goede voornemens 2023

  • 30 December 2022
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Het jaar 2022 is bijna voorbij en misschien hebben jullie al goede voornemens voor 2023 gemaakt. Zo ja, wat zijn jullie goede voornemens? 

xx Eenmeisje004 


5 reacties

Ik wil dit jaar weer op een sport en een muziekinstrument gaan spelen. 

Ik ga ook mijn rijbewijs halen en hopelijk ook nog een keertje alleen op vakantie, lijkt mij erg leuk.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Eenmeisje004  ik wil vooral door zoals ik  nu bezig ben.  Ik heb mijn school en hobbies waar het goed gaat, en ik ben minder impulsief, rustiger in mn hoofd. Dit schooljaar nog geen gedoe gehad en ik kan er nu ook beter tegen om gecorrigeerd te worden, accepteer ook dat ik kleine en ook grote fouten kan maken.  En ik wil nog meer dan eerst anderen helpen en voor de natuur zorgen. En toch soms ook lekker gek doen en spelen en natuurlijk vaak het water op te zeilen.  En voortaan nog vaker kleding dragen waar ik zin in heb :) 

En jij ? 

Groetjes veel liefs Julian X  

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 dit zijn mijn goede voornemens: 

-weer op een sport (denk dat ik op badminton ga) 

-eerlijker zijn

-meer boeken lezen, omdat ik nu veel te weinig lees. Dat komt ook wel een beetje door school. 

-onvoldoendes ophalen en zorgen dat ik over ga. 

-meer tijd met vrienden maken 

-mijn vader vaker helpen op de boerderij 

-mijn trekker rijbewijs halen

Wees niet bang om jezelf te zijn en gewoon aan te doen wat je leuk vind. :) 

@Beauuutje mooie voornemens! :)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Beetje hetzelfde als @Julian12  Doorgaan op de weg waar ik nu op zit. Ik wil wel weer vaker naar de gym gaan, zou namelijk wat gespierder willen worden. Klinkt misschien oppervlakkig, maar ja. Voor de rest ben ik best tevreden over mezelf en dat wil ik graag zo volhouden.

 

Reputatie 7
Badge +15

Misschien een beetje aankomen😅

heb geen anorexia hoor! En ik eet prima zoetigheid ( olibollen vandavond jummmm) 

 

maar, mensen DENKEN vaak wel dat ik anorexia heb! 
 

voor de rest niet echt veel, maar ik heb wel als doel om volgend jaar met kerst op de piano in het winkelcentrum te spelen?!!!!!! 
lijkt mij cool, ik kan al piano! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer