Skip to main content

hoi iedereen,

 

ik doe soms dingen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze niet mogen of niet slim zijn. Ik denk dan dat ik me er wel ‘uit lul’ en mee wegkom, maar in de praktijk blijkt dat dan toch niet zo te zijn 😅

Ik noem ze mijn bloopers 😁

Ik zal er eentje vertellen en ik ben natuurlijk ook benieuw naar jullie bloopers.

 

Here we go….

Vandaag zat ik 'ziek’ thuis, nou ja, echt ziek was ik niet, ik had een verzwikte enkel. Gisteren was ik met mijn fiets gevallen. Eerst met mijn voet tussen de spaken van een vriend van mij en toen over de kop, dus dat.

Naar de Huisartsenpost geweest en het ziekenhuis voor foto's. Niks gebroken gelukkig, maar dus wel een verzwikte enkel, dus op de fiets naar school was een no go. 

Ik zat dus thuis en begon me voor de middag al te vervelen. Ik dacht, ik moet hier weg, maar hoe en wat ga ik dan doen?

Ik denk ik ga gwn toch naar school en ik leen ff de elektrische step van mijn pépe’ (dat is mijn ‘pleeg’papa). Dan hoef ik niet te trappen. Dus ik die ruim 15 km op die step en in no time was ik er, NOT, maar ik was er wel.

Beetje lol trappen in de pauze en nog wat lessen gevolgd en toen weer naar huis… Ik was lekker aan het rijden en je raadt het nooit (oh wel, jullie mogen noooit meer raden), ik viel stil en dan ook nog in de middle of nowhere. Dat kan in de buurt waar ik woon. Wat een 'kl*te’ step...en nu?

No problemo voor deze boy dacht ik, ik app pépe’(mijn ‘pleeg’papa) wel ff

 

Ik: hey, hoi, die step van jou is ermee gestopt

Pépé: das ook wat, lege accu of wat

Ik: ja, ik denk dat je vergeten bent om ‘m op te laden

Pépé: ach ja, wat vervelend, maar we vergeten allemaal wel eens wat

Ik: idk, wat bedoel je

Pépé: nou, jij bent volgens mij vergeten te vragen of je mijn step mocht gebruiken

Ik: uhmm, maar kom je me nu ophalen of niet

Pépé: wat denk je zelf

Ik: ik rij net een tunnel in en heb een slechte verbinding, ik app wel iemand anders

 

Dus ik denk ik app gwn een vriend van mijn broers. Hij heeft een auto, dus…

 

Ik: hey, hoi, ik sta hier met die kl*te step van pépé en die doet ’t niet meer

Vriend: oh balen, net nu je met die enkel zit

Ik: ja zeker, ik zei ook al tegen hem ‘je bent vast vergeten om ‘m op te laden’

Vriend: oh haha

Ik: ja, lachen, maar hoe laat kom je me ophalen

Vriend: had ik gezegd dat ik dat ging doen

Ik: nou, jij bent gwn zo, iedereen altijd helpen 😘, dus hoe lang nog?

Vriend: ok, ik kom wel ff, maar ik wil wel dat je iets voor me doet dan

Ik: ok, voor jou altijd

Vriend: m’n auto een keertje wassen

Ik: no problemo mattie, tot zo

 

Zo das geregeld, nu pépé nog ff appen

Ik: hey, hoi, je hoeft me niet meer op te komen halen hoor, (naam van die vriend) komt me al ophalen

Pépé: oh, wat aardig

Ik: ja, hij is gwn zo, je weet wel

Pépé: dat ie dat zomaar doet

Ik: nou ik ga wel zijn auto wassen, vond ie leuk

Pépé: zal ik mijn auto dan ook alvast buiten zetten?

Ik: doe geen moeite

Pépé: ik ga het toch doen en dan zie ik je zo. Dan staan we weer gelijk 😉

Ik: ok pépé, had ik al gezegd dat ik van je hou

Pépé: ja, maar ik kan het niet vaak genoeg horen lieve (mijn naam), ik hou ook van jou

Ik: tot zo pépé 💕

 

Ik dacht me er uit te lullen, maar nee en toch ben ik blij met de uitkomst.

 

Hebben jullie ook een blooper of een grappig verhaaltje te vertellen, doe dat dan hieronder.

 

 

Alvast bedankt

 

Gr. MickeyMouse

 

Hey,

Ik lag pas lekker te slapen in me bed. Gewoon rustig te slapen, niks geks... En toen lag ik eens half op de grond, half in bed. Ik lig daar dan pijnlijk, slaapdronken en verward. Dus ik na 5 minuten eindelijk een beetje wakker, kom ik erachter dat 1 poot onder me bed is uitgekukeld.  Als je dan juist aan die kant ligt, dan staat je bed ineens helemaal scheef...  Vervolgens heb ik nog 5 minuten ofzo bedacht of ik het op de grond prima vond slapen of dat ik helemaal mijn bed uitging en die poot weer eronder zetten. Ben maar die poot eronder gaan zetten, want het bed slaapt toch het fijnst. En nu slaap ik meestal aan de andere kant van het bed, want bjj de ene kant zit die poot nog los. Hij zit er wel onder, maar kan er ook makkelijk onder uitvallen.

 

@MickeyMouse we missen je echt! Hoop dat je snel een keer terugkomt!


