Er is een tijd van komen en gaan.

  • 10 August 2022
  • 0 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey beste forum gebruikers.

 

Sommige van jullie kennen me misschien nog wel en sommige niet. Ik ben een tijdje niet hier geweest aangezien ik druk ben geweest met mijn eigen bedrijfje en mijn gezondheid. 

 

Maar ik ga er niet veel meer omheen draaien, de titel zegt het al. Er is een tijd van komen en gaan en voor mij is het tijd om te gaan hoe jammer ik het ook vind, aangezien ik het hier altijd naar m'n zin heb gehad en het leuk vind om andere te helpen. 

 

Gelukkig ga ik wel weg met een gerust hart, ik zie steeds meer nieuwe en goeie forummers die elkaar goed helpen met hun ervaring en lessen maar ook hun meningen. Daar ben ik erg blij mee. 

 

Ik zal binnenkort mijn forum vrienden achterna gaan die voor mij waren. @Pin ,@Kenshin , @Blue ,@Spookyx en ook @M en M's . 

 

Ik wil iedereen hier bedanken voor de leuke tijd en mijn complimenten ook geven aan het team van de kindertelefoon.  Jullie zijn goed bezig toppers , blijf zo doorgaan.  Een forum als dit is erg belangrijk.  Ik zal wel af en toe mee lezen als ik weg ben, maar ik kan dan helaas geen antwoord meer op geven. 

 

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en een fijne vakantie toe.

 

Groetjes Gebruiker c 


0 reacties

Geen reactie

Reageer