen. maar gewoon tegen elkaar terwijl zij er dus vlak naast zat. nog steeds durfden we niet, op een gegeven moment ging lisa naar huis. denken we xD. en toen was het dus over… maar guus zat nog in de oude klassenapp en lisa ook. toen hadden we haar telefoonnummer. 

 

ik stuurde dit: 

hallo ik wou dus zeggen dat je een leuke kledingsstijl hebt maar ik was te verlegen om het in het echt te zeggen dus ja hierbij..!! Groetjes misty :3 >w<

 

zij reageerde daarop: 

Leuk om te horen, je kan wel hoi zeggen tegen mij, je hoeft niet verlegen te zijn!

 

AAAHHH NU BEN IK ZOO BLIJJJJ >W<

 

dus ja ik heb alleen nog morgen en daarna pas na de vakantie `-’

nog tips >< 

ps: “lisa” als je dit verhaal kent oftewel je bent dit. wil je vrienden zijnnn?? 

 

baibai 

 

(ik heb nu een stuiter aanvaalllll)

Geen reactie

Reageer