Gepest gestopt voor altijd (succesverhaal)

  • 19 June 2023
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik was een jongen van 14 die onzeker was, ik was altijd al een solo mens ik had geen vrienden en ik leek dun, maar al die tijd wist ik niet dat ik zo fantastisch was en een gezond verstand had. ik had alleen een KLEIN beetje motovatie nodig.

Dus ik zit al bijna 9 jaar op verschillende vechtsporten en ben behoorlijk gespierd, maar door de puberteit lijk ik dun en dus geloofde ik nooit in mezelf. Op school werd ik sinds begin jaar gepest door een groepje van 5 mensen die de hele klas tegen me gingen opzetten dus “negeerde” ik het (advies van mensen die nooit gepest zijn) eerst was het een beetje mijn naam roepen en zeggen dat ik raar was en een NPC was maar.. Maar ongeveer 2 maanden later gingen ze de grens over ze gingen nep accounts maken op van mijn ex op social media en zeiden of ik wou neuken, ik kon mijn ogen niet geloven dus zei ik zonder twijfel Ja, waar wil je afspreken. toen ik daar aankwam (een park vlakbij school) maar toen zag ik, je weet wel die groepje jongens. ik werd gefilmd en ze hebben screenshots gemaakt van de chat en naar de hele school gestuurd. ik stond op het punt zelfmoord te plegen maar zei op het laatste moment tegen me zelf dat het niet waard is. dus ik kwam op school en ging direct naar de mentor, de mentor ging de jongens halen en 1 van de jongens ging praten en “huilen” tegelijk. het was opgelost en ze zouden niks meer doen (dacht ik) maar toen ik naar huis ging fietsen fietste 1 van de jongens (de leider) achter me aan en zei “wacht maar” dus ik moest me maar klaarmaken voor morgen. het was weer een dag op school en ik zag 2 van hun achter mijn ex aanlopen om over mij te gaan roddelen, ik liep langs en ze gingen me uitlachen + mijn ex. EN DAT was de laatste druppel van de emmer, ik rende achter die jongens aan en heb ze allemaal een pomper gegeven, we werden uit elkaar gehaald en we werden geschorst en toen de volgende 2 dagen hebben ze me getrakteerd bij de kantine en hebben ze NOOIT meer iets gedaan. Ik ben nu inmiddels al 17 en heb de hele klas als vriend en heb vertrouwen in mezelf. 

Nooit slaan en ALTIJD naar de mentor toegaan en als die niet helpt? dan naar je ouders toegaan en met hun samen naar schoolleiding toegaan


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hee @therealanonymousee 

Wat fijn dat ze zijn gestopt ook al vind ik geweld niet de beste optie, maar ze zijn wel gestopt:) Ik vond het echt erg van die fake accounts. Het is echt niet normaal wat ze deden. Ik ben blij voor je dat ze zijn gestopt met die stomme acties. Ik ben ook heel blij voor je dat je vertrouwen hebt in jezelf, want dat is heel belangrijk:))) 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 2
Badge

Hee @therealanonymousee 

Wat fijn dat ze zijn gestopt ook al vind ik geweld niet de beste optie, maar ze zijn wel gestopt:) Ik vond het echt erg van die fake accounts. Het is echt niet normaal wat ze deden. Ik ben blij voor je dat ze zijn gestopt met die stomme acties. Ik ben ook heel blij voor je dat je vertrouwen hebt in jezelf, want dat is heel belangrijk:))) 

Liefs x Banaantje <3

hartelijk bedankt banaan, ik  ga nu eindelijk zonder problemen de schooljaar afsluiten

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @therealanonymousee,

 

hier een berichtje van een andere ...mousee,,,

 

ik houd van jongens zoals jou

kom ff knuffelen

 

geloof in jezelf

 

 

Goed verhaal

triest begin met dat pesten

maar gelukkig wel een happy ending door wat jij er zelf aan gedaan hebt en bedankt voor de tips

