Gelukkig nieuwjaar 2021

  • 1 January 2021
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve forumleden,

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!

Laten we hopen dat 2021 ons meer goeds brengt dan 2020.

Hopelijk mogen we onze opa´s en oma´s weer zien en weer met de hele familie samenkomen.

Maar voorlopig eerst nog even de lockdown volhouden, al is het zo lastig.

Hebben jullie een leuk Oud en Nieuw gehad?

Lekker veel oliebollen/appelflappen of andere dingen gegeten? Nog familie op bezoek gehad?

Nogmaals: een heel gelukkig maar vooral ook gezond 2021!

Maak er wat van in 2021 en laat al je wensen voor dit jaar maar uitkomen!

Happy New Year!

Groetjes,

Anoniem19228

 


2 reacties

Hey Anoniem19228,

Bedankt en jij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst!🌟

Mijn oud&nieuw was niet zo bijzonder. Overdag moest ik gewoon werken, was gelukkig wel een redelijk rustige dienst in het ziekenhuis. En het was gezellig met collega's.

Normaal bakken we elke jaar echt megaveel oliebollen en delen we die ook uit aan een aantal mensen. Maar dat hebben we dit jaar om meerdere redenen niet gedaan. Dus helaas heb ik ook niet echt oliebollen op.

De vriendin van mijn broer zou komen, maar mijn broer is ziek. Dus zijn vriendin kwam ook niet en hij lag echt ziek in bed. Gelukkig geen corona.

En verder hebben we een paar spelletjes gedaan 's avonds en daarna is iedereen naar bed gegaan. We hebben niet eens gewacht tot middernacht😅 Ik had lekker de jaarwisseling met mezelf en nog een vuurwerkshow van de buren wat verderop, wat natuurlijk helemaal niet mocht..

En ik hoop inderdaad wel gezond te blijven in dit jaar. Dat vind ik wel belangrijk.

Hoe was jouw oud&nieuw en had jij nog wensen voor 2021?

Groetjes,
Simply Me

@Simply Me Niet bijzonder.

Hopelijk wordt 2021 veel beter dan 2020!

Liefs,

Anoniem19228

Reageer