Skip to main content

Doen jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat je er mee weg komt 😂 Een blooper of leuk verhaaltje?

• February 6, 2023
  • 130 reacties
  • 3046 Bekeken

Toon eerste bericht

130 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 26, 2025

@NightShadow arme jij 🫢

@Cantaloupe ik -sorry hoor- vind het echt wel grappig klinken 🙄

Snap dat van een hele beker ook niet XD 

Liefs xxx Yusa 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 23, 2026

Hoi hoi, ik ging vandaag een cockring halen omdat ik toch eens benieuwd was hoe het nou voelde haha. Dus ik ga van Kruidvat naar Kruidvat toen ik op een gegeven moment maar dacht, ik ga het maar vragen. Dus bij een Etos waar ik ook nog langs was gegaan een afbeelding van een ring laten zien en gezegd 'Dit stuurde mijn broer, ik heb geen idee wat het is. Verkopen jullie het?' haha ik was zo zenuwachtig. Ik heb geen eens een broer. Uiteindelijk hadden ze het niet, dus toen ben ik naar een grotere Kruidvat gegaan en het uiteindelijk nog maar een keer gevraagd met hetzelfde verhaal. Ze (een oudere vrouwelijke medewerker) legde uit waar het lag, en toen ik weg begon te lopen riep ze achter mij aan 'onder de condooms!' en iedereen keek naar me🫣, dus toen zei/riep ik maar, 'ja ook geen idee wat dat dan is maar ik zie wel'. Met moeite kon ik mijn schaamte in houden en in mijn 'act' blijven van dat ik niks weet.

Toen bij de zelfscan gekocht en met heel veel zenuwen terug naar huis gefietst. Toen ik thuis kwam ging ik kijken hoe het werkte en zelfs de grootste (er zaten 3 maten in) paste met moeite helemaal om mijn ballen…

Toch een leuk en akward verhaaltje haha🫣

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 24, 2026

Hey, ik liep vanochtend een winkel binnen en daar liep een kindje het pad in dus ik schrok en stopte heel snel en toen, geen idee hoe, trapte ik mijn schoenen uit allebei 🤭 stond ik daar schoenen aan te doen in een heel smal pad in de winkel. Kindje moest lachen dus ik trok maar een gek gezicht dat vond ze leuk xD

@Lupus 😄 wat stoer dat je toch door hebt gezet! Ik zal hier niet doorvragen maar klinkt wel spannend 😉

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 24, 2026

Hey, ik liep vanochtend een winkel binnen en daar liep een kindje het pad in dus ik schrok en stopte heel snel en toen, geen idee hoe, trapte ik mijn schoenen uit allebei 🤭 stond ik daar schoenen aan te doen in een heel smal pad in de winkel. Kindje moest lachen dus ik trok maar een gek gezicht dat vond ze leuk xD

@Lupus 😄 wat stoer dat je toch door hebt gezet! Ik zal hier niet doorvragen maar klinkt wel spannend 😉

Liefs, Tover xxx

Haha dus omdat je schrok trapte je je schoen uit? En je mag best door vragen hoor, nu ben ik wel benieuwd wat je graag wilt weten ;)

Groetjes Lupus

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 26, 2026

Nouja ik had een plastic zakje nodig en die zitten aan een rol. Ik pak die rol vast en blijkbaar is plastic heel glibberig 🫣 dus die vliegt keihard uit mijn hand alsof ik m heb gelanceerd met een katapult... En dan ligt ie helemaal uitgerold dus moet ik m ook weer oprollen🥲

Liefs, Yusa 😘