Skip to main content
Vraag

Huilen van het lachen ?

• June 23, 2024
  • 40 reacties
  • 465 Bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 12, 2024

Ja joh, zo vaak dat is dan vooral met vrienden maar ook heel vaak met m’n moeder en zus gaat dan echt om niks en dat is het leuke eraan 😆 heb jij het wel eens gehad? Groetjes onbekend 😚

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 13, 2024

Hey @Love_urself   dat heb ik ook vaak! Om niks of om een hele melige opmerking van iemand xD. Gelukkig kan ik in de klas mijn lachen wel inhouden. Maar zo buiten kan ik soms echt in een deuk liggen 🤭. En ik heb een keer letterlijk tranen van het lachen gehad bij een komiek die het had over een stapelbed dat hij in elkaar wou zetten. Hoe die dat beschreef was geweldig! Maar meestal kan ik na de tijd eig niet eens meer uitleggen waarom ik nou zo gelachen heb 😊😉

Liefs, Tover xxx

• November 13, 2024

Hai @Tover01 ,

ja dat heb ik wel eens gehad. maar weet even niet precies meer waarom😅 

Heb je een link van dat filmpje? ben nu wel nieuwsgierig geworden 😉😃

liefs van mij

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 13, 2024

https://youtu.be/9PSXz_nv2QE?si=5xkbMslZY2D80BrG

@Cantaloupe     Ik geloof dat het deze was.  Om bij het leukste te beginnen even naar 02:08 gaan 😉 ik hoop dat je het leuk vind. Wel echt iets voor een melige bui. En al oud. Een oom liet het me een keer zien 

Liefs, Tover xxxx 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii  @Tover01 ,

Ja hoor dat heb ik wel eens gehad. 😅

Ik had het op school dat jongens een presentatie deden over dingen voor meiden bv make up en haar producten  en ze hadden het al sowieso niet goed voorbereid, maar ze hadden ook geen idee waar ze het nou eigenlijk over hadden en dat was wel heel grappig dat ik echt moest huilen van het lachen. 😂🤣 verder kijk ik ook meestal bloopers op YouTube. Leuk dat je hier een topic over maakt.

Liefs ❤

• May 16, 2025

Ja best vaak. Meestal ben ik dan al vrolijk. Bijvoorbeeld als mijn broer of vriend ofzo een paar goede humoristische dingen zegt die gewoon te leuk zijn

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 22, 2025

Best wel vaak.

Soms gewoon als ik de slappe lach heb. Heb je ook dat je vaak moet lachen om niks? Of omdat iemand anders helemaal dubbel ligt?

• May 22, 2025

Hoi 

Ik moet meestal lachen als mijn oma dan handgebaren doet tijdens het praten (ze is niet doof of blind) en dan doe ik haar na want ze heeft zelf niet door dat ze het doet. En dan liggen we samen in een deuk, is me 1 keer gelukt bij mijn oma om BIJNA in me broek te plassen van het lachen. 

En ook gewoon met vrienden als we weer iets doms hebben liggen we in een deuk en dan maken we het bij elkaar allen amar erger en dat duurt meestal wel kwartiertje... 

Groetjes badeend 

• May 23, 2025

Hey ​@Tover01 

tuurlijk heb ik dat eens gehadXD

Ik weet niet meer wanneer of waardoor maar ik weet wel dat het een keer met mn vriendinnen was:)

Groetjes eendje

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 24, 2025

Hey ​@Nickey  ja vaak genoeg 🤭  gelukkig kan ik het nog op tijd beheersen bv op school. Maar idd soms kan ik ook in een deuk liggen om niks haha. 

Liefs Tover xxx

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 31, 2025

Hoi Tover!

Jazeker dat heb ik zelfs zeer vaak. In de middagpauze zeggen we met onze vriendengroep vaak random dingen over mensen en dan draaien we met een pen en op wie die pen uitkomt daar is de zin op van toepassing . Ik lag echt in een deuk, ik huilde van het lachen en ik moest 5 min op adem komen want ik kon niet meer spreken van het lachen. Oh en ook een keer bij de les mens en sameleving kreeg onze leerkracht een hoestbui. Ze ging even buiten om “geen virussen te verspreiden” dat zei ze. We lagen met half de klas in een deuk en toen ze binnen kwam moest ik mijn mond achter mijn trui verstoppen om niet op te vallen😄.

Liefs Anymoymous!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Nee helaas heb ik dit nog niet mee gemaakt.

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • August 6, 2025

Hey ​@Tover01 

Wat een leuke vraag!

Ik heb een hele grote liefde voor lachen, giechelen, giebelen en lol hebben. Meestal ga ik dan ook lachend door het leven. Mijn lach is altijd met mijn mondhoeken zo ver mogelijk uit elkaar.

Het is gezond, mensen houden vaak van grapjes maken en ik hou van heel hard lachen. Ik heb dan ook vaak dat ik zo hard lachen dat ik bijna geen zuurstof meer binnen krijg, dat ik voor over gebogen sta en dat de tranen letterlijk over mijn wangen stromen. Weet je wel zo een stripfiguur idee, dat is hoe ik er in het echt uit zie. Ik loop alleen nog net niet paars aan.

Het grappige aan dat beeld is dat dat vaak gebeurd als mensen niks doen. Ik kijk bijvoorbeeld mijn pleegvader aan en mijn pleegbroer gaat dan grappen maken met hem zo van: “Daar gaat ze weer. En we doen helemaal niks.” enz waardoor ik alleen maar harder moet lachen. Dat houden ze vaak wel 5 minuten of meer vol.

En ze doen het het liefst als ik eten of drinken in mijn mond heb. Gelukkig ben ik nog niet gestikt en is het water me pas 1 keer uit mijn neus komen lopen 🤣🤣🤣

Ik ben een giechel mens, als je me met een vriendin van me zet dan is het ook nog eens 10x zo erg.

-OnlyMe

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

Hoi ​@Tover01 

Ik huil nooit van het lachen... Ook nog nooit gedaan 😂 (de smiley wel xD) 

Ik had volgens mij vroeger wel- dus een beetje toen ik kleuter was- ik wil niet bejaard klinken 😶Dat ik bijna in mijn broek moest plassen van het lachen. Gelukkig niet helemaal 🙄

XXX Yusa 

Oceangirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 22, 2025

Heyy ​@Tover01 beach girl hier :),

Ja dit heb ik al meegemaakt. Spijtig genoeg al een tijdje gelden. Dus story time 🥳😝:

Dus ik zit in het eerste midelbaar en in mijn eerste week moesten we zou wat kenismaken en ik en 1 van mijn beste vriendinnen moestem samen met 2 jongens. En ja ik en mijn vriendin kennen  elkaar al lang... en we hadden die jongens ooit al eens gezien. En toen we die gezien hadden vroeg mijn vriendin of hij mijn snap wou. Dus ja ik zag die jongen dn ik zou naar die vriendin kijken en zij naar mij... en we barsten dan in het lachen uit. En ja kmoest huilen van het lachen. En die jongen waar mijn vriendin ooit mijn snap aan had aangeboden dan zo tegen mij :' ben je oke?' En ik zou jaaa hoor. En mijn vriendin zo : wil je nu wel haar snap? En jaaa kmoest gwn lachen.

Sorry this wel lang... sorryyy!!!

Xxx beach girl ✨️🫶🌊