Een van de meest waardevolle bijdragers aan dit forum: Spookyzx.

  • 11 July 2020
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo @Spookyzx en de rest :)

Sinds het 6 maanden geleden is dat er voor het laatst een topic was over een forummer waarderen heb ik maar weer een nieuwe gemaakt. Spookyzx, ondanks dat jij vroeger vervelende dingen hebt meegemaakt (met onder andere je vriend) ben je toch positief en lever jij constant waardevolle bijdragen aan dit forum. Ik lees ook altijd je topics omdat ze interessant zijn en omdat jij op een fijne manier die topics en jou reacties typt. 

-TheMightySlayer <3


3 reacties

Heey,

Wat leuk zeg zo'n topic over mij!

Ik probeer natuurlijk altijd me best te doen om andere forummers zo goed mogelijk te helpen.  Dan is soms mijn ervaringen van uit het verleden toch nog nuttig om te gebruiken.

Heel erg bedankt TheMightySlayer!

See ya!

Spookyzx.

Hey TheMightySlayer en @Spookyzx 

 

Dit topic is inderdaad helemaal op zijn plaats. De reacties van Spookyzx zijn erg nuttig, en ook gewoon leuk om te lezen. Doe zo voort, vriend :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hey,

TheMightySlayer en Spookyzx .

Deze topic is zoals kenshin al zei helemaal op zijn plaats! En zeker verdient. De reacties van Spookyzx zijn altijd erg nuttig en leuk en mooi om te lezen! Ik ben heel trots op wat hij nu al heeft bereikt! Hij heeft de 5000 subs op twitch (sorry voor spelling)  gehaald en er zullen er zeker nog vele volgen!

 

Ik wil vast zeggen dat ik heel trots op hem ben! Hoe hij met zijn verleden nu al zo ver is gekomen! 

Ga zo door vriend! 👍😃

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer