Skip to main content

Doen jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat je er mee weg komt šŸ˜‚ Een blooper of leuk verhaaltje?

• February 6, 2023
  • 130 reacties
  • 3046 Bekeken

Toon eerste bericht

130 reacties

NightShadow

Hey,

Ik lag pasĀ lekker te slapen in me bed. Gewoon rustig te slapen, niks geks... En toen lag ik eens half op de grond, half in bed. Ik lig daar dan pijnlijk, slaapdronken en verward. Dus ik na 5 minuten eindelijk een beetje wakker, kom ik erachter dat 1 poot onder me bed is uitgekukeld.Ā  Als je dan juist aan die kant ligt, dan staat je bed ineens helemaal scheef...Ā  Vervolgens heb ik nog 5 minuten ofzo bedacht of ik het op de grond prima vond slapen of dat ik helemaal mijn bed uitging en die poot weer eronder zetten. Ben maar die poot eronder gaan zetten, want het bed slaapt toch het fijnst. En nu slaap ik meestal aan de andere kant van het bed, want bjj de ene kant zit die poot nog los. Hij zit er wel onder, maar kan er ook makkelijk onder uitvallen.

Ā 

@MickeyMouseĀ we missen je echt! Hoop dat je snel een keer terugkomt!

• September 23, 2024

@NightShadowĀ Dat is niet fijn wakker worden. Ik heb zoiets ook een keer gehad maar dan met een tuinstoel, zo’n plastic ding met verstelbare rugleuning. Ik zat lekker in de zon en was in slaap gevallen. Zak ik door die stoel. Er was een scharnier afgebroken of zo. Ben nog nooit zo geschrokken.šŸ˜‚

@MickeyMouseĀ mis ik ook. Maar hij is al meer dan een jaar weg inmiddels dus ik ben bang dat we hem niet meer terug gaan zien. Hij is ook best vaak getagged, dat zal hij toch een keer in z’n mail hebben moeten zien. Maar goed, ik hoop dat alles goed met hem is.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 24, 2024

Hey!Ā  Shirtless gymmen en dan proberen om een glij duik te nemen over de bok. Auw! Glijden ho maar, het remt nogal af zeg maar, je blote huid op dat (nep?)leer.Ā  Het maakte een geluid als piepschuim op een stuk ijzer, en ik viel zijwaarts van de bok af op mn rug..met nog een hopeloos handje dat zich probeerde vast te houden. De klas helemaal in een deuk 🫣🄓.Ā  Het deed eerlijk gezegd best pijn maar het lukte me nog om een soort lachje te faken. Iets met door de grond kunnen etc. 😜 Geen goed plan dus! Altijd mĆ©t shirt een glijduik maken is de boodschap! xP ik zal daar nog wel een paar dagen aan denken want de sporen zijn goed te zien op mn huid. En te voelen xd. Klein voordeel is het medelijden van mn lief ā˜ŗļøšŸ˜‰

En ik mis @MickeyMouse  ook, net als @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  die er best iets op leek en ook zo plotseling verdween 😄

Liefs, Tover xxx

Ā 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 24, 2024

🤣  haha  Auch! Arme @Tover01  lieve schat,  dat is idd pijnlijk. Dat stroeve leer geeft geen centimeter mee.  Je zult nog een paar dagen aan de gevolgen denken vrees ik.  Uierzalf er op en niet te warm douchen op je huid ! 😘

Ik heb gisteren een felicitatie kaartje voor de geboorte van een kindjeĀ  van lieve vrienden van ons thuis, gekocht, ingevuld met een lieve boodschap en meteen op de bus gedaan. Mooi kaartje met ā€œEen lieve zoon! ā€œ en een kleurige envelop, postzegel geletterd via post NL en op de bus.Ā  Goed geregeld Tartan, vond ik zelf.Ā 

's Avonds aan mijn oudersĀ  gerapporteerd dat mijn taak om dit te doen naar believen was vervuld, en ouders tevreden. Tot mijn oog viel op het geboortekaartje: een dochtertje…. 😊Wops!Ā  Blozen kan ik nog steeds als de beste merkte ik……...

