Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

• March 11, 2022
  • 310 reacties
  • 5873 Bekeken

Toon eerste bericht

310 reacties

• July 9, 2025

Hallo ​@Lieve2009 bedankt❤️🥰

Daarnaast zou ik graag ook ​@Zeepsopje ​@Lieve2009 ​@Badeend ​@Ducklover27 ​@Tr0ubl3d/@eendje ​@Tartan15 ​@Tjempie ​@Tover01 ​@Spaceflower ​@Boterbloempjee ​@Cantaloupe ​@ben_author en ​@Lupus bedanken en ook alle anderen die hier ook zijn!

@Vera16xx ​@ben_author  ik heb jullie lang niet meer gezien, ik hoop dat jullie snel terugkomen!

Groetjes van mij en ❤️❤️❤️ naar iedereen die hier op het forum zit, heel knap/dapper dat je hier zit!

• July 9, 2025

Hoi lieve ​@natuurlijk_roodharige ,

dankjewel en welkom hier ( wel een beetje laat sorry😄🙃) !🤗 

Veel liefs❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Dankjewel lieve ​@natuurlijk_roodharige ! Fijn dat je hier bent!♥️😘

Liefs ♥️

• July 9, 2025

Bedankt ​@natuurlijk_roodharige ik ben heel blij dat jij mij ook aardig vind!

Groetjes Ducklover27 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 9, 2025

@natuurlijk_roodharige  dankjewel hoor! Wederzijds en fijn dat je er bij bent!! 😘

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 10, 2025

Ach wat lief ​@natuurlijk_roodharige  heel erg bedankt! Insgelijks hoor! 💚 Groetjes liefs Tartan XxX

• July 10, 2025

Dank jullie wel❤️

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 10, 2025

hey lieve ​@natuurlijk_roodharige 

Wat lief en hetzelfde voor jou natuurlijk❤

• July 10, 2025

Hallo ​@eendje ,

Wat fijn dat je er weer bent! Ik zie trouwens dat je je  gebruikersnaam weer hebt aangepast naar eendje! Leuk!

En ook fijn dat wij nu ook bff's zijn😊

Veel liefs van mij❤️❤️

• July 10, 2025

Hii

Ik wil graag ​@ItsJustMe ​@eendje ​@Ducklover27 ​@Lucas123 ook een compliment geven​🥰​💖​

xx Lieve

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 10, 2025

Hey, dankje ​@Lieve2009 en ​@natuurlijk_roodharige ! Zelfde naar jullie!

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 11, 2025

Hey! Van mij gaat er nu een compliment naar ​@Tjempie  voor hoe ze altijd lief en heel meelevend reageert. En speciaal voor mijn topic (positief denken over mensen) met haar juf ging overleggen! En met een mooi lijstje kwam. Ik vind dat echt bijzonder. 😘 En natuurlijk naar iedereen hier! ♥️

Liefs Tover xxx

Banaantjeeee
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 11, 2025

Hey, ik wil eig iedereen wel een compliment geven. De laatste tijd zijn er veel actieve mensen bij gekomen en dat is echt top!! 

En ik wil ook even zeggen wie ik mis: ​@Natureflower  ​@Banaantjeeee  ​@Blub  ​@Boterbloempjee  ​@stitch1234  ​@ItzJustin  en ​@ItsJustMe  ♥️ ik hoop dat jullie weer af en toe komen buurten 😘

Liefs Tover xxxx

Hey heyyy ​@Tover01 !!! awww dat is zooo lief dankjewell, ik ben de laatste tijd heel druk geweest en ik heb eigenlijk mijn mailbox niet meer geopend. Maar gelukkig heb ik nu zomervakantie xd en ben net teruggegaan om mijn boeken in te leveren. Ik heb je ook gemist en zo te zien ben je echt een topper en mega goed bezig <33 

Btw wat een leuke pfp zeggxD

Veel liefs :P xxx

Banaantjeeee <333 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 12, 2025

Hoi ​@natuurlijk_roodharige  en ​@Tover01  zo lief,  super bedankt! 🫣🤭🥰. Ik doe graag mijn kleine beetje mee hier. En voor jullie en echt iedereen ook heel veel complimenten en liefde!! ♥️♥️ Groetjes Tjempie 

P.S. ​@Banaantjeeee  vind ik ook! Stoere pfp 😍vind dat bij veel mensen erg leuk.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 17, 2025

Complimenten naar ​@Tover01 , ​@Tartan15 , ​@Cantaloupe , ​@Boterbloempjee , ​@Lieve2009 en alle andere die op mijn topic hebben gereageerd, het helpt echt!

