Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

• March 11, 2022
  • 310 reacties
  • 5873 Bekeken

Toon eerste bericht

310 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 26, 2026

@Cantaloupe dankjewel! 🙂 ook een nieuwe badge erbij 😉

Liefs Yusa 😘

• January 26, 2026

@Tartan16 fijn advies en heel knap dat je zo jezelf durft te zijn!❤️

@Yusa goed advies en heeelll aardig vind ik❤️

@RoosjeRood  heel aardig en je verdient het niet om zo gepest te worden!❤️

@Cantaloupe 

@Froukje17 heel goed advies gegeven toen ik het nodig had!❤️

@iedereenvandekindertelefoon!❤️❤️

• January 26, 2026

Oh en ik was ​@ghast vergeten! Maar heel veel succes en dankjewel voor al je advies!

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Complimentjes terug voor ​@julia123 

Je bent echt mega dapper en ik hoop dat je jezelf blijft😘☀️💋

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 15, 2026

Compliment aan ​@JanneB, al sinds 7.40 ongeveer actief, en je laat superveel berichten door!😊

Liefs Yusa 😘

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 15, 2026

Complimenten aan ​@Tover01  voor zijn openheid over zichzelf en zijn belevenissen. Je topics komen uit je hart. En hoe hij hier probeert aan andere kinderen/jongeren een lief en ook nuttig advies te geven. Altijd lief en met positiviteit en respect. 

Aan ​@Yusa  die werkelijk iedereen probeert te helpen en steunen. Top! 

@Cantaloupe  voor zijn echte oprechte interesse en inlevingsvermogen in andere kinderen. 

En aan ​@Diana  voor haar rake, ter zake doende en vaak ook enigszins vermakelijke (en juiste!) reacties. 

En uiteraard aan alle lieverds hier 😘

Groetjes liefs, Tartan X 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 15, 2026

@Tartan16 dat is lief van je, dank.

Ik vind jouw reacties ook altijd fijn om te lezen: wijs en slim, zonder betweterij of aanstellerij. En steeds heel genuanceerd en positief.  We kunnen allemaal veel van je leren, zelfs ik😀

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 16, 2026

Dankjewel hoor ​@Tartan16  🤭 erg lief. Ik ben het wel absoluut zeker met je eens over de anderen die je noemt (💪♥️) en ik wil jouzelf ook noemen, het is altijd leerzaam wat je zegt, en de lieve ​@Boterbloempjee  nog eens vanwege haar goede lieve adviezen 😘 

Liefs, Tover xxxxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 16, 2026

@Tartan16 wat ik nog wilde toevoegen: jij durft andere jongens lief te noemen; dat vind ik knap.  In een ideale wereld zou dat gewoon normaal moeten zijn maar in werkelijkheid zie ik dat niet veel jongens doen.  Houden, zo!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 17, 2026

Complimentje aan ​@juul123 en ​@vie 

Jullie geven goede antwoorden en verdienen dit😘

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

Hi, ik haak meteen aan bij alle lieve complimenten.  En ik bedank ​@Diana , ​@Tartan16  en ​@Tover01  met name even, om hoe zij mij in dat prachtige topic van ​@Tjempie ( ook jij complimenten!)  de ene na de andere eye opener en interessante inkijkjes gaven in de jongens -ziel 🥰 dankzij dat ben ik echt anders en minder 'traditional en gender bias achtig ' naar mijn medemens gaan kijken. ​@Diana  had daarbij een absolute top reactie over het verantwoord accepteren van hun straf door de beide jongens en dat het leven geen wedstrijd is. Een prachtige zin!  Dank daarvoor ♥️

En iedereen hier:  jullie zijn pareltjes 😘

Groetjes xxxx 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 17, 2026

@Nngirl dank voor het complimentje.  Ik geef er maar meteen een terug: ik bewonder jouw standvastigheid, die je combineert met nieuwsgierigheid en verdraagzaamheid.  Je verontschuldigt je niet voor je levensstijl en dringt die ook niet op; het is gewoon zoals je bent - en dat is goed.  Je sluit je niet op in je eigen wereld maar je bent steeds bereid om je standpunt duidelijk uit te leggen en ook mee te denken met anderen.  Je bent lief en slim.  Zoals ik ergens anders al schreef: ik denk dat we in het echt vriendinnen zouden kunnen zijn.

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

awh dankjewel ​@Yusa.  ik waardeer jou en ​@Boterbloempjee, ​@Cantaloupe, ​@Tover01, ​@juul123 en ​@Zeepsopje voor dat jullie de mensen hier op het forum goede tips en liefde geven en dat iedereen hier door iedereen gelijk word behandeld daar bewonder ik jullie heel erg voor.💗

en voor alle anderen op het forum jullie zijn toppers.💗

liefs vie

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 17, 2026

Dankjewel lieve ​@vie 😊 Ook een groot compliment terug, je lijkt me heel lief en je kan goed anderen steunen😘

@Tartan16 ​@Boterbloempjee ​@Yusa ​@Tover01 ​@Tjempie ​@Nngirl ​@juul123  ook maar heb de meeste al wel genoemd vgm🤭

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 17, 2026

Dank jullie wel😅🤭

Liefs, Yusa 😘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 17, 2026

Hoi hoi

Een complimentje aan ​@Tover01 ik blijf het knap van hem vinden dat hij gewoon een rokje durft te dragen en 'meisjes achtige' kleding durft te dragen. Ook vind ik het knap dat hij zo openbaarlijk durft te vertellen over zijn ervaringen. Hetzelfde geldt voor ​@Tartan16 . Ook vind ik dat je wijze reacties achterlaat, maar zonder dat je betweterig overkomt. Heel knap! Ik probeer er van te leren in mijn eigen stijl ;)

Groetjes Lupus

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 17, 2026

Hoi hoi ook nog een compliment aan ​@Fleur_ (nu hoop ik dat ik de goede Fleur heb🫣) voor het snelle modereren deze avond!

Groetjes Lupus 

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • February 17, 2026

Hi ​@Lupus ,

Wat lief, dankjewel :). 

Groetjes, 

Fleur

De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 17, 2026

Dankjewel jullie! 🤭🤭 Wat lief!  Echt fijn! Echt dankjewel! ♥️♥️

En ik ben het eens met ​@Yusa , geweldig is het! 

Lieve groetjes, Tover 😘😘

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik ben wat later maar bedankt ​@Tover01, ​@vie en ​@Cantaloupe ! Ook complimenten naar jullie en aan ​@Yusa , ​@Lupus , ​@juul123 , ​@Tjempie en ​@Tartan16  maar wil niemand tekort doen 🙂

Liefs ♥️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Toevoeging, ook een compliment aan de moderator vanavond! 😊 

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • February 19, 2026

Hi ​@Boterbloempjee ,

Dankjewel :)! 

Veel plezier nog op het Forum!

Groetjes, 

Fleur

De Kindertelefoon 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 19, 2026

Hi,

Ik ben wat later maar bedankt ​@Tover01, ​@vie en ​@Cantaloupe ! Ook complimenten naar jullie en aan ​@Yusa , ​@Lupus , ​@juul123 , ​@Tjempie en ​@Tartan16  maar wil niemand tekort doen 🙂

Liefs ♥️

Dankje! Jij bent ook goed bezig hoor ;)

Groetjes Lupus

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 20, 2026

Hoi hoi, weer complimenten naar de moderator vanavond dat die nog zo laat bezig is!

Groetjes Lupus

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 27, 2026

Heyy,

Een complimentje voor de moderator, het is al lang na 23:00 en mijn berichtje werd alsnog geplaatst  😊