het gaat beter !

  • 28 March 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heeee! misschien weten sommige dat ik al eens eerder (2 dagen geleden volgens mij) een forum had geschreven over mijn ouders.

Ik zat er heel erg mee, en ik heb echt super goede tips gekregen! 1 probleem, ik ben gewoon te bang om het ergens aan te geven. MAAARRR!! Ik heb sorry gezegd tegen mijn moeder, ook al had ik niks gedaan, ik was er gewoon klaar mee, en de wereld vergaat toch niet als je een keer sorry zegt voor iets dat je niet deed?

Mijn ouders doen nu wel gewoon normaal, gisteren hadden we voor het eerst avond gegeten zonder dat er ruzie was, waarschijnlijk omdat ik goed nieuws had!

 

Ik doe nu vwo 2, en mijn cijfers, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehh- ze kunnen wel beter, ik had laatst een toetsweek gehad, en ik heb tot nu toe nog niet alle cijfers terug, maar wel van de vakken waarmee ik moeite heb!

NaSk - 7,8

wiskunde - 5,6 (net een voldoende!!!)

Aardrijkskunde - 7,0

 

voor Nederlands had ik al eerder een toets gehad, en daar had ik een 7,0. Alleen.. ik baal wel een beetje, we zitten nu in periode 4, de langste periode ooit (van maar liefst wel 12 weken! 10 weken als je de TOP- en toetsweek niet meetelt) dus ik krijg meer stof en theorie, en ik heb nog maar 1 kans om mijn cijfer gemiddelde oké te maken. Mijn gemiddelde is best wel goed, alleen..

Ik sta  nu een 5,4 voor NaSk en Nederlands (afgerond een 5) en als ik een slecht cijfer haal voor toetsweek 4, kan ik niet over naar vwo 3 maar moet ik naar havo 3. (voor wiskunde sta ik gemiddeld een 4,4 → afgerond een 4) het scheelt echt maar 0,1 punten!

verder haal ik wel goede punten, sta voor bijna alles gemiddeld een 7,8 of 9!

Je mag over met 1 vier of 2 vijven, maar ja, nu sta ik 2 vijven én 1 vier, en ik ben nu al aan het stressen haha, want ik wil wel echt over naar vwo 3

 

voor als je hebt gelezen, dw! ik wilde het gewoon ff kwijt, ik ben namelijk een best wel grote stresskip :'’)

 

-  Kiki


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Heyy Kiki fijn om te horen ik heb inderdaad je eerdere bericht gezien vet toevallig🙃 ik ben legit blij voor je en ik proost op jou je inzet, mindset, en kracht om door te zetten. Hou me op de hoogte ❤️

Reageer