Groetjes liefs Tartan X

• September 30, 2024

Een vriendin had me uitgenodigd om te blijven slapen! Haar ouders waren weg en ze wou met mij in 1 bed slapen maar wel met het idee van geen seks te hebben, andere dingen mochten wel (stel je maar voor: met 2 in bed en zoenen, strelen en slapen - zo zie je maar hoe braaf ik kan zijn - en zij ook).Ā 
Ik had aan mijn eigen ouders gezegd dat ik bij een vriend (die zij kennen) zou een schooltaak gaan maken en dan wat gamen, blijven eten en slapen en de volgende morgen samen naar school.Ā 
Maar ik was vergeten dat het de volgende dag net na school een ouder-bijeenkomst was, zo een soort staande kennismakings-receptie tussen leraars-ouders-studenten. Dus na school allemaal in de grote zaal hapjes eten, zag ik daar plots mijn moeder verschijnen en toen dacht ik er aan dat ik niks tegen mijn vriend gezegd had... die wist van niks... Bovendien liep ze in zijn richting, ze begon ermee te praten en ik begon achter haar rug te zwaaien en grote gebaren naar hem maken om te proberen hem te laten weten dat! ik! bij! hem! thuis! overnacht! had! Gelukkig snapte hij het na een tijdje. Moeder geloofde het; ik was blij; vriend was beetje kwaad; en de rest van de aanwezigen geamuzeerd door mijn prachtige performance. Volgende keer zal ik beter organiseren Ā Ā 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 4, 2024

Dit is een verhaal die ik aan niemand heb verteld of op het forum heb gepost maar hier komt ie:

Ongeveer 1-1,5 jaar geleden zat ik met mijn vriend (geen verkering) te rukken samen. We zeiden van kleed je helemaal uit dan (mijn ouders waren beneden) ik deed het het ging goed maar bij hem (laten we heb even Lucas noemen nepnaam) kwamen net mijn moeder naar boven. Hij snel zijn broek aan trekken maar er was niet genoeg tijd voor zijn shirt dus hij ging liggen onder de deken die daar random op de grond lag. Gelukkig niet betrapt dus toen mijn moeder haar kamer in ging gelijk heel snel het shirtje aan:).Ā 

Dat was even mijn blooper waar ik even aan moest denken

Groetjes mij Anoniemxv

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 5, 2024

Nog ff een toevoeging we waren hele goede vrienden maar hebben niet gepijpt hoor

Groetjes mij Anoniemxv

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2024

xD @AnoniemxvĀ  bleef alles wel schoon ?;P Liefs Tover xx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 5, 2024

xDĀ @AnoniemxvĀ  bleef alles wel schoon ?;P Liefs Tover xx

Ik beroep me op mijn zwijgrecht🫢

Groetjes (ViezešŸ˜‰) mij Anoniemxv

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Jaaa ik heb soms nog wel eens dat ik het eten vergeet in de vriezer te doen en dan het pas later doe, hopend dat niemand het merk. En als we het dan later er uithalen om te eten, is het bedorven :(

Ā 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Hey! 3 bloopers deze week 🤭🫣 de eerste was dat ik even behulpzaam wou zijn in huis en de doucheruimte wou helpen schoonmaken. Mijn moeder had namelijk zitten zuchten dat dat nog moest en ze daar helemaal geen zin in had. Dus ik dacht "ach laat ik het eens doen". Dus ik de tegels inspuiten met een spuitbus, zo eentje waar je in knijpt zoals een plantenspuit. Alle muren vol en toen dacht ik al, wat ruikt dat toch apart.. bleek het cockpit spray te zijn voor de auto ā˜ŗļø.Ā  Ontzettend vet wax achtig spul dus. Karweitje duurde dus een stuk langer dan ik dacht.Ā  En mijn moeder maar lachen (en dus later mn vriendin ook, mn mam vertelde het natuurlijk in geuren en kleuren šŸ™šŸ˜„).Ā 

Tweede blunder was koffie willen zetten, afgeleid worden door de kat en het water precies achter ipv in het koffiezetapparaat te gieten 🫣 aanrecht én stekkerdoos kliedernat ⚔ 

