Skip to main content

Hallo iedereen,

Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.

De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.

Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.

Hopelijk werkt dit een beetje :)

WaaromIsEen:banana: Krom

Awhh dank je!!  ​@Cantaloupe 

Ik ben niet vaak online dus vind het best wel bijzonder hahaha 💗 
Jij bent ook echt super lief! Ik vind je vragenlijsten ook altijd erg leuk! 

Awh dankjewel ​@tim16 ​@Honey_bee 🤗!

heel erg bedankt iedereen die mij heeft genoemd ik heb nog niet heel veel reacties maar hoop voor 2025 de 200 te halen 

Bedankt ​@tim16!

Ik ben de laatste tijd niet echt online, maar ik probeer wel weer een beetje op het forum zijn.

Liefs van mij,

@Wolkje 

En van mij ook bedankt ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe  en ​@tim16 en nogmaals ook ​@stitch1234   en iedereen ! 💖 Liefs, Tover xxx

Hoi hoi, van mij ook 💞 voor iedereen, en ook bedankt voor de complimentjes!  Ik ben er niet vaak meer, maar zal zeker af en toe eens kijken wat er zoal speelt. Druk druk. ​@Cantaloupe  en ​@tim16  dankjewel voor jullie lieve woorden, het is dé reden dat ik nog op het forum kom, de leden ! Veel liefs en ik hoop de "drive”weer terug te vinden. Jullie doen het trouwens geweldig allemaal !

Groetjes liefs Tartan X

Voor jullie allemaal 

Toppers 

Ga zo door en geef nooit je leven op er is altijd wel iemand die van je houd 

Groetjes 

ook nog even een compliment naar alle moderators, super bedankt voor dit geweldige forum! liefs van ​@stitch1234 

Hoi ​@Cantaloupe  bedankt voor je lieve woorden. Ik zit idd in groep 8. Ik hoop dat ik hier nog veel zal meedoen. Jij bent ook lief! En heel veel anderen zijn ook lievers.  Groetjes Tjempie xxx

@Tartan15 Graag gedaan. Fijn dat je wel blijft. Heb je posts wel gemist. Ik snap het wel hoor, bij mij is de ‘drive’ ook wat minder.

bij mij word de 'drive' ook minder ​@tim16 en ​@Tartan15. hopelijk word die snel weer beter!

Dat hoop ik ook hoor ​@stitch1234 !  Door mensen als jij en ​@Tartan15  ​@tim16  en bv ​@Cantaloupe  en ​@Boterbloempjee   en ​@Lupus  ​@ItsJustMe  enzovoort blijft het hier een mooi forum! 🥰

Liefs Tover xxx 

hey ​@Tover01 heel erg bedankt dat ik in je handtekening sta ben zo blij haha! echt complimenten nara jou je bent mega goed bezig

Bedankt hoor ​@Tover01 , jij doet het zelf ook heel goed!

Groetjes Lupus 

Bedankt ​@Tover01 Zelfde geldt voor jou.

Dankjewel lieve ​@Tover01 🤗!! hetzelfde terug😘

Hoi lieve ​@Tover01  Dankjewel! Jij doet het hier mega goed en je noemde mij een voorbeeld voor jou 🤭 nu ben je meer een voorbeeld voor mij hoor. Ik had vandaag een gesprek met mijn gym lerares en ik heb aan je gedacht. Hoe jij dingen aanpakt en je opstelt. En dat hielp. Ik vind jou op het forum een groot lieflijk sociaal lichtpunt en enorm intelligent in je reacties. Zeker, dat zijn ook wel meer mensen maar ik zet jou even op de troon vandaag 😉😘

Groetjes liefs Tartan XxX

p.s. nog steeds succes met je korte broek bij de scouts 😁😉

@Tover01 😘🤗💖

Hoi ​@Tover01  leuke nieuwe profiel afbeelding! Ik denk dat jij er vast wel op lijkt 😍Zie je zo naar je scouting winter hike gaan! Zeer stoer hoor 💪😎

Groetjes liefs Tartan X 

Heyy,

Dankjewel voor je complimentje lieve ​@Tover01 zelfde geldt ook zeker voor jou! En idd mooie nieuwe profielfoto past echt goed bij je!😘

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi allemaal 

Ik wil graag even delen dat jullie hele lieve mensen zijn die mij echt hebben geholpen! Bedankt!