Groetjes Lupus 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 23, 2025

Hey, een compliment naar de moderator vanavond! Zelfs na 10 uur nog reacties checken! Top!

Groetjes Lupus 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Een compliment naar Natuurlijk Roodharige, dat ze de keuze heeft gemaakt om haar eigen veiligheid eerst te zetten en daarmee het forum verlaten heeft. Hopelijk komt ze snel terug.

xx liefs Wolf 🐺

NightShadow
  • September 12, 2025

Heyy, ik vond dit topic toen ik me inbox aan het legen was, dus…..

Een compliment naar bijna iedereen op het forum. Speciaal naar ​@Tartan15, ​@Tover01,  ​@Konijntje8, ​@Wolf  en natuurlijk iedereen die ik vergeet. Wat er ongetwijfeld heel veel zijn, maar ik heb geen koffie op, dus ik funcioneer ook niet zo best nu ;) Jullie zijn gewoon fantasties

En de mensen die ik mis of minder online zijn helaas, @tim16, ​@MickeyMouse , ​@Banaantjeeee, ​@Natureflower, ​@ItzJustin, ​@ItsJustMe, ​@OnlyMe etc, want anders zit ik hier morgen nog. 

Jullie zijn allemaal toppers!!

En voor ​@Robin59 die een klavertje viet zetten onder onze gedichten in het gedichten topic, is wel leuk om te weten dat jullie ze ook lezen :)

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 12, 2025

Hoi,

Dankjewel lieve ​@NightShadow , knuffel terug!🙂❤

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 12, 2025

Hoi lieve ​@NightShadow  van mij ook complimenten en knuffels voor jou! 🫂♥️ en natuurlijk ook voor allemaal! Ik wil niemand tekort doen! 😊😍

Groetjes liefs Tartan X

NightShadow
  • September 24, 2025

Heyy,

Een paar van mij en andere hun oude topics zijn weer boven gehaald. En die heb ik door gekeken natuurlijk. Ik kom zowel me oude account tegen als degene die ik nu heb. 1 ding valt mij echt op. Dat is mij altijd al opgevallen trouwens. Hoe super lief jullie altijd voor me geweest zijn. Jullie hebben mij altijd gesteund en geliefd laten voelen. Jullie hebben mij niet buiten gesloten. Jullie hebben echt meer voor mij betekent dan dat jullie kunnen beseffen. Jullie mogen echt trots zijn op hoe lief jullie zijn. Mijn complimenten daarvoor. Ik ben jullie echt enorm dankbaar. 

@Tartan15 ​@Tover01 ​@Wolkje ​@MickeyMouse ​@benebird  ​@LittleMe ​@OnlyMe ​@Banaantjeeee ​@Maiskolfje @tim16 en de mensen die ik vergeet (sorry!!!). Ondanks dat sommige van hun hier al maanden of zelfs langer niet zijn geweest, tag ik ze toch. O, en natuurlijk moet ik ​@Konijntje8 niet vergeten.

Ps: door wat prive omstandigheden ben ik niet heel veel meer online. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 24, 2025

@NightShadow Ach wat super lief! Dankjewel hoor 😘 en wederzijds! Veel liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 25, 2025

Dankjewel lieve ​@NightShadow 😘 Hetzelfde geld voor jou , vind je reacties altijd heel lief en helpend :) ❤️

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 25, 2025

Lieve ​@NightShadow  super en heel oprecht dankjewel! Ik wens voor jou ook van alles het beste! Je bent een lieve fijne meid en je hebt mij ook met veel lieve en zinnige reacties gesteund in mijn moeilijke tijden. Nogmaals dankjewel 😘! 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 26, 2025

Heel lief! Ik vind iedereen hier zo lief en aardig. Ik wil eigenlijk iedereen een compliment geven. 

Groetjes Tjempie xx