Skip to main content

Geef een denkbeeldige knuffel aan iemand

• September 26, 2023
  • 81 reacties
  • 1165 Bekeken

Toon eerste bericht

81 reacties

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi

Wat een leuke topic 

Ik wil knuffels geven aan 

@tim16 ​@Boterbloempjee ​@Tover01 

​​​en aan de mensen die twijfelen aan zelfmoord 

Of die met dingen in de weg loopt 

En dan nog knuffels aan mijn vriendin en mijn vrienden 

Maar veder krijgt iedereen een knuffel van me 

Groetjessss

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Awhhh! 💖 je krijgt een knuffel terug hoor ​@Ik denk met je mee 😘!

Liefs 🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 13, 2025

Knuffels terug ! 🫂♥️ Super lief! 

Tover 😘

• February 13, 2025

@Ik denk met je mee Da’s lief. Knuffel terug van mij

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Lang verhaal, (sorry) maar goed:

Een paar maanden geleden was ik in Suriname. Ik ging daar ook naar school maar de eerste 1,5 maand niet. In die vakantietijd ( die trouwens nog bovenop de Nederlandse vakantie kwam was ik een soort van half-depressief. We gingen naar de jungle en alles was leuk, maar ik miste vrienden. Toen de vakantie (eindelijk) voorbij was, ging ik weer naar school. School daar was echt de beste tijd van m'n leven. Ik werd voor de eerste keer geaccepteerd door m'n klasgenoten. Ik had een grote vriendengroep van zo'n beetje de hele klas. 2 dagen voordat ik terug naar Nederland ging zei ik tegen mijn vrienden dat ik bi was. M'n beste vriend had blijkbaar superchristelijke ouders die dus ook homofobisch waren. De rest van m'n vrienden konden het nog wel accepteren, maar hij niet. Een paar weken terug had ik nog wel fortnite met hem gespeeld. Hij deed redelijk normaal. Misschien dacht hij dat het toch wel een grap was. Ik wil de hele groep 7/8 van mijn school in Suriname een knuffel geven

(Hey je hebt dit hele verhaal gelezen!) 

Groetjes van de anonieme uil!

• April 19, 2025

een knuffel voor ​@Tartan15 , ​@tim16  , ​@Tover01 , ​@Diana (en alle anderen!) voor het helpen van iedereen op het forum! Respect naar jullie!!<3

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 19, 2025

Hey ​@eendje  dat is lief, dankjewel en jij ook een knuffel!! 🫂😘Liefs, Tover xxx

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi 

Sorry ​@Tartan15 maar ik vergeet je overal bij te zetten sorry 

Een knuffel van mij 

Groetjesss

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 20, 2025

Hoi ​@Ik denk met je mee  Haha geen probleem hoor! Knuffels terug! Groetjes liefs Tartan X 

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 20, 2025

Hier is een MEGA knuffel voor

@Tover01 

@Tartan15 

@Natureflower 

@ItsJustMe 

@OnlyMe 

en natuurlijk voor de rest.

-Koetje.123-

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 20, 2025

Aaaaawww cute! 

In het echte leven geef ik mensen ook vaak een knuffel en dan vinden ze me een beetje raar…

Ik zit in de tweede en ik heb tot nu toe, mijn engels docent, duits docent, textiel/tekenen docent en mijn mentor een knuffel gegeven.

Mijn mentor misschien iets van 10 keer.

Knuffels zijn denk ik ook echt heel helpend, daarmee laat je zien dat je om iemand geeft of dat dat persoon je heel erg heeft geholpen, meer dan woorden kunnen doen.

Groetjes Loena 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 20, 2025

Hey  ​@koetje.123   dankjewel, wat lief  !  Jij ook een dikke knuffel terug! 😘

Liefs, Tover xxx

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi 

Warom vergeet ik iedereen 

Sorry ​@Cantaloupe 

Jij krijgt ook een knuffel 

Zo mijn topic vrienden heb ik gehad als goed is 

Liefst 

• April 21, 2025

Haii lieve ​@Ik denk met je mee ,

ah wat lief , dankjewel😘❤️ Dikke knuffel terug🤗❤️

Liefs ❤️

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • April 25, 2025

heeyy, al deze mensen krijgen een knuffel van me omdat ze het verdienen:

