Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

• March 11, 2022
  • 310 reacties
  • 5873 Bekeken

Toon eerste bericht

310 reacties

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 25, 2025

@Tover01 

Je reageert zo lief en je verhaal over T was echt mind-opening.

🩵 Lovegood 

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Bedankt ​@Lupus en ​@Tartan15! Fijn dat iedereen hier zo welkom is!

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 8, 2025

ik ben echt heel erg blij dat dit platform bestaat. zo kan ik anoniem mijn vragen stellen die ik in het echt nooit met vriendinnen ofzo bespreek. het platform heeft mij heel erg geholpen met vanalles!

heel erg bedankt voor alles❤️ @kindertelefoon 

• May 8, 2025

Compliment aan mijn vriend hij is een lieverd en hij is geduldig met me (en een lekker ding)

En aan mijn ouders omdat ze cuties zijn en goed voor me zorgen en ik doe soms te bitchy

En aan mijn beste vriendinnen omdat ze er altijd voor me zijn en eerlijk zijn

En aan mijn broer en zusje omdat ze meestal wel oké zijn!

• May 28, 2025

Hoi,

Ik wil ​@Wolkje ​@ItsJustMe ​@tim16  ​@Eenmeisje004 ​@Tartan15 ​@Tover01  ​@Boterbloempjee ​@Tjempie ​@Spaceflower een compliment geven, jullie zijn allemaal super lief en steunen anderen op een hele fijne manier 😊❤️ 

• May 29, 2025

Heey,

@Anoniem547 dank voor je compliment! Fijn dat je er bij bent! En het is fijn om te zien dat er veel zijn die anderen super goed advies proberen te geven en oprecht klaar staan zoals onder andere: ​@Badeend, ​@Tover01 , ​@Cantaloupe, ​@Tartan15, ​@Boterbloempjee, ​@Silence, ​@eendje .... en nog veel meer. 

Liefs Spaceflower 💖

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Heyy,

Ik wil ​@Cantaloupe, ​@Tover01, ​@Tartan15, ​@Tjempie, ​@Lupus en ​@Boterbloempjee  graag een complimentje geven! Ben hier veel te lang niet geweest en jullie zijn al die tijd gewoon hartstikke actief gebleven hier. Groot compliment daarvoor van mij! Hoop ook niet dat jullie me zijn vergeten ondertussen haha😅

En ook zag goeie reacties van ​@Badeendlangskomen ga zo door! En een compliment aan iedereen die hier actief is en aan alle mods natuurlijk! :)

Liefs, ItsJustMe <3

• June 8, 2025

Heyy lieve ​@ItsJustMe ,

dankjewel, compliment terug🤗 Ik ben je niet vergeten hoor😄❤️😉 Fijn dat je er weer bent!!!🤗 Reageer later nog wel op je andere reacties 😊❤️

Veel liefs en knuffel❤️😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 9, 2025

Hey lieve ​@ItsJustMe  wederzijds! Natuurlijk! En ik ben blij dat je er weer (nog steeds) bent! 😘 Liefs Tover xxx

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 12, 2025

ik wil graag iedereen die dit kan gebruiken zeggen:

je bent mooi, genoeg, lief en wat fijn dat je hier bent! ♡

xx me

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 26, 2025

Hey, ik wil eig iedereen wel een compliment geven. De laatste tijd zijn er veel actieve mensen bij gekomen en dat is echt top!! 

En ik wil ook even zeggen wie ik mis: ​@Natureflower  ​@Banaantjeeee  ​@Blub  ​@Boterbloempjee  ​@stitch1234  ​@ItzJustin  en ​@ItsJustMe  ♥️ ik hoop dat jullie weer af en toe komen buurten 😘

Liefs Tover xxxx

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11

Dankjewel ​@Tover01, en zeker een knuffel terug!

Ik moet zeggen dat ik idd al een tijdje niet meer actief ben geweest, en ik verwacht niet dat ik weer heel actief zal zijn, maar ik check het forum wel af en toe. 
Ig dat het gewoon beter gaat op dit moment, waardoor ik niet veel bezig ben met online dingen. Misschien post ik mijn kunst project van school nog wel een keer op Post je tekeningen. 

Liefs,

Natureflower

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 27, 2025

Ook complimenten naar ​@Tover01 , ​@Tartan15 , ​@Cantaloupe , ​@Boterbloempjee ​@ItsJustMe , ​@ItzJustin , ​@Tjempie en nog zoveel meer! 

En ook degene die er niet meer zijn zoals 

@tim16, @jesse573 en @eenmeisje003 (heb zoiezo de nummers verkeerd gedaan 😅)

En natuurlijk de mods voor dit prachtige forum!

Groetjes Lupus 

• June 27, 2025

Heyy lieve ​@Lupus ,

Dankjewel! Compliment terug en ook naar iedereen die je noemt!🤗

Veel liefs❤

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Hoi, dank je wel en voor iedereen ook ♥️.  Het is fijn dat er zoveel lieve kinderen  elkaar helpen! 

Groetjes Tjempie xxx

• July 3, 2025

Heey,

Ik wil graag een compliment geven aan iedereen die ( ondanks dat sommige niet meer actief zijn/ weg zijn) nog hier zijn en op sommige topics reageren en klavertjes blijven geven zoals: ​@Tover01, ​@Cantaloupe, ​@Tartan15, ​@Badeend ​@Lupus , ​@Silence ​@Tjempie , ​@Zeepsopje en ​@Lieve2009  en nog veel meer. 

Liefs en knuffel Spaceflower 💖💖

*Reacties samen gevoegd door de Kindertelefoon*

• July 3, 2025

Hii

Bedankt! Heel lief!

xxx Lieve

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 3, 2025

Ook een compliment naar jou ​@Spaceflower ! Ik zie je vaak voorbij komen, volgensmij doe je het goed!

Groetjes Lupus

• July 3, 2025

@Lieve2009 , ​@Lupus 😘💖😘💖

Liefs Spaceflower 💖

• July 3, 2025

Heyy lieve ​@Spaceflower ,

dankjewel🤗 Compliment en dikke knuffel terug <3

Veel liefs <3

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 4, 2025

Dankjewel ​@Spaceflower  en wederzijds! Fijn dat je zo actief bent en heel goede bijdragen geeft! Verder ook iedereen die genoemd is, ik ben altijd bang om iemand te kort te doen 😊 jullie verdienen ook een 🫂♥️

En ik mis eigenlijk ​@Boterbloempjee  😘 hoe gaat het met jou? 

Groetjes liefs Tartan X

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Bedankt dat sommige me genoemd hebben! ♥️

Lieve ​@Tartan15 , ik laat het straks wel weten in een nieuwe topic!! ♥️😘

Liefs ♥️

• July 5, 2025

Hii

Ik wil graag ​@Boterbloempjee ​@Silence ​@Tjempie ​@Spaceflower ​@Lupus ​@Tover01  ​@Tartan15 ​@natuurlijk_roodharige  ​@Cantaloupe  (van wie ik nu gelezen heb, maar ik vergeet vast wel iemand) een compliment geven 💖

Enn ook ​@Badeend !

xxx Lieve.​

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 9, 2025

Hoi ​@Lieve2009   super bedankt en zeer wederzijds hoor! 😘 Je bent een verrijking hier👍. Groetjes liefs Tartan X 

• July 9, 2025

Bedankt ​@Tartan15 !🥰​