hele lange tijd niks meer geplaatst omdat ik ben verhuisd

  • 21 November 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een hele lange tijd even niks meer geplaatst dat komt omdat ik ben verhuisd naar Bonaire me moeder kon daar werk krijgen en het is direct heel snel gegaan. Ik mis soms Nederland nog wel behoorlijk erg we hebben geen cheerleading hier meer helaas en me vriendin mis ik ook behoorlijk. Daar in tegen hebben we hier gewoon nog 30 graden wat het toch wel enig sinds lekker maakt ik kan nu vanaf ons huis zo naar het strand lopen in plaats van 2 uur in de auto te moeten zitten. 


5 reacties

Badge

nice!!! 

Reputatie 4
Badge +2

Hey Tessa! Ik hoop dat je goed aangekomen bent op de Antillen! Voor je speciale ondergoed is hat alleen we te heet waarschijnlijk met die 30 graden of draag je nog steeds regelmatig? Dit weer is immers beter voor bekinies of niet?

Ik hoop dat je snel nieuwe vriendinnen vinden gaat daar, maar dat lukt vast wel toch?!

Groetjes vanuit het bewolkte NL

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Ja ik ben goed aangekomen alleen dat lange vliegen was zo saai. Ik draag nog steeds wel een sport bh tijdens het hardlopen ik loop nu ook wat meer savonds hard als het wat koeler is. Bikini weer is het hier zeer zeker ik lig nu bijna iedere dag op het strand of ik moet het echt druk hebben met school en dat soort dingen het voordeel is je kunt een beetje Nederlands praten met de mensen. Voor de rest is hebben we helaas geen BMW meer we hebben nu een pick-up truckje met zo BMW valt hier niet te rijden op het hobberige asfalt. Het mooie is dat we nu hoogstwaarschijnlijk met kerst naar Curaçao een weekje gaan dat licht hier zowat om de deur.

Er zijn inderdaad veel voordelen aan Bonaire! Ik snap dat je sommige dingen mist, maar het gaat er vast hartstikke leuk worden!

Er zijn inderdaad veel voordelen aan Bonaire! Ik snap dat je sommige dingen mist, maar het gaat er vast hartstikke leuk worden!

Hey 

 

Ja klopt sommige dingen mis nog wel van Nederland maar inmiddels heb ik op Bonaire een ontzettend leuke jongen leren ontmoeten waar ik nu ook verkering mee heb. En mijn moeder kwam met nog goed nieuws naar ons toe dat we hoogstwaarschijnlijk 3 weken aankomende zomer vakantie naar Nederland toe gaan. Heel eerlijk gezegd vindt ik het wel even leuk weer al mijn oude vriendinnen te zien onze oude huis waar nu me zus in woont en mijn familie. Het klinkt wel gek dat ik het zeg maar dan ga ik denk ik Bonaire wel weer een klein beetje missen als ik in Nederland ik begin me hier wel langzaam thuis te voelen en ben ook totaal veranderd. Misschien dat het ook komt omdat ik op Bonaire een stuk meer taken heb omdat me moeder zoveel aan het werk daar is en misschien ook omdat ik nu de oudste ben aangezien me zus in Nederland woont. Zelf heb ik ook een droom op Bonaire een eigen auto garage te beginnen waar auto's getuned kunnen worden het klinkt gek dat ik het zeg als meisje maar ik wil wel graag later aan auto's sleutelen. En misschien nog een klein hotel bouwen lijkt me ook nog wel leuk opzich dus dat ik op Bonaire blijf wonen is wel een zekerheid mits mijn moeder weer werk krijgt in Nederland maar daar ga ik niet echt vanuit.

Reageer