Derde. Shirtje aan bij gym en er na 10 minuten door de lerares (gelukkig discreet xP) op gewezen worden dat ik dat binnenste buiten aan heb. Het label zat al die tijd achter zichtbaar aan de buitenkant net als de stiknaad en ik had niks door. En daarbij ook 1 sportkous blauw met witte rand en 1 blauw met gele rand aan, niet goed opgelet bij het inpakken 😊 geen ramp hoor maar toch..šŸ˜‰

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 7, 2025

Ik feliciteerde een tijdje geleden een docente met haar zwangerschap.Ā  Ze was niet zwanger.Ā  Met m’n grote bek altijd.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

​@DianaĀ  omg! En hoe liep dat af? (Als dat mag in de topic hoor!) . Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 8, 2025

Hoi, ik was gisteren heel verdiept aan het praten met een moeder in de schoolbieb waardoor ik helemaal vergat hoe laat het was. Daardoor kwam ik te laat in de les en moest ik een aantekening halen. Volgende keer te laat is straf.Ā  Groetjes Tjempie xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 8, 2025

​@Tover01Ā met gemompelde verontschuldigingen.Ā  Gelukkig zag ze dat ik het goed bedoeld had en kon ze er ook wel om lachen.

NightShadow

​@Diana, ik ga stuk. Jij liever dan ik, want ik zou een hele rode kop krijgen van schaamteĀ 

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • October 12, 2025

hoi!

ik heb ook nog wel een grappige, voor Engels moet ik met nog een paar andere kinderen een opdracht doen in een groepje. Ik was heel erg geconcentreerd bezig met een legenda uit te schrijven en (nepnaam) Sanne was bezig met een samenvatting totdat zeĀ vraagt: Wat moeten we hierna?Ā Ā dus ik antwoord vlug zonder op te kijken: uh alleen mentoruur nog volgensmij. Bleek Sanne te vragen wat ze kon gaan doen toen de samenvatting klaar wasā€¦šŸ˜‚Ā Het hele groepje lag in een deuk, wat mijn Engels docent dan wel ietsjes minder vond XD

Ā 

gr Smokey

NightShadow

Heyy,

Ik en supermarkten is gelijk aan drama. Maar afgelopen vrijdag was ik weer eens in de Aldi. Daar lag in de schappen zo’n kookwekker in de vorm van een kip. Dus dat ding draai ik natuurlijk in de winkel op, want ja, waarom niet. Dus dat ding opgedraaid, gaat mama heel erg lang naar iets in datzelfde schap kijken. Ik naar mama toe en zeggen dat ze daar beter niet kan blijven staan wegens de kookwekker. Wij staan op een afstand te kijken, doet ie het niet. Wij natuurlijk teleurgesteld, gaat mama het nog eens proberen (ik heb het niet van een vreemde). Doet ie het nog steeds niet. Uiteindelijk maar naar de kassa gegaan. Helaas pindakaas voor ons. Konden er wel om lachen.Ā 

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 13, 2025

Laat ik mijn blunderĀ ook maar posten haha!

Ik was denk ik 10 jaar toen ik naar de teststraat moest om me te laten testen op corona, mijn vader had het namelijk gekregen. Ik zat met mijn broer een zelfbedacht spelletje te spelen, je moest woorden andersom zeggen, dus geit werd bijvoorbeeld 'giet', en mier werd dan 'reim'. We kwamen aan bij de teststraat, en de vrouw vroeg aan mij, 'Hoe heet je?' Ik zei mijn naam, toen vroeg de vrouw, 'hoe heet je van achter?' Ik was nog zoo bezig met het spelletje waardoor ik mijn naam achterstevoren zij! Iedereen moest keihard lachen in de auto en ik snapte er oprecht helemaal niks van haha! Dit was denk ik wel een van mijn grootste blundersss

Ā 

En oh ja, hebben jullie ook weleens je leraar per ongeluk 'pap' of 'mam' genoemd? XD

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

het maakt niet uit dat dit topic 2 jaar geleden is gemaakt, maar ik denk dat dit ook wel een interessante blooper is.

ik heb wel het geluk gehad dat ik eronderuit ben gekomen.