@NightShadow Dat is niet fijn wakker worden. Ik heb zoiets ook een keer gehad maar dan met een tuinstoel, zo’n plastic ding met verstelbare rugleuning. Ik zat lekker in de zon en was in slaap gevallen. Zak ik door die stoel. Er was een scharnier afgebroken of zo. Ben nog nooit zo geschrokken.😂

@MickeyMouse mis ik ook. Maar hij is al meer dan een jaar weg inmiddels dus ik ben bang dat we hem niet meer terug gaan zien. Hij is ook best vaak getagged, dat zal hij toch een keer in z’n mail hebben moeten zien. Maar goed, ik hoop dat alles goed met hem is.


Hey!  Shirtless gymmen en dan proberen om een glij duik te nemen over de bok. Auw! Glijden ho maar, het remt nogal af zeg maar, je blote huid op dat (nep?)leer.  Het maakte een geluid als piepschuim op een stuk ijzer, en ik viel zijwaarts van de bok af op mn rug..met nog een hopeloos handje dat zich probeerde vast te houden. De klas helemaal in een deuk 🫣🥴.  Het deed eerlijk gezegd best pijn maar het lukte me nog om een soort lachje te faken. Iets met door de grond kunnen etc. 😜 Geen goed plan dus! Altijd mét shirt een glijduik maken is de boodschap! xP ik zal daar nog wel een paar dagen aan denken want de sporen zijn goed te zien op mn huid. En te voelen xd. Klein voordeel is het medelijden van mn lief ☺️😉

En ik mis @MickeyMouse  ook, net als @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  die er best iets op leek en ook zo plotseling verdween 😥

Liefs, Tover xxx

 


🤣  haha  Auch! Arme @Tover01  lieve schat,  dat is idd pijnlijk. Dat stroeve leer geeft geen centimeter mee.  Je zult nog een paar dagen aan de gevolgen denken vrees ik.  Uierzalf er op en niet te warm douchen op je huid ! 😘

Ik heb gisteren een felicitatie kaartje voor de geboorte van een kindje  van lieve vrienden van ons thuis, gekocht, ingevuld met een lieve boodschap en meteen op de bus gedaan. Mooi kaartje met “Een lieve zoon! “ en een kleurige envelop, postzegel geletterd via post NL en op de bus.  Goed geregeld Tartan, vond ik zelf. 

's Avonds aan mijn ouders  gerapporteerd dat mijn taak om dit te doen naar believen was vervuld, en ouders tevreden. Tot mijn oog viel op het geboortekaartje: een dochtertje…. 😊Wops!  Blozen kan ik nog steeds als de beste merkte ik……...

Groetjes liefs Tartan X


Een vriendin had me uitgenodigd om te blijven slapen! Haar ouders waren weg en ze wou met mij in 1 bed slapen maar wel met het idee van geen seks te hebben, andere dingen mochten wel (stel je maar voor: met 2 in bed en zoenen, strelen en slapen - zo zie je maar hoe braaf ik kan zijn - en zij ook). 
Ik had aan mijn eigen ouders gezegd dat ik bij een vriend (die zij kennen) zou een schooltaak gaan maken en dan wat gamen, blijven eten en slapen en de volgende morgen samen naar school. 
Maar ik was vergeten dat het de volgende dag net na school een ouder-bijeenkomst was, zo een soort staande kennismakings-receptie tussen leraars-ouders-studenten. Dus na school allemaal in de grote zaal hapjes eten, zag ik daar plots mijn moeder verschijnen en toen dacht ik er aan dat ik niks tegen mijn vriend gezegd had... die wist van niks... Bovendien liep ze in zijn richting, ze begon ermee te praten en ik begon achter haar rug te zwaaien en grote gebaren naar hem maken om te proberen hem te laten weten dat! ik! bij! hem! thuis! overnacht! had! Gelukkig snapte hij het na een tijdje. Moeder geloofde het; ik was blij; vriend was beetje kwaad; en de rest van de aanwezigen geamuzeerd door mijn prachtige performance. Volgende keer zal ik beter organiseren   


Dit is een verhaal die ik aan niemand heb verteld of op het forum heb gepost maar hier komt ie:

Ongeveer 1-1,5 jaar geleden zat ik met mijn vriend (geen verkering) te rukken samen. We zeiden van kleed je helemaal uit dan (mijn ouders waren beneden) ik deed het het ging goed maar bij hem (laten we heb even Lucas noemen nepnaam) kwamen net mijn moeder naar boven. Hij snel zijn broek aan trekken maar er was niet genoeg tijd voor zijn shirt dus hij ging liggen onder de deken die daar random op de grond lag. Gelukkig niet betrapt dus toen mijn moeder haar kamer in ging gelijk heel snel het shirtje aan:). 

Dat was even mijn blooper waar ik even aan moest denken

Groetjes mij Anoniemxv


Nog ff een toevoeging we waren hele goede vrienden maar hebben niet gepijpt hoor

Groetjes mij Anoniemxv


xD @Anoniemxv  bleef alles wel schoon ?;P Liefs Tover xx


xD @Anoniemxv  bleef alles wel schoon ?;P Liefs Tover xx

Ik beroep me op mijn zwijgrecht🫢

Groetjes (Vieze😉) mij Anoniemxv


Reageer