Skip to main content

hey allemaal ik vraag me al een tijdje af of mijn cijfers wel goed zijn dus ik zal ze even op een rijtje zetten ik zit trouwens op 1 gymnasium. alles wat tussen haakjes staat is de weging

aardrijkskunde: 8,4 (2x) en 6,1(3x)

spaans: 9,0 (2x), 10 (1x) en 9,1(1x)

wiskunde: 6,9( 2x) ,7,2(2x), 9,5(1x), 6,4 (2x)

biologie: 7,2 (3x) en 6,6(3x)

latijn: 6,5 (2x) en 6,8(1x)

geschiedenis: 5,7 (3x)

engels: 6,8 (1x) 6,9(2x)

nederlands: 5,2(2x) 6,2 (2x) 4,0(1x)

beeldende vorming: 7,0 (1x) en 7,8(1x)

muziek: 7,1 (1x) en 9 (2x)\

en nu mijn vraag zijn dit goede of slechte cijfers en willen jullie ook die van jullie delen? 

groetjes ​@stitch1234 

Haii,

dat zijn prima cijfers hoor🤗 nederlands wel wat minder maar dat komt vast nog wel goed😊

ik heb een 6.9 voor economie en 7.2 voor aardrijkskunde de rest weet ik niet meer uit mijn hoofd, was op mijn vorige school en kan niet meer in magister🙃

liefs🤗

Heyy,

Prima cijfers vind ik iig! Nederlands is natuurlijk wel wat onvoldoende, maar het schooljaar duurt nog lang en dat valt nog wel op te halen dus no worries! :)

Mijn cijfers zijn vrij saai eigenlijk alleen maar 6en en 7ens.. Alleen Wiskunde heb ik een gemiddelde van 4,9 dat is niet echt mijn ding😅

Ik vind dat je goed bezig bent ga zo door hoor!💪

Liefs, ItsJustMe <3

dankjewel allebei ​@ItsJustMe bij jou is wiskunde niet je ding bij mij nederlands niet, ik ben alleen niet echt tevreden met mijn cijfers ik leer goed en doe altijd mijn best. iemand tips?

@stitch1234 ,

Zijn hele goede cijfers hoor!

En Nederlands heb je idd nog meer dan een half jaar de tijd voor

Groetjes Lupus 

bij jou is wiskunde niet je ding bij mij nederlands niet, ik ben alleen niet echt tevreden met mijn cijfers ik leer goed en doe altijd mijn best. iemand tips?

Ik heb dus precies dat met wiskunde ik doe echt mijn best om het te begrijpen en als ik uitleg krijg snap ik het ook, maar dan moet ik de opdrachten gaan doen en dan is het ineens onbegrijpelijk in mijn hoofd😅

Kan je je docent misschien vragen om extra tips en uitleg? Hij/zij wil je vast verder helpen :)

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi ​@stitch1234  je hebt zeker beste cijfers hoor! Hoop ik straks ook in de brugklas. Doe je echt goed. Nu moet ik helaas weer stoppen voor vandaag. Groetjes! 

Tjempie xxx 🧡

Vind ik ook hoor ​@stitch1234 ! Helemaal prima! Ik heb een gemiddelde van 7s en wiskunde is moeilijk dat lukt met moeite een zes maar prima. Je doet je best en meer kun je niet toch 😉. Misschien heb je iets aan deze link? 

https://nl.wikihow.com/Sneller-leren

Liefs, Tover xxx

hoi ​@ItsJustMe ik wil best beter worden in nederlands maar die docent is zo'n trut je boek vergeten= nablijven een onvoldoende= nablijven huiswerk fout of niet af of niet nagekeken= nablijven dus ja dat wil ik dus niet

Best nette cijfers hoor. Ik zou me toch wel gaan focussen op Nederlands. Dat de docent niet zo leuk is kan maar daar moet je je eigenlijk toch overheen proberen te zetten. Je haalt die cijfers immers voor jezelf, niet voor haar.

ja ​@tim16 maar ik kan gewoon ervoor niet mijn best doen want ik raak in de stress als ik nederlands toets heb en iedereen zeurt altijd over nederlands cijfers bij mij word er gek van

@stitch1234 ,

Ik zou toch proberen je best te doen. Misschien de avond van te voren je (Nederlands) boeken inpakken? Zo heb je minder kans dat je het vergeet

Groetjes Lupus 

@stitch1234 Ik begrijp het hoor. Maar probeer het toch. Als je onvoldoende blijft staan heb je daar alleen jezelf mee (ik bedoel dit niet zeurderig😉) De tip van ​@Lupus over ‘s avonds je boeken inpakken is een goede.  Doe ook als je huiswerk gaat maken eerst de opdrachten voor Nederlands. Dan heb je die alvast gehad.

ik sta er dus geen onvoldoende voor gemiddeld maar gewoon een 6 (sorry als dit boos over komt en mijn boeken pak ik s'avonds in

@stitch1234 Je komt niet boos over hoor. Prima toch als je nu een 6 staat. Houden zo!

supergoede cijfers. je kan niet in alles goed zijn. iedereen heeft goede en zwakke kanten. 

IEDEREEN!!

dus voel je oke.

Deel van de reactie verwijderd vanwege regel 3 . Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Plaats geen persoonlijke gegevens van anderen, zij hebben ook recht om anoniem te blijven.

Je kunt de regels nalezen op de website van Het Forum.

Anne - De Kindertelefoon

en nu mijn vraag zijn dit goede of slechte cijfers en willen jullie ook die van jullie delen? 

groetjes ​@stitch1234 

LEKKER BEZIGGG DIT ZIJN GOEIE CIJFERSSS

Reageer