Skip to main content

Hii!

Ik zag laatst een topic voorbij komen over hoe je op je forumnaam bent gekomen en vond dat een grappig idee, maar heb nog geen topic gezien over je profielfoto dus ik dacht die maak ik nu aan! :)

Mijn vraag is dus, hoe zijn jullie eigenlijk op jullie profielfoto gekomen? Waar heb je die gevonden of gemaakt en zit er ook een reden achter de profielfoto die je nu hebt? En heb je misschien ook al meerdere profielfoto's gehad?

Groetjess van ItsJustMe :D

Hey! Om te beginnen jouw pf is echt heel mooi ​@Nevadatjee .  

Mijn pf had ik al, maar is ook hoe ik een winter hike van Scouting heb gelopen. Het is zoals ik ben. Gewoon een jongen in zn lievelings kloffie haha. En trouwens die tocht was heel zwaar maar vet en was een uitdaging. En ik merkte dat ik meer aankon dan ik dacht. Heb veel geleerd over mezelf. En over anderen, ik kende ze niet,  waar ik mee samen moest werken. Hoe mensen elkaar kunnen helpen. Het was afzien, primitief en veel nadenken en improviseren. Zonder foon en luxe. Heel bijzonder als ervaring en ik wil dat graag delen. Je kunt zó veel, als je wilt of moet. Dus laat ik deze pf nog ff staan.

Liefs Tover xxx

Hey! Om te beginnen jouw pf is echt heel mooi ​@Nevadatjee .  

Mijn pf had ik al, maar is ook hoe ik een winter hike van Scouting heb gelopen. Het is zoals ik ben. Gewoon een jongen in zn lievelings kloffie haha. En trouwens die tocht was heel zwaar maar vet en was een uitdaging. En ik merkte dat ik meer aankon dan ik dacht. Heb veel geleerd over mezelf. En over anderen, ik kende ze niet,  waar ik mee samen moest werken. Hoe mensen elkaar kunnen helpen. Het was afzien, primitief en veel nadenken en improviseren. Zonder foon en luxe. Heel bijzonder als ervaring en ik wil dat graag delen. Je kunt zó veel, als je wilt of moet. Dus laat ik deze pf nog ff staan.

Liefs Tover xxx

thx Tover ik heb meestal achtergrond en met een grote betekenis achter jouwe is ook heel mooi en ook met een mooie betekenis 😊

xxx nevada

Hey ​@ItsJustMe , 

wat een leuk idee! Ik heb de mijne op Pinterest gevonden 🤭. Een reden heb ik niet perse hou wel van het strand en zomers ben ik er wel vaak te vinden dus vond deze wel toepasselijk 😀

liefs 🤗

Haii,

die van mij zag ik in een reclame op youtube🤭 vond het wel een leuke foto dus heb maar een screenshot gemaakt hihi😉

liefs🤗

Omdat ik een echte sigma male ben 

Reageer