Ik was een jongen van 14 die onzeker was, ik was altijd al een solo mens ik had geen vrienden en ik leek dun, maar al die tijd wist ik niet dat ik zo fantastisch was en een gezond verstand had. ik had alleen een KLEIN beetje motovatie nodig.
Dus ik zit al bijna 9 jaar op verschillende vechtsporten en ben behoorlijk gespierd, maar door de puberteit lijk ik dun en dus geloofde ik nooit in mezelf. Op school werd ik sinds begin jaar gepest door een groepje van 5 mensen die de hele klas tegen me gingen opzetten dus “negeerde” ik het (advies van mensen die nooit gepest zijn) eerst was het een beetje mijn naam roepen en zeggen dat ik raar was en een NPC was maar.. Maar ongeveer 2 maanden later gingen ze de grens over ze gingen nep accounts maken op van mijn ex op social media en zeiden of ik wou neuken, ik kon mijn ogen niet geloven dus zei ik zonder twijfel Ja, waar wil je afspreken. toen ik daar aankwam (een park vlakbij school) maar toen zag ik, je weet wel die groepje jongens. ik werd gefilmd en ze hebben screenshots gemaakt van de chat en naar de hele school gestuurd. ik stond op het punt zelfmoord te plegen maar zei op het laatste moment tegen me zelf dat het niet waard is. dus ik kwam op school en ging direct naar de mentor, de mentor ging de jongens halen en 1 van de jongens ging praten en “huilen” tegelijk. het was opgelost en ze zouden niks meer doen (dacht ik) maar toen ik naar huis ging fietsen fietste 1 van de jongens (de leider) achter me aan en zei “wacht maar” dus ik moest me maar klaarmaken voor morgen. het was weer een dag op school en ik zag 2 van hun achter mijn ex aanlopen om over mij te gaan roddelen, ik liep langs en ze gingen me uitlachen + mijn ex. EN DAT was de laatste druppel van de emmer, ik rende achter die jongens aan en heb ze allemaal een pomper gegeven, we werden uit elkaar gehaald en we werden geschorst en toen de volgende 2 dagen hebben ze me getrakteerd bij de kantine en hebben ze NOOIT meer iets gedaan. Ik ben nu inmiddels al 17 en heb de hele klas als vriend en heb vertrouwen in mezelf.
Nooit slaan en ALTIJD naar de mentor toegaan en als die niet helpt? dan naar je ouders toegaan en met hun samen naar schoolleiding toegaan