• mama, papa
  • andere familie
  • vriendinnen
  • mijn mentor voor alle steun, super dankjewel! 
  • @Tartan15 en ​@Tover01 gewoon omdat jullie zo goed bezig zijn!
  • iedereen die het nodig heeft op dit moment 
  • iedereen met ADHD want ik heb het ook en ik vind het kut
  • iedereen die een knuffel wil krijgen: @ja.jij.ook 

xx me

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 26, 2025

Dankjewel ​@xx-me  dat is echt super lief! 😘♥️ 🫂 Terug! Liefs Tover xxxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 26, 2025

Hoi heel hartelijk bedankt ​@xx-me  en insgelijks! Ook een lieve knuf! En ​@Tover01  jij ook, hoe lief en vriendelijk en behulpzaam jij bent. Het is een wondertje wat een tijdje in de hoek staan toen met jou gedaan heeft 😉 haha nee hoor ik weet zeker dat je voor die tijd ook al een lief zieltje had hoor 😘 en eigenlijk wil ik iedereen wel weer noemen ♥️🫂maar dat had ik al gedaan 😊. Groetjes liefs Tartan XxX 

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 26, 2025

Hoii

Ik heb hier ook wat knuffels in de aanbieding:

@OnlyMe  Ik en nog veel meer mensen zijn trots op haar. Ze helpt mensen graag en als ze met een probleem zitten luistert ze altijd ♡

@Tartan15 Toen ik erg actief was hier was je er ook. Je hielp mensen. En toen kwam je met het bericht. Kort daarna heb ik ook een stop gemaakt.

@tim16 Je bent oprecht de persoon die met elk probleem kan helpen. Bij bijna elk topic staat wel een reactie van jou

@Natureflower Ik wil je ook gewoon bedanken je hebt mij geholpen en nog vele anderen

@Tover01 Je bent aardig begrijpt anderen en helpt iedereen graag. Ik vind het echt heel stoer dat je af en toe een rokje draagt. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 27, 2025

Hey! Dankjewel 🫣😘♥️ liefs, Tover xxx

• April 27, 2025

@Anomiempjeje Bedankt hoor. ❤️

• April 27, 2025

@Anonymous M, wat erg dat je nauwelijks knuffels krijgt! Je bent een geweldig persoon, twijfel daar niet aan! Hierbij een knuffel van mij🤗

@Tartan15, ​@tim16, ​@Tover01, ​@Boterbloempjee  (en de mensen die ik vergeet), jullie helpen mensen op het forum. Jullie doen dit op een aardige, respectvolle manier en dat waardeer ik echt enorm! Daarom ook een knuffel aan jullie!🤗

Ook een knuffel aan de Kindertelefoon! Ik vind het heel fijn dat jullie deze site hebben opgericht🤗

Aan mijn vrienden, jullie weten hier niks van, maar jullie hebben mijn leven gered. Ik ben jullie erg dankbaar en kijk er naar uit jullie weer te zien, daarom een hele dikke knuffel aan elk van jullie!🤗❤️

Lief zusje van mij, soms gaat het oneerlijk tussen ons, maar dat is niet erg. Je bent er altijd voor mij en ik voor jou. Dat is wat telt en daarom een dikke knuffel🤗

En nog een knuffel aan iedereen op het forum natuurlijk😁🤗

Groetjes eendje🐥

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 27, 2025

Hoi,  heel lief, hartelijk dank! En natuurlijk een hug voor ​@Anonymous M  en iedereen 😉 groetjes liefs Tartan X 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Ik zou graag een knuffel willen geven aan: ​@Lupus , ​@Cantaloupe , ​@Ik denk met je mee , ​@Blub , ​@Kikkertjee , ​@Silence, ​@Tartan15 , ​@Tover01, ​@tim16 , ​@eendje vind jullie inzet hier echt top en ik vind jullie super lief en behulpzaam hier!! En fijn dat ​@Natureflower deze topic heeft gemaakt! ♥️♥️

Vind het wel jammer dat sommige niet meer/ minder actief zijn. En hoop dat ze terug komen!🙂♥️

Liefs ♥️🤗

• April 29, 2025

Heey,

Awwhh dankjewel lieve ​@Boterbloempjee ! Knuffel terug hoor!🤗💖

Groetjes Kikkertje 😊

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 29, 2025

Van mij ook lieve ​@Boterbloempjee ! 😘💖Liefs, Tover xxx