ik heb een paar week geleden een bijl in mijn duim geslagen. Niks ernstigs, gewoon erg pijnlijk en een kapotte nagel. ik had aan het begin mijn arm in een sling omdat mijn duim de hele tijd klopte. En dan moet je een natuurkunde toets maken waarbij je spiegelbeelden en lichtstralen moet tekenen. Met een geodriehoek die je niet kan stil houden omdat je er geen goede druk op kan geven. Ik had bijna geen last meer van mijn duim, maar natuurlijk ging ik een beetje overdrijven. Dus ik ging zitten, deed mijn sling af (met een pijnlijk gezicht) en wachtte tot ik mijn toets kreeg.Ā 

Dan deelt de docent de toetsen uit

docent: weet je zeker dat het je gaat lukken?
ik: ik wil het in elk geval proberen. anders moet ik hem maar herkansen
docent: als je hulp nodig hebt moet je het zeggen

Iedereen begint met de toets en uiteindelijk ben ik klaar. mijn geodriehoek was veel te vaak verschoven en ik had dus ontzettend veel uitgegumde lijnen en een paar die half onderbroken waren of echt net niet uitkwamen. een paar anderen die hadden net als ik best slordige lijnen die waarschijnlijk zonder geodriehoek zijn gemaakt. maar ik was de enige die er wel punten voor heeft gekregen. gewoon gratis punten eigenlijk.

Ā 

ik had hetzelfde probleem met wiskunde. daar moet je alles tekenen met een geodriehoek. Je krijgt een punt eraf als je iets tekent zonder geodriehoek. mijn wiskunde docent heeft letterlijk tegen mij gezegd dat ik het niet met een geodriehoek hoefde te doen als het niet lukte.

bijna alleen maar goede dingen door de bijl. ik mag alleen geen bijl meer gebruikenšŸ˜…

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

Ik liep met mijn vader van een modderige glibberige heuvel naar beneden.

Mijn vader wilde z'n kleren niet vies maken en toen gleed hij uit en deed een move waardoor het leek alsof hij op turnen zit 🤣

Ik gleed ook uit bijna de vijver in. En er zaten zulke gigantische modderklompen aan mijn schoenen (die half wit zijn) dat ik thuis 17 minuten mijn schoenen aan het poetsen was.

​@LinaxĀ ik heb weleens mn kleuterjuf oma genoemd🫣

Ā 

XXX YusaĀ 

NightShadow

Hey,

Ik ging gister bananencake baken. Eiegnlijk is het gewoon bananenbrood maar dan een ander recept, want het is absoluut geen cake geworden.Ā  Maar goed. Ik het recept volgen. Stap voor stap zoals het hoort. Dan staat er giet de gesmolte boter bij de rest. Ja, mijn boter was haast bevroren. Dus even denken. Oh, ik doe hem in de camping magnetron. Dat is de magnetron van de camping. Ik was nog zo slim om een magnetronbestendig bakje te zoeken. Ik 115 gram boter erin doen. Magnatron op laagste stand, iedere 15 seconde controleren. Gaat perfect, dacht ik … Ik weer 15 seconde ingesteld, boter begint langzaam te smelten. BAM, ik schrok me natuurlijk kapot. Gelijk magnetron uit en kijken. Boter is ontploft… Dus ik zit te kijken van hĆØ, hoe kan dit?. Maar ja, bakje was heel. boter op de boven- en zijkant van de magnetron. Dasty gepakt en alles maar opgeruimd. Ik kon er eigenlijk wel om lachen en mama ook. Maar heeft iemand een idee hoe de boter kan ontploffen?

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

​@NightShadowĀ haha arme jij šŸ˜˜šŸ˜‰ misschien werd de boter toch te snel warm of was het een verkeerde soort? Of misschien was de boter al te droog geworden. Geen idee eigenlijk. En dan dat ding schoon maken pffff. ā˜ŗļø

Liefs, Tover xxxxĀ 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

Heyy ​@NightShadowĀ ,

Ik kon dit erover vindenšŸ˜‰šŸ’„ :

Komt idd door het water. Hete olie (de gesmolten boter) en water is geen goede combinatie. Dat gaat scheiden, water gaat stomen...boem

Bron: https://www.ouders.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/ontploffende-boter-in-de-magnetron

Ā 

Hoop dat het schoonmaken meevielšŸ˜…ā¤ļø mijn oma had een keer soep laten ontploffen in de magnetