hoi waar zijn jullie op vakantie geweest

  • 2 September 2023
  • 12 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Mijn vakantie was geweldig . Dit zijn de bergen vanuit de camping . Met een paar vrienden bouwde we een hut. We hadden ook een afschijds feestje want er kwamen een paar vrienden nooit meer terug.  Je Ou denken jij toch ook niet jawel hoor volgend jaar wordt ons 5 de jaar oprij bij die camping. Voor onze vrienden volgend jaar de 9 de keer en voor een opaatje  de 49ste keer . Ik vraag me af hoe dan. 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, wat mooi! En leuk topic! Prachtige foto! 

Ik heb deze, 1 van de weinige van kamp in Tsjechië en Saksen waar géén mensen op staan haha. De rest staat altijd wel iemand op of een hand of een stukje bloot been xd.

We stonden op een berg en verderop zie je een regenbui waar wij dus bovenop keken. Zelf zaten we lekker in ons shirtje en korte broek in de zon naar dit schouwspel te kijken. Hopelijk vinden jullie de foto ook mooi ☺️ 

Groetjes liefs Tartan X 

P.s. en hopelijk mag deze foto geplaatst! 

Wat een super mooie foto's van jullie allebei! Echt my compliments ! Poster waardig! 

Ik ben zelf alleen vanuit Canada hierheen gekomen met mijn ouders maar heb geen foto bij de hand. Maar wou jullie wel ff complimenten doen haha <3 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +7

Haii @Anomiempjeje, Leuke vraag! Ik ging naar paar landen in de buurt (België, Duitsland enzovoorts!) Ik heb helaas geen foto's waar ik niet erop staat. Ik heb eigenlijk heel weinig foto's gemaakt want de opslag van mijn foto's is bijna vol :p. Het was een gezellige vakantie! En ik heb flink geshopt hihi! 

@Tartan13, Wat een mooie foto XD!! Heb je de foto zelf gemaakt? :)

@Anomiempjeje, Wauw die bergen! xD Mooi zeg!

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

Ja @Banaantjeeee  ☺️. Dankjewel! 

En een leider en mijn pl* hebben  er bijna dezelfde gemaakt.  Ze leken erg op elkaar maar bij de mijne zag je de zon wat beter xd.  Goeie camera in de foon denk ik 🤩

Groetjes liefs Tartan X 

* Betekent ploegleider. Zij is 15 en mijn baas zeg maar.  Ik leg het maar ff uit haha. 

Reputatie 7
Badge +4

Wow wat een prachtige plek en ook foto's van jullie! Echt mooi!  Ik post er ook nog wel 1 maar die moeite eerst f zoeken hihi. Eerst maar even genieten van deze 2! 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +12

Heel mooi! Ik vind het echt coole foto's en wat een landschappen! Goed gemaakt allebei hoor! 

Knuf van Tover X

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik vond deze nog. Was ik een maand geleden. Het is Deventer. Heel mooie stad met een super leuk museum over speelgoed! Ook echt leuk voor onze leeftijd 😉 en een gezellige stad ook. We gingen met een bootje over. Alleen die foto kan ik niet plaatsen want staan mensen op. Het is niet mijn woonplaats hoor @kindertelefoon.  We waren er een poosje op vakantie. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Prachtig hoor @Tover01 ! Mooie foto! Ik ben daar ook geweest. Is inderdaad een mooie stad! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben dit jaar gewoon in Nederland gebleven! Ik ging terug naar huis verhuizen van de Octopus (nepnaam) en mijn kamer opruimen, want het was nogal een zooi. En ik ben een weekje in Noord-Brabant geweest op vakantie. Dicht bij vrienden, heb daar niet (naar mijn mening) veel leuks gedaan. Maar dat komt omdat mijn vader de vakantie planning had gemaakt, en we vooral naar veel oorlogs en auto museums gingen, het onderwerp oorlogen vind ik nog best interessant, maar bij auto's ben je me kwijt, daar laat ik anderen zich druk over maken 😉. En bijna weer vakantie! Volgende week toetsweek en dan vrij! (Daarvoor staat nog niks gepland)

-OnlyMe

Hoi @Anomiempjeje !

Ik was dit jaar naar Ameland en Zeeland geweest. Naar Ameland gaan we bijna elk jaar. 

 

Deel tekst is verwijderd vanwege regel 3 Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Ik was afgelopen vakantie in Denemarken. Is wel leuk hoor maar er is soms ook wel weinig te doen.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Mooie foto @Jesse_6567  ! Krijg zin om mijn bootje daar te water te laten 😎⛵ en dan van jou op Ameland naar @Monkeyboy08  in Denemarken te varen 😍😉

Tartan X 😘

Reageer