Skip to main content
Vraag

Huilen van het lachen ?

  • 23 June 2024
  • 24 reacties
  • 224 Bekeken

Hey allemaal! Ik heb een niet zo moeilijke vraag:  hebben jullie wel eens letterlijk moeten huilen van het lachen? Dat je echt tranen had omdat je zo in een deuk lag? En beschrijf kort waardoor! xD 

Liefs, Tover xxx

24 reacties

Hoi, @Tover01,

Antwoord is ja. Het was op een verjaardag en mijn overgrootoma was er ook nog bij. En toen had ik de slappe lach en toen dus ook tranen van het lachen. Ik weet niet meer wat er nou zo grappig was. 

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Tover01,

Ja hoor dat gebeurt mij zeker wel eens! Laatst nog door mijn zus die vol overtuiging een fles cola schudde en hem daarna opende. Geen idee waarom ze dat deed, maar dat werd natuurlijk een grote bende en daar moest ik echt zo hard om lachen dat ik ervan moest huilen! Mijn zus was wel boos want ze zat er ook helemaal onder, maar nu kan ze er ook wel om lachen gelukkig!😂

Heb jij ook een leuk verhaaltje?😉

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +18

Ik moet altijd heel erg lachen om comedy series. Dingen als Big Bang Theory en The Office. The Nanny is ook hilarisch

Reputatie 6
Badge +1

Hoiii

Ja eigenlijk best wel vaak 😂. We waren aan lopen en jojo siwa komt ineens echt super hard uit een huis (lied) . We gingen echt helemaal stuk.

Nou dat was het en nog een paar andere keren

Doeii

Reputatie 7
Badge +4

Hoiiiii Tover,

Ja. Dus een van mijn vrienden ging in de meest domme discussie met een docent en hij stopte gewoon niet.

Liefs, justGhast

Hey allemaal! Ik heb een niet zo moeilijke vraag:  hebben jullie wel eens letterlijk moeten huilen van het lachen? Dat je echt tranen had omdat je zo in een deuk lag? En beschrijf kort waardoor! xD 

Liefs, Tover xxx

Nee. Eigenlijk niet 

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 ,

Heb ik vaak met mensen die reageren op domme dingen. Of op grappige Whatsapp gesprekken 

Groetjes van mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +8

Thuis hadden ik en mijn zusje dat vaak. Op de schoolfoto bijvoorbeeld. We moesten elkaar recht in de ogen aankijken, en wij beginnen gewoon te lachen en we stopte maar niet. De fotos zagen er ook echt dom uit. Maar de laatste 2 jaar ofzo gebeurde dat niet meer zoveel. Totdat ik op de groep ging wonen. 

Bijvoorbeeld een keertje toen ik net een weekje op de groep woonde. ik zat dus op de bank en dit meisje, laten we haar J noemen, en ik gingen een beetje praten. Ik begon over hoe ik thuis heel vaak van de trap ben gevallen en hoe ik bang was dat dat hier ook zou gebeuren.

J begint een beetje te grijnzen. Ze zegt “Ja ik ben ooit van een berg gerolt” 

Ik kijk haar aan zo van: hoe heb je dat nou geflikt? 

Ze vertelt “Ja ik was dus op deze berg en mijn vriendin stond helemaal beneden van de berg. Ik wilde naar haar rennen maar ik vloog toen meteen van de berg af en ik bleef maar rollen.” en ze lachte zo hard dat ze van de bank af viel. Maar haar lach is echt zo aanstekelijk. Ze bleef maar door en door gaan over van de berg rollen. Het was echt belachelijk en ik moest ook lachen en het stopte maar niet. En dat ging over naar huilen. 

En dingen zoals dit, het lachen over de domste verhalen, gebeurt nu behoorlijk vaak. En ik heb vaak genoeg moeten huilen van het lachen daardoor. En ik denk dat het berg verhaal echt het gene was dat mij ervan heeft verzekert dat alles zou goedkomen nu dat ik op de groep woonde.  

