het gaat beter

  • 22 November 2019
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Heyy, 

daar ben ik weer. Er is een lichtje gaan branden en ik wouw zo niet verder met mijn leven. Ik heb heel veel mee gemaakt en dat heb ik geaccepteerd. Ik vind iemand leuk en zij mij ook. Ik krijg nu hulp. Ik ben nog steeds bang dat het terug komt als er iets gebeurt, maar dat zie ik dan wel. Ik ben nog steeds angstig en heel bang, maar ik krijg hulp en dat is fijn. Ik heb heel veel aan mijn mentor op school vertelt en die vond het fijn dat ik hulp heb gevraagd. Ik ben super blij met mijn nog niet helemaal vriendin.  Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie reacties en daardoor ben ik gaan nadenken. ❤️😊

Er kan nog steeds iets gebeuren en ik zeg ook niet dat ik me altijd even goed voel, maar het gaat iets beter❤️
 

x Evi


3 reacties

Hi,

Ik heb jou topic niet gezien maar wil toch ff zeggen dat ik heel trots op je ben! Veel succes verder en hopelijk komt het allemaal goed💕

Hallo Evi2006 :)

Goed dat het beter met je gaat en ik ben ook trots op je dat je hulp hebt gezocht voor je problemen zodat je er hopelijk minder last meer van krijgt :)

-Dr8gon99

Reputatie 3
Badge +1

Héy ik heb helaas jouw topic niet gezien, maar wat je in deze topic vertelde is best heftig! goed dat je naar je mentor bent gegaan. Morgen moet ik ook naar mijn mentor om wat belangrijks te vertellen ( zie mishandeling) ik ben best wel zenuwachtig maar dat was jij waarschijnlijk ook! Ik vind dat we iedereen moet accepteren over wie hij/zij is!

 

heel veel succes nog

 

liefs juul2006 

Reageer