Skip to main content
Vraag

Goede daden verrichten

• 21 januari 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi, ik ben gewoon eens benieuwd. Wie heeft er wel eens een echte goede daad verricht? Iets bijzonders of juist gewoons wat toch belangrijk was?  Iemand ergens mee geholpen? Of misschien wel gered? Wat  maakte dat je dit deed?  En hoe reageerde diegene toen?  

Groetjes Tjempie xxx

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 21 januari 2025

Hey lieve ​@Tjempie !  Ik heb wel eens een jongen met down teruggelopen naar het huis waar hij woont want hij wist de weg niet meer, heel zielig maar hij was erg blij en zijn ouders ook dat ik hem terug hielp. En pas nog een meisje op een scooter die viel bij de supermarkt want ze kwam aanrijden en het was glad en daar ging ze. Toen ik heb ik geholpen de scooter rechtop te zetten en  haar tas weer ingepakt want alles lag overal. Ze was blij met mijn hulp. En ik doe wel eens boodschappen voor een ouder paar buren van ons en zet hun zak plastic op de verzamelplek. Vinden ze wel fijn want dat kunnen ze zelf niet meer. Ze willen me er geld voor geven maar dat wil ik niet haha. Dus dan krijg ik wat lekkers dat ze bestellen bij de pinic ofzo. Heel lief van ze.  Nouja zulke dingen dus 😊Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 125 reacties
  • 27 januari 2025

Ahw wat lief ​@Tover01 !  Je bent echt een lieverd.  Wat mooi dat je dat deed. Ik hoop dat er nog meer verhalen komen! Groetjes Tjempie xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen