Skip to main content
Vraag

Hoe zijn jullie op je profielfoto gekomen?

• April 17, 2024
  • 90 reacties
  • 1301 Bekeken

Toon eerste bericht

90 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 9, 2025

Hoi hoi wat een mooie pf's weer! Ik heb nog altijd dezelfde hihi 🤭. Vind trouwens ook die van Tover heel mooi, stoer en herkenbaar, zelf ook scout zijnde 😉. Zoiets kan ik ook proberen, misschien met kilt 😊. Leuk idee ​@Tover01 ! En ​@Vera16xx  haar hartje is lief en dynamisch, leuk om als pf te hebben. Net als ​@Lupus  een kenmerkende pf koos. Van de anderen had ik al wat gevonden geloof ik xD.

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 14, 2025

Ik ben nog aan het nadenken welke ik wil dus als iemand leuke ideeën heeft?! En ik vind die van jullie allemaal mooi 😍. Ik ben het ook wel eens met ​@Vera16xx  over jou, Tover. Die pf zegt veel over jou. Stoere scout in zijn korte broek 😊 en die knie kousen zijn leuk hoor! Je kunt dit trouwens ook wel met rokje doen in jouw geval ​@Tover01 🥰 met wat Vera over jou zegt ben ik het helemaal eens! En ik vind ​@Lupus ook een leuke jongen, jouw pf past ook bij je! Trouwens bij allemaal hoor! Ik wil niemand over slaan 🤭

Groetjes Tjempie xxx

• May 16, 2025

Ik heb gewoon maar wat gekozen

• May 26, 2025

De reden dat ik dit profielplaatje heb is een beetje dom. Ik had dus vroeger toen ik klein was een programma waarop je kon tekenen met 3d dingen en ik had dit toen gemaakt voor moedersdag (dit is alleen een stukje van de tekening van mijn profielplaatje )en dus had ik dit gewoon random genomen 😅😉

PetjePitamientje
Forum|alt.badge.img

Hoi ​@ItsJustMe !

Ik ben op deze profielfoto gekomen, omdat zebra's mijn lievelings dieren zijn. 😁🦓 

Lieve groetjes van mij ❤

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Heyy,

Super leuk om alle verhalen achter jullie PF's te lezen!! Echt heel leuk ik word er vrolijk van haha :D

​Veel liefs van mij <3

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

Valt me nu opeens op dat ​@Boterbloempjee en ​@Yusa bijna dezelfde pf hebben haha🤭 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Cantaloupe ,

Haha ja, had het zelf ook net door 😁 

Ik zit zelf alvast in de Paas stemming  vandaar 🙃

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Oh haha ja klopt😅

Ik dacht, het is lente en eendjes (kuikentjes en andere diertjes ook trouwens 🙃) zijn schattig🥹

De jouwe is ook leuk:))

Liefs ♥︎

broodje met kaas en ham
Forum|alt.badge.img

hoi bij mij komt het door mijn naam 
Crying with laughterCrying with laughterCrying with laughter

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 12, 2026

Hey, ik heb nu een (tover) lantaarn 🤭😉 want mijn vorige pf was een art foto, er stond een kampvuur op met een scoutje ernaast en hoewel je alleen de korte broek en beentjes zag begrijp ik wel dat het kan lijken op iemand 🫣 dus die mocht niet en deze kan natuurlijk wel 😁 sorry kt ik had er echt niet bij stilgestaan maar nu is het goed denk ik 😊

😘 Tover 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

Haha ​@Tover01 nu snap ik ‘m😉

Mn eigen komt van zo’n stockphoto site, zit verder niet echt een reden achter.. vond deze wel schattig😅 

ps. bedankt ​@Yusa 😊

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Mooie nieuwe pf, lieve ​@Tover01 en ​@Yusa!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 12, 2026

Dankjewel ​@Diana  😘 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

Ik heb die van mij bewerkt met hulp van ai en in anime vorm