Een klavertje vier voor jullie!

  • 25 August 2021
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hey iedereen,

Een beetje andere post dan anders. Een keer geen bezorgde NaamVergeten zoals in vorige topics.

Ik vond vandaag een klavertje vier🍀tussen de ander klavertjes☘️

Tekst gaat verder onder de foto.

Het is ondertussen alweer middernacht geweest dus eigenlijk was het gisteren, maar ach. Ik wens jullie allemaal hoop, vertrouwen, liefde en geluk. Dat is waar de 4 blaadjes voor staan.

Ik kijk al sinds dat ik het bestaan weet van klavertjes vier tussen de klavers. Ik ga niet alles doorzoeken, maar als ik ergens klavers zie staan check even of ik iets zie. Hier is mijn quote toepasselijk: ‘Als je een kans niet kunt vinden dan moet je hem creëren.’ 

Ik denk dat jullie het goed kunnen gebruiken. Ik zit erg lekker in m’n vel. Dus hierbij schenk ik hem aan jullie🤝

Weet dat het goed komt. ‘Na regen komt zonneschijn.’ Er zijn mensen die om je geven ook al weet je het zelf misschien nog niet :)

Ook nog bedankt naar de KT en iedereen die ook maar 1 zinvolle (Alle reacties zijn zinvol ook die van jou zolang het maar geen trollreactie is) reactie heeft geschreven. Je hebt iemand dag / week / maand of zelfs leven een beetje beter gemaakt.
Als je toevallig nog een inspirerende quote weet zet maar in de reacties.

PS: Ik ben niet bijgelovig. Een klavertje vier vinden was gewoon iets wat echt op m’n bucketlist stond en ik dacht dat het onmogelijk zou zijn. PS PS: Volgens mij zijn er mensen die klavertjes vier kweken, maar ik vond die van mij tussen wilde klavertjes.

Ik wens iedereen veel succes!

Groetjes NV


6 reacties

Hey! 

Heb ik zelf nog nooit gehad! Maar leuk dat je er een topic over maakt. Je krijgt er eentje terug van mij, maar dan digitaal ;)

Lucas

Reputatie 3
Badge +2

Hey,

Hartstikke bedankt voor het 🍀. Dan komt toch weer even mijn reden naar voren waarom ik het forum zo waardeer, een eigenlijk simpel klein ding kan iemands dag zoveel beter maken. En dat zou het doel moeten zijn dat je op het forum zit: om anderen te helpen en zelf geholpen te worden.

Bedankt voor het in ieder geval iets verbeteren van mijn dag.

Gr Felix

Reputatie 1
Badge

na regen komt zonneschijn (dat zei je al) maar ik zeg vaak tegen mijn vriendin hoe een hardere regenbui hoe meer zonneschijn erna komt of zoiets

Hartstikke mooi! 

Wow 

Een klavier

hopelijk had jij een fijne dag gehad 

Reputatie 7
Badge +19

mooie foto ook en natuurlijk ook een klavertje 4 terug

Reageer