Ik merk wel dat als het niet zo goed gaat met mijn mental health en andere sh*t dat ik hier wat vaker langs kom.

Liefs.

@Wolkje.

Hey! Ohh ik heb al jullie complimenten gelezen ☺️☺️☺️ echt heel lief! Bedankt hoor, te veel eer 🫣. En jullie verdienen het nog veel meer! ♥️

Haha ja ​@Tartan15  zo ga ik idd. Echte padvinder 😉😄

Liefs Tover xxx

Heyy, 

Long time no see. ;) 

Voordat mijn account verwijderd wordt over circa 3 maanden, omdat ik dan achttien ben en dus ‘volwassen’ ;)) wil ik iedereen op het Forum even bedanken. Ik ben nu niet zo actief op het forum, zit momenteel in mijn voorexamenjaar en heb het druk druk druk, maar kijk er nog wel vaak op en lees alles wat jullie schrijven. Mijn complimenten naar iedereen die hier tussen de ontelbare seks topic's zijn best doet om anderen te helpen. In de drie jaar dat ik de eer heb gehad om op dit forum anderen te mogen helpen en veel steun heb gehad heb ik veel gebruikers zien komen en gaan. Kort samengevat, jullie zijn allemaal geweldig. Ga zo door. Nee serieus, blijf dit forum verbeteren met jullie  behulpzame antwoorden en kritische blik. In het bijzonder ​@Tartan15, die ik nog ken als ‘Julian12’.  Man wat was dat lang geleden haha. 

Ik hou van jullie toppers. Blijf jezelf. 

Hoop dat je hier iets aan hebt. ;))

xx Eenmeisje004

(Oké nu moet ik echt beginnen met wiskunde.) 

Hoi lieve ​@Eenmeisje004  ook hier van mij nog eens ontzettend veel liefde, waardering en respect voor wie en hoe je bent! ♥️ Never out of my 😍

Groetjes liefs Tartan X 

een compliment voor ItsJustMe

dankjewel voor je hele lieve reactie op mijn depressie, de meeste mensen accepteren me niet meer. Het enige wat ik nodig had was een positieve reactie en die heb jij mij op precies het juiste moment gegeven, dankjewel

ook bedankt voor alle leden van de kt

jullie hebben me met veel geholpen! onzekerheid op paarse vrijdagen, slapeloosheid, pesten, zm gedachtes en jullie konden me er doorheen slepen op het moment dat mijn vrienden dat niet konden

dankjewel cantaloupe

je herinnert mij wrs niet meer, maar bedankt voor je lieve reacties op posts van anderen. Mensen kunnen nog wat van je leren!

dankjewel naar Mara.de.therian

jij hebt nooit op mij gereageerd, maar ik ben blij dat ik je gevonden heb, want door alleen in je bio te kijken voelde ik me veilig en fijn om in mijn eigen lichaam te zitten.

dat voelde ik maar een klein moment, maar dit zijn kleine dingen waar ik veel om geef.

en ik doe er nog een bij, alle mensen die ooit op mijn topics of reacties gereageerd hebben, bedankt

bedankt voor jullie steun, advies en medeleven in moeilijke situaties!

je bent genoeg

je bent perfect

je hoeft niet te veranderen 

je bent mooi

je bent lief 

je bent geweldig 

je moet ook lief zijn voor jezelf

voel je goed elke dag, de hele dag door

je bent oke

ik zou nog van je houden als je mijn hele wereld laat instorten, of mij vermoorden, ik zal altijd van je houden! 

het maakt niet uit wie of wat je bent!

voor mijn part voel je je een stoel! ik houd alsnog van je!

zelfs als je sh doet, zelfs als je een ander geloof hebt, een andere stijl, niets eet, niet slaapt, niet normaal bent, zm gedachtes hebt, emo bent of andersom, het maakt me niet uit of je nou van jongens of meisjes houd! ik houd alsnog van je! ik houd van iedereen! dit was mijn bericht naar de wereld

het spijt me voor alles dat ik fout heb gedaan! doei...

Reageer