Ik waardeer het enorm dat ik nu bijna dagelijks wel kan lachen en vaak genoeg kan huilen van het lachen. Ik weet dat mijn antwoord wat te lang is maar ik weet het niet, het is gewoon iets wat voor mij veel betekent want voor een lange tijd kon ik dat niet meer.. dus ja dat 😅

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi 

Ohja hoor zeker wel xd. Bij een film geheten "jackass" ging iemand in een sanitair winkel openlijk op een wc pot zitten en daadwerkelijk zijn ding doen, ik was denk ik 10 toen ik dat zag en ik huilde idd van het lachen. Het was eig heel ranzig maar zo idioot dat ik echt vlak ging. Vooral ook omdat ie als voorbereiding hondenkoekjes at.  Bij een zomerkamp liet 1 van de grotere jongens een keer een keiharde boer en nét op dat moment kwam een keurig echtpaar de hoek om lopen. Op 2 meter van hem.  Ze keken alle drie 😧 zo mooi dat ik weer plat ging.  Tsja hoeveel wil je er? 😉 Eentje was in groep 7 mijn eigen blunder met een grote dik papieren landkaart en ik de juf nadeed en met een aanwijsstok plaatsen aantikte (was in ons lokaal in de pauze, samen met 3 andere kinderen en we mochten daar helemaal niet zijn) Als in "hier ligt Almere *pats*, hier ligt Deventer*pats*  En net toen zei dit is het  IJsselmeer*pats*,  haar stem imiterend, en er met de stok dwars doorheen ging (scheur!) kwam de juf  binnen! Haar verbaasd-geschokte gezicht was goud.   Ik stamelde iets van "ohjee het IJsselmeer loopt leeg"  en toen ik voor straf in het halletje mijn zonden stond te overdenken schaamde ik me maar hikte ook nog steeds van de lach. Tranen en al (deels huil-deels lach xP). De kaart is o.a. door mijzelf hersteld trouwens hoor 😉.

En ook van een koe die met haar kop uit het raam van de bijkeuken stond te koekeloeren alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.  Ze was even gaan wandelen en ik was het hek vergeten te sluiten. We hadden net bezoek van een of andere vertegenwoordiger 😄  ten slotte nog een verzekerings meneer die zijn polissen kwam promoten en al pratend precies op die ene stoel ging zitten waar de katten altijd op liggen. Zijn mooie broek en jasje zaten helemaal onder de haren toen ie nietsvermoedend weer weg wou...

Groetjes liefs Tartan X 

Ik heb weleens dat ik een traantje of vochtige ogen heb maar telt dat? Ik denk van niet.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 4
Badge +1

Leuke vraag @Tover01 

Ja laats in de dieren tuin ik was daar met vrienden in zo'n plek waar apen los lopen en een vriend van mij was egal aan het prutsen om zen snicker los te krijgen en toen pakten een aap het af🤣

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Tover01 ,

Ja dit is mij paar weken geleden overkomen. In mijn kamer zat een grote  spin😳 dus durfde ik m'n kamer niet meer in en riep mam om hem weg te halen... Dat was nogal een avontuur opzich, ze dacht dat ze geen trapje of iets nodig had.  Nou uiteindelijk toch maar wel gepakt, maar hij was een beetje wankel 🤭 en moest ik hem maar vast houden voordat ze er af zou vallen en een spin op haar hoofd kreeg.  Was best onhandig allemaal, maar had er wel helemaal de slappe lach van..haha 😅

 

Oh en een keer op school, moesten we in een groepje werken aan een opdracht en zei de docent dat we niks deden ( wat wel zo was) en ik had sowieso al niet veel met die docent want geeft vaak flauwe opmerkingen en ik was een beetje geïrriteerd en voor dat ik me kon bedenken zei:" ik wordt helemaal gek van die m@kkel hier...( oeps) en zei de docent dat had ik niet van jou verwacht ( ben altijd heel braaf) en mijn vriendin zei op dat moment dat mensen achter ons dat hadden gezegd... Ik kon er daarna geen woord meer uitbrengen en moest samen met haar lachen en paar andere vrienden van het groepje zaten onder de tafel te janken van het lachen 🙃😂. Was trouwens achteraf best dom om dat te zeggen , maar ja kon me niet meer inhouden op dat moment..

