Vraag

Homofoob aangepakt!

  • 22 January 2023
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi ik was gisterenavond met 2 van mijn andere vrienden die ook gay zijn om 21:00 s, avonds nog buiten aan het voetballen en toen daarna gingen we met elkaar kussen en toen liep er een marokkaanse of turkse man en die schold ons uit voor kkr homo's. Heel gemeen natuurlijk maar daarna bleef hij door met ons voor niks uitschelden en toen uiteindelijk kwam hij op ons af en vloog hij mij eerst aan en 1 van mijn vrienden die sloeg hem toen op de zijkant van zijn hoofd waardoor hij neerviel en had hem daarna in de houdgreep, en daarna ging ik nog ff op hem zitten zodat hij niet kon ontsnappen en ik vroeg hem of hij klaar is met vechten en dit nooit meer te doen, en hij was toen bang en zei toen ja hoor. En toen lieten we hem los en hij ging toen weglopen, wat vinden jullie hiervan?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Vechten is niet goed maarja je bent wel voor jezelf opgekomen dus dat is positief 

Reputatie 7
Badge +9

helemaal mooi mensen die zo denken moeten ook hun lesje leren

Dat vind ik dus echt een idioot die man ik heb zelf ook gay vrienden.

Alleen ik heb nog nooit meegemaakt dat ik werd aangevallen door iemand.

btw ben zelf straight.

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind het goed van jullie dat jullie voor jezelf zijn opgekomen, ik hoop dat het de volgende keer zonder vechten kan, maar ja, je moet je ook verdedigen.

-OnlyMe

Reageer