Hey allemaal! Ik heb een niet zo moeilijke vraag: hebben jullie wel eens letterlijk moeten huilen van het lachen? Dat je echt tranen had omdat je zo in een deuk lag? En beschrijf kort waardoor! xD
Liefs, Tover xxx
Hey allemaal! Ik heb een niet zo moeilijke vraag: hebben jullie wel eens letterlijk moeten huilen van het lachen? Dat je echt tranen had omdat je zo in een deuk lag? En beschrijf kort waardoor! xD
Liefs, Tover xxx
Ja joh, zo vaak dat is dan vooral met vrienden maar ook heel vaak met m’n moeder en zus gaat dan echt om niks en dat is het leuke eraan heb jij het wel eens gehad? Groetjes onbekend
Hey
Liefs, Tover xxx
Hai
ja dat heb ik wel eens gehad. maar weet even niet precies meer waarom
Heb je een link van dat filmpje? ben nu wel nieuwsgierig geworden
liefs van mij
https://youtu.be/9PSXz_nv2QE?si=5xkbMslZY2D80BrG
Liefs, Tover xxxx
Hii
Ja hoor dat heb ik wel eens gehad.
Ik had het op school dat jongens een presentatie deden over dingen voor meiden bv make up en haar producten en ze hadden het al sowieso niet goed voorbereid, maar ze hadden ook geen idee waar ze het nou eigenlijk over hadden en dat was wel heel grappig dat ik echt moest huilen van het lachen. verder kijk ik ook meestal bloopers op YouTube. Leuk dat je hier een topic over maakt.
Liefs
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.