hoi iedereen,
ik doe soms dingen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze niet mogen of niet slim zijn. Ik denk dan dat ik me er wel ‘uit lul’ en mee wegkom, maar in de praktijk blijkt dat dan toch niet zo te zijn
Ik noem ze mijn bloopers
Ik zal er eentje vertellen en ik ben natuurlijk ook benieuw naar jullie bloopers.
Here we go….
Vandaag zat ik 'ziek’ thuis, nou ja, echt ziek was ik niet, ik had een verzwikte enkel. Gisteren was ik met mijn fiets gevallen. Eerst met mijn voet tussen de spaken van een vriend van mij en toen over de kop, dus dat.
Naar de Huisartsenpost geweest en het ziekenhuis voor foto's. Niks gebroken gelukkig, maar dus wel een verzwikte enkel, dus op de fiets naar school was een no go.
Ik zat dus thuis en begon me voor de middag al te vervelen. Ik dacht, ik moet hier weg, maar hoe en wat ga ik dan doen?
Ik denk ik ga gwn toch naar school en ik leen ff de elektrische step van mijn pépe’ (dat is mijn ‘pleeg’papa). Dan hoef ik niet te trappen. Dus ik die ruim 15 km op die step en in no time was ik er, NOT, maar ik was er wel.
Beetje lol trappen in de pauze en nog wat lessen gevolgd en toen weer naar huis… Ik was lekker aan het rijden en je raadt het nooit (oh wel, jullie mogen noooit meer raden), ik viel stil en dan ook nog in de middle of nowhere. Dat kan in de buurt waar ik woon. Wat een 'kl*te’ step...en nu?
No problemo voor deze boy dacht ik, ik app pépe’(mijn ‘pleeg’papa) wel ff
Ik: hey, hoi, die step van jou is ermee gestopt
Pépé: das ook wat, lege accu of wat
Ik: ja, ik denk dat je vergeten bent om ‘m op te laden
Pépé: ach ja, wat vervelend, maar we vergeten allemaal wel eens wat
Ik: idk, wat bedoel je
Pépé: nou, jij bent volgens mij vergeten te vragen of je mijn step mocht gebruiken
Ik: uhmm, maar kom je me nu ophalen of niet
Pépé: wat denk je zelf
Ik: ik rij net een tunnel in en heb een slechte verbinding, ik app wel iemand anders
Dus ik denk ik app gwn een vriend van mijn broers. Hij heeft een auto, dus…
Ik: hey, hoi, ik sta hier met die kl*te step van pépé en die doet ’t niet meer
Vriend: oh balen, net nu je met die enkel zit
Ik: ja zeker, ik zei ook al tegen hem ‘je bent vast vergeten om ‘m op te laden’
Vriend: oh haha
Ik: ja, lachen, maar hoe laat kom je me ophalen
Vriend: had ik gezegd dat ik dat ging doen
Ik: nou, jij bent gwn zo, iedereen altijd helpen , dus hoe lang nog?
Vriend: ok, ik kom wel ff, maar ik wil wel dat je iets voor me doet dan
Ik: ok, voor jou altijd
Vriend: m’n auto een keertje wassen
Ik: no problemo mattie, tot zo
Zo das geregeld, nu pépé nog ff appen
Ik: hey, hoi, je hoeft me niet meer op te komen halen hoor, (naam van die vriend) komt me al ophalen
Pépé: oh, wat aardig
Ik: ja, hij is gwn zo, je weet wel
Pépé: dat ie dat zomaar doet
Ik: nou ik ga wel zijn auto wassen, vond ie leuk
Pépé: zal ik mijn auto dan ook alvast buiten zetten?
Ik: doe geen moeite
Pépé: ik ga het toch doen en dan zie ik je zo. Dan staan we weer gelijk
Ik: ok pépé, had ik al gezegd dat ik van je hou
Pépé: ja, maar ik kan het niet vaak genoeg horen lieve (mijn naam), ik hou ook van jou
Ik: tot zo pépé
Ik dacht me er uit te lullen, maar nee en toch ben ik blij met de uitkomst.
Hebben jullie ook een blooper of een grappig verhaaltje te vertellen, doe dat dan hieronder.
Alvast bedankt
Gr. MickeyMouse