Skip to main content

Heb je daar wel eens over na gedacht?

• May 8, 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi mensen 

Weet je wat ik altijd wel grappig vind

Als ik een reactie of een topic maakt niet weet met wie je eigenlijk praat 

En misschien wel 100de mensen van het forum bij winkels, scholen of werk gewoon zien maar totaal voorbij lopen 

En je weet totaal niet hoe iemand eruit ziet 

En soms wil je het ook niet weten met de vele ellende die mensen ook hier mee maken (strekte)

Maar goed 

Denken jullie daar ook over na?

Of weten jullie van bepaalde mensen dat hun ook het Forum gebruiken omdat je er achter bent gekomen op 1 of andere manier 

Ik ben benieuwd 

Groetjessssss

3 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Juist omdat je niet weet hoe iemand eruit ziet concentreer je meer op de inhoud en dus ook op het karakter van iemand. Dus ik vind het ook positief dat je communiceert zonder uiterlijk te kennen.

Ik weet nog dat ik iemand heel leuk vond vroeger, was toen 13 ofzo, en na maanden stuurde hij een foto. Tja niet echt een knappe jongen zeg maar. Eerst was het een afknapper, daarna dacht ik eroverna en dacht ik als hij nou superleuk en lief is waarom zou het uiterlijk er dan toe doen. Veel jongens (en meiden) die heel knap zijn, zijn vaak best arrogant en vol van zichzelf. Ik heb ook best wel een hoge dunk van mezelf al probeer ik zeker niet de grens over te gaan dat ik arrogant word. Maar dat risico is er wel.

Liefs, xxVera 💋

• May 16, 2025

Nee haha maar ga ik nu wel doen.

Gelukkig herkennen ze mij niet want ik zou me doodschamen met al die nogal privédingen die ik heb gepost. Gelukkig is het anoniem

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Ik ken niemand anders die het forum ook gebruikt