Doeidoeii!

 

Reputatie 7
Badge +14

Haha bedankt allemaal! Super leuk om te lezen!! XD 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, huilen net niet, maar ik heb hier op het mooie forum met een bepaald topic wel even in een deuk gelegen om wat reacties. Ik wil niemand specifiek noemen maar soms lees je hier dingen waarbij ik er echt even niks aan kan doen🤣🤣🤭ik denk dat @tim16  dat ook wel herkent 😉 o.a. met dank aan een zeer gevat 13 jarig forum lid 😍 daar laat ik het even bij.  (Hoe kom je er op 😄)

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Haha @Tartan14  geen idee wat je bedoelt 🤭🫣 hihi. 

Liefs Tover xxx

Heey @Tover01!

Haha, natuurlijk heb ik dat weleens gehad.

Ik heb mijn leerkracht pas nog een keertje ‘papa’ genoemd. En hij reageerde echt heel stom. Toen lag de hele klas in een deuk. Ik schaamde mij kapot. Zooooo erg. Zelf moest ik er zo hard om lachen dat ik letterlijk gewoon huilde.

Liefs Anoniema ♥️

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Anoniema  dat kan ik me voorstellen! 😂 Ik zou het bijna een keer met opzet doen om te kijken hoe iedereen reageert 😉😄

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Dat heb ik best snel HAHA ik heb het echt vaak in de klas als mijn vrienden grappig doen of als ik een tiktok kijk ofzo

Heey @Tover01 

Haha, met opzet? Ik zou me dan al kapot schamen. Dus nee, niks voor mij.

X Anoniema ❤️

Reputatie 6
Badge +3

Jaaa zeker! :)

Ik had dat vroeger vaak als we gym hadden en een vriendin van mij trok haar gewone broek over haar sportbroek, dat vond ik altijd super grappig vraag me niet waarom! 

Liefs 

Anoniem789 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Tover01!
 

Huilen van het lachen? Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Wel dat ik niet meer kon stoppen van het lachen.

xxx Feline

Badge

Het tover,

Ja ik ben er in de eerste twee weken al 3 keer uitgestuurd omdat ik de slappe lach had, vooral omdat vrienden me dan van die domme moppen vertellen zoals, waarom kan einstein geen huis bouwen?

Omdat hij had maar ein stein = een steen ahahahahah

k lig nu al in een deuk

Ff bijkomen hoor, maarja van dit soort slechte moppen moet ik al lachen moet je nagaan haha

En bij een muziek docent, die ging klassiek zingen en bijna de halve klas werd eruit gestuurd hahaha

 

Badge

No worries, dit heeft echt iedereen wel, ik ook.

Ik alleen soms wat vaker, zeker dagelijks als echte lolbroek.

Vooral in de klas naast mijn maten ga ik echt stuk met tranen in mijn ogen!

Een echt goed gevoel, dat je laat beseffen dat je leeft en dus iets heel normaals!

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey allemaal! Ik heb een niet zo moeilijke vraag:  hebben jullie wel eens letterlijk moeten huilen van het lachen? Dat je echt tranen had omdat je zo in een deuk lag? En beschrijf kort waardoor! xD 

Liefs, Tover xxx

jup dat heb ik als ik met mijn beste vrienden zit xD en ook het omgekeerde, omdat ik zo verdrietig ben moet ik ineens lachen (omdat me moeder raar naar me kijkt in de ogen)

Reageer