goed in mijn vel

  • 7 January 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik wou even delen dat ik goed in mn vel zit. Misschien komt dat omdat ik verliefd ben en omdat ik gister met mijn sport van een jongen heb gewonnen terwijl ik eerst heel bang voor hem was… 5-0 maar liefst! (geen teamsport).

Ook ben ik heel blij met mijn nieuwe vriendinnen. Zij gunnen mij alles en delen dezelfde talenten! :D. Ik ben zo ontzettend blij. 

Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat er nu weer wat komt, al is het iets kleins, waar door ik me weer rot ga voelen. Daar ben ik ook bang voor. Maar ik leef in het nu en in het nu ben ik zo blij!

ik heb wel volgende week toetsweek en hoop echt dat ik die niet ga verknallen. Het zorgt voor heel veel stress waardoor ik de stof op zo'n toets vergeet.

Ik ga ook een gedicht schrijven over dat ik zo blij ben, meestal zijn die alleen maar over verdrietige dingen dus ga ik dat proberen! misschien zelfs een liefdesgedicht :).

groetjess,

meisje in dr eigen blije wereld :D.

Xx donut


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Wat goed dat je zo blij bent! Hou die blijdschap maar lekker vast👍

Hi meisjeindreigenwereld,

 

je bent lekker bezig. Ga zo door! :slight_smile:

Verliefd en winnen van een jongen bij je sport, ook nog leuke vriendinnen en een talent voor gedichten schrijven.

Toetsweek heeft iedereen en ja, het is soms een beetje een dingetje, maar meer dan je best doen kun je toch niet. Maak je niet druk om dingen die misschien zouden kunnen gebeuren. 

 

Geniet van de leuke dingen en laat je niet door de minder leuke van de wijs brengen.

 

Zonder dalen (of een dalletje), geen berg(en).

 

Succes met alles.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +1

Heeyy

Wat fijn dat het op dit moment zo goed gaat zeg! Ik snap dat je bang bent dat een klein dingetje het weer gaat verknallen. Probeer niet teveel daaraan te denken, probeer ervan te genieten dat het nu zo goed gaat! 

Ik zie nu pas dat het al 2 maanden geleden is dat je dit geplaatst hebt hahaha. Gaat het nog steeds goed? En hoe is het met de toetsweek gegaan?

 

Greetzzz Daniëlle 

Reageer