Hoe Gaat Het Met Jullie??

  • 2 November 2021
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Guys,

ik ben weer terug van een tijdje weg geweest, omdat ik het druk had met school en werk en voelde mezelf ook niet goed. Nu gaat het wel wat beter maar genoeg over mij. Hoe gaat het met jullie?

Hoe ist op school en natuurlijk hoe was jullie Halloween? Hoe is het thuis? En als het niet goed gaat kunnen we elkaar hier beneden helpen :) because you are not alone!! 

Dus vertel hoe gaat het? En o ja ik probeer elke dag weer online te komen.:iphone:

#Joe Joe.

 

 


8 reacties

Met mij gaat het goed, maar hoe gaat het met jou?

Nog interessante dingen meegemaakt?

Knuffels,

Who.am.I.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @xhulpbijhulpx 

Mijn halloween was geweldig! We hadden vanuit scouting een feest en we waren daar met n groepje van 5 ‘jongeren’ en 20 kleine kinderen. Bij het eten hadden we met de jongeren een voedselbon systeem opgericht zodat al die kleine kinderen evenveel eten zouden krijgen. Totdat uiteindelijk de bonnen op waren en de kids nog steeds honger hadden waardoor onze positie gevaar liep. Ook hebben we nog hollandse leeuw gedaan en omdat ik de dag voor het feest mijn laatste gesprek had gehad met mijn psycholoog, was de vreugde nog groter. 
Nu ben ik vooral moe, maar dat terzijde, hoe gaat het met jou?

groetjes, De Dichtende Puber

Reputatie 3
Badge +1

Met mij gaat het goed, maar hoe gaat het met jou?

Nog interessante dingen meegemaakt?

Knuffels,

Who.am.I.

 

Ja gaat goed. ben met halloween verkleed naar de bios gegaan en volgende week naar de efteling.

Reputatie 3
Badge +1

Hey @xhulpbijhulpx 

Mijn halloween was geweldig! We hadden vanuit scouting een feest en we waren daar met n groepje van 5 ‘jongeren’ en 20 kleine kinderen. Bij het eten hadden we met de jongeren een voedselbon systeem opgericht zodat al die kleine kinderen evenveel eten zouden krijgen. Totdat uiteindelijk de bonnen op waren en de kids nog steeds honger hadden waardoor onze positie gevaar liep. Ook hebben we nog hollandse leeuw gedaan en omdat ik de dag voor het feest mijn laatste gesprek had gehad met mijn psycholoog, was de vreugde nog groter. 
Nu ben ik vooral moe, maar dat terzijde, hoe gaat het met jou?

groetjes, De Dichtende Puber

leuk om te horen en het klinkt heel gezzelig en ja goed :)

Heyy xhulpbijhulpx :)

 

Tja hoe gaat het met mij:thinking:

 

Ik voel me zelf eigenlijk niet zo goed en zit niet zo lekker in mijn vel doordat ik kamp met een depressie.. Ook heb ik wat medisch gedoe en ga daardoor niet naar school, maar ja we maken er maar het beste van :)

Gelukkig gaat het bij mij thuis wel goed! En Halloween heb ik niet echt gevierd haha:sweat_smile:

 

Fijn dat het met jou wel weer goed gaat! Hoe gaat het bij jou thuis en op school? Leuk dat je weer gaat proberen om wat actiever te worden op het forum!:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Met mij gaat het wel goed. Beetje toetsweek stress, maar voor de rest alles prima hoor! En met jou?

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, Xhulpbijhulpx 

Met mij gaat het goed lief dat je het vraagt! 

Maar hoe gaat het met jou?

Dat bericht is nu 3 maanden geleden geplaatst.

Zit je beter in je vel of voel je je nog steeds rot?

Weet dat je het er altijd met iemand van De Kindertelefoon over kunt hebben of in een nog beter geval je ouders/verzorgers

en als je erin kan geloven dan gaat alles goed! 

Je kunt ook een vertrouwenspersoon op school vinden zoals je docent of misschien heb je op school wel een speciaal persoon waar je het tegen kunt zeggen. 

Liefs, Vos123 

 

 

 

Het was paar maanden geleden 

Maar gaat het weer beter met je ?????

Reageer