ff hoe mijn avond was.

  • 8 February 2024
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoiiii,

Dit topic is niet perse omdat ik echt iets wil vragen maar wel omdat ik iets wil vertellen.

Ik had net een Volleybalwedstrijd en ik heb vaak nogal mijn twijfels over mijn volleybal kwaliteiten, ik zit in de A (voor 16 en 17) en hoor eigenlijk in de B (voor 14 en 15). Ik ben namelijk 14 jaar oud. Maar ik heb echt een heerlijke wedstrijd gespeeld. De opslag (serve) ging goed. het blokken ging goed. heb ook een keer een hele mooi aanval gehad. na de wedstrijd kreeg ik melding dat mijn geschiedenis en aardrijkskunde cijfers binnen waren, voor gs een 7.2 en voor ak een 9.9😱. wij gingen toen feestpatat halen waar blijkt (wel na die tijd) enorm veel zout op zat. dus ik had enorm zin in drinken/milkshake/ijsje of zoiets. dus ik ga ff bij de balie kijken hoe duur een ijsje is. Blijkt dus €1.95 euro te zijn en ik had maar €0.70 euro bij me. Niet dat ik had verwacht dat ik iets kon halen met 70 cent maar goed. dus ik zeg tegen iemand naast mij die zei: “ik ga milkshake halen, wie gaat er mee?” “Ja ik wil wel maar heb niet genoeg geld”. Nou dat hoorde mijn trainer dus die zegt tegen mij van: “A joh ik betaal wel voor je, wat wil je halen?” Ik was echt super maar dan ook echt super blij omdat ik normaal gesproken nooit wat haal, ik krijg wel zakgeld van mijn ouders maar dat gaat regelrecht naar mijn spaarrekening dus kan ik nooit wat uitgeven, trouwens die 70 cent heb ik op straat gevonden. Maar goed dus ik haalde een soft ijsje. Nou mocht ik dat nooit halen van mijn moeder. maar ik dacht van tja die is er nu niet en nu kan het dus ja. even later liep ik naar huis (ik woon dicht bij de sporthal). En welja, ik sta dus in de regen in een modderplas en had de wedstrijd verloren met 2-3. maaaaar ik was blij want ik had een soft ijsje, dus ik sta daar zo met mijn blije gezicht zo in de modder in de regen na een verloren wedstrijd. 😂. Ik was gewoon echt in een blije mood. 

Nou dat wilde ik ff kwijt,

heel veel liefs,<3

Anoniemeboy14


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

😂

Reputatie 3
Badge +1

Wat een leuke en grappige verhaal 😀

Reputatie 5
Badge +3

het is nog waargebeurd ook hahahha,

Reageer