Vraag

Een nieuwe kat 2.0 :)

  • 3 July 2020
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Lees eerst dit topic: https://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/een-nieuwe-kat-44568?sort=likes.desc

Tyler ging naar de dierenarts voor een castratie anderhalve maand geleden. Hij ging erheen als een lief katertje <3 Maar ja, dan belt de dierenarts en het is een meisje, nadat we 5 maanden gedacht hadden dat het een kater was. En me moeder wou een kater dus we krijgen een nieuwe kat. De nieuwe kat wordt wel een kater (hopelijk). De nieuwe kat is er nog niet, maar is zeker dat we een mooi katje krijgen want we gingen kijken voor advertenties en toen zagen we 2 katjes, 1 katje wordt vandaag gebeld of die niet is weggegeven en het andere katje is voor het geval dat het eerste katje al is weggegeven.

-TheMightySlayer


5 reacties

Hey TheMightySlayer

 

Zo, jullie kwamen er na al die tijd achter dat jullie een poes hadden, in plaats van een kater? Nou :smile:  Dat was vast een verrassing. 

 

Wat gaat er met het poesje gebeuren? Mag ze nog bij jullie blijven wonen, of zoeken jullie een ander thuis voor haar? Het lijkt me namelijk best lastig om na al die tijd afscheid van haar te moeten nemen. Ik ben daarbij best benieuwd waarom je moeder enkel een kater wilt, en geen poes. 

 

Wel leuk, een nieuwe kat. Zijn de katten die jullie op het oog hebben nog kittens? Want die zijn extra schattig :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Heey,

Damn na 5 maanden erachter komen dat Tyler eigenlijk Tyla is lol. Dat is wel een bijzondere verrassing haha.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd nu waarom je ma zo graag een kater wilt en geen poes? En ik ben nog meer benieuwd wat jullie nou gaan doen met Tyler de Poes. Blijft die gewoon in jullie familie? Of mag Tyler op een boerderij achter de muizen aan gaan voortaan? Of wordt ze afgemaakt? 🥺.Wat wel heel bruut zou zijn maar wie weet.

En hebben jullie al een nieuwe naam voor jullie kater? 🐅Of wordt het een tyler2.0 kat?🐈 

See ya!

Spookyzx. 

Hallo Kenshin :)

We doen Tyler zeker niet weg, we zouden haar teveel missen! Het is nog een kitten.

Hallo Spookyzx :)

Me moeder houdt nog evenveel van Tyler, we respecteren haar gender-identiteit. Ze had sowieso een kater op het oog en Tyler werd verkocht als kater.

De nieuwe kitten gaat Thunder heten

-TheMightySlayer  <3

 

Tyler kan gewoon blijven, gezellig :slight_smile:  Thunder komt er dan gewoon gezellig bij? Zo ja, letten jullie best op jullie katten hun vruchtbaarheid. Doen jullie dat niet, zitten jullie over een tijdje misschien wel met een hoop kleine Tylers en Thundertjes. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Tyler is gesteriliseerd en Thunder krijgt een castratie als hij ongeveer 7 maanden oud is.

-TheMightySlayer <3

PS: Nog even wat meer informatie, het was 2 maanden geleden dat de dierenarts ontdekte dat Tyler een poes was :joy:

 

Reageer