Vraag

heb je een vraag over het kinderhuis?

  • 7 March 2021
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

heb jij een Succesverhaal over het kinderhuis? schrijf dan hieronder jou verhaal. misschien krijg je antwoord van mijn. ik wil dat anderen dat verhaal van jou gaan lezen . hiermee help je anderen om opgelucht te raken over het kinderhuis. je mag ook een vraag stelen over het kinderhuis. hierdoor help je kinderen te leren over het kinderhuis :smiley: . ik zou zeker jou vraag over het kinderhuis beantwoorden :sunglasses: . let op het kan zijn dat het lang moet duren.


4 reacties

Wat is het kinderhuis?

Reputatie 3
Badge +3

het kinderhuis is het huis waar je word geplaats als je te vaak slecht gedrag laat zien want voor dat gebeurd gaan je buurmensen bellen met de kinderbescherming . wist je dat het ook te maken heeft met je ouders? als je ouders te vaak boos worden op het kind ook dan gaan de buurmensen weleens bellen met de kinderbescherming maar veel vaker gaan de buurmensen de kinderbescherming bellen als je te vaak slecht gedrag laat zien zoals zomaar met jezelf hardop praten in de wc. als je naar het kinderhuis gaat dat vroeger ook wel het weeshuis heet heeft dat ergen vervlogen. het word bijvoorbeeld moeilijk om beter te leren praten en te schrijven maar je gaat daar ook een nog slechter gedacht waardoor het kinderhuis hoopt dat zodra je van het kinderhuis weg gaat je dan uiteindelijk ook weer terug komt maar ze hopen het liefsten dat je daar je daar blijft tot je een volwassen bent.  ik hoop dat je van het tekst schrikt. niet omdat ik je bang wil maken maar omdat je dan snapt dat je beter niet naar het kinderhuis kan gaan. ik hoop dat je er goed over nadenkt van hoe jij het vind in het kinderhuis.

Reputatie 3
Badge +3

weetje: in anderen landen werkt dat anders wil je weten hoe? klik dan op dezen link: PWS Weeshuistoerisme 2017.pdf (unicef.nl). met dezen link kun je als je wilt een spreekbeurt of een werkstuk houden over het kinderhuis. 

Reputatie 3
Badge +3

 ik heb al een tijdje geen vragen over het kinderhuis gekregen maar ik heb ook nog nooit een Succesverhaal over het kinderhuis gekregen . willen jullie een vraag over het kinderhuis of een Succesverhaal over het kinderhuis typen? als jullie dat doen word ik er super blij mee :sunglasses:. maak trouwens ook een keer een topic over het kinderhuis en zorg ervoor dat je daarmee kinderen die naar het kinderhuis gaan of er zijn helpt :kissing_heart:. maak me daarvoor blij :smiley::smiley::joy::grin::sunglasses: . dit is je kans echt waar :laughing::wink: .

Reageer