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 2
Badge

Hoi @therealanonymousee,

 

hier een berichtje van een andere ...mousee,,,

 

ik houd van jongens zoals jou

kom ff knuffelen

 

geloof in jezelf

 

 

Goed verhaal

triest begin met dat pesten

maar gelukkig wel een happy ending door wat jij er zelf aan gedaan hebt en bedankt voor de tips

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

 

Haha bedankt, 

 

 

 

 

gratis?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @therealanonymousee,

 

Haha bedankt, 

gratis?

yep, voor jou altijd en zoveel als je er maar wilt …...en ik houd wel van dingen met een happy end 😉

 

volgens mij ben jij een hele aardige jongen en ik lees in een ander topic dat sommige meisjes dat met mij eens zijn, dus go for it, maar eerst ff knuffelen met mij hè 😁

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Hoi @therealanonymousee ,

Heel fijn voor je!

 

En tja, die schoolchats.Ik keek eens naar de chat van deze school(iemand die voor me zat had ‘m open) en het zal je verbazen hoeveel foto's van mensen daarin staan...Bij jou is natuurlijk erger, maar ik denk dat het zelfvertrouwen van veel mensen erg laag is en dat ze daarom aan de lopende band gaan zitten roddelen.

Reputatie 2
Badge

Hoi @therealanonymousee ,

Heel fijn voor je!

 

En tja, die schoolchats.Ik keek eens naar de chat van deze school(iemand die voor me zat had ‘m open) en het zal je verbazen hoeveel foto's van mensen daarin staan...Bij jou is natuurlijk erger, maar ik denk dat het zelfvertrouwen van veel mensen erg laag is en dat ze daarom aan de lopende band gaan zitten roddelen.

Yep, deze tijd ook met social media je weet het maar nooit 😁

Reputatie 2
Badge

Hoi @therealanonymousee,

 

Haha bedankt, 

gratis?

yep, voor jou altijd en zoveel als je er maar wilt …...en ik houd wel van dingen met een happy end 😉

 

volgens mij ben jij een hele aardige jongen en ik lees in een ander topic dat sommige meisjes dat met mij eens zijn, dus go for it, maar eerst ff knuffelen met mij hè 😁

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Haha, ik houd wel van zulke personen zoals jij 😂😂

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @therealanonymousee,

 

Haha, ik houd wel van zulke personen zoals jij 😂😂

dat vind ik leuk om te horen 🙃

Ik ben misschien een beetje raar, of iig niet doorsnee, maar verder volkomen ongevaarlijk….

Ik spring je niet gelijk om je nek, maar als je zou willen knuffelen of gwn een bro hug (das wat stoerder) dan ben ik daar ook oké mee. Het kan jammer genoeg alleen maar virtueel, want afspreken zit er hier niet in.

Soms probeer ik met mijn reacties iets uit te lokken of mensen aan het denken te zetten en ik denk dat jij dat wel begrijpt en je reageert echt sympathiek en leuk. Ik denk dat ik irl wel een klik met jou zou kunnen hebben.

Ik weet dat je op meisjes valt en ik op jongens, maar dat hoeft geen probleem te zijn in een vriendschap zolang je elkaar respecteert.

Het gaat wel goed komen met jou en 'de meisjes’ denk ik.

Ik vind het leuk dat ik je tegen ben gekomen, ook al zal het bij het forum blijven.

Jaloers zijn is niet een eigenschap die ik heb, maar dat strakjes iemand anders (waarschijnlijk) haar leven met jou gaat delen vind ik een fijne gedachte, want dat verdien jij wel. Zij boft  en beloof me dat je haar gelukkig maakt en respecteert 😉

 

Wie weet kom ik je nog wel eens tegen hier ….of wie weet waar….en dat ik jou dan gewoon voorbij loop, in gestrekte pas….misschien voel ik wel je warmte of aantrekkingskracht en maakt dat iets los bij mij, maar nooit zal ik weten dat jij het was...

 

Maar dit moment hebben we toch maar mooi samen beleefd 

 

Gr. MickeyMouse 💕

@MickeyMouse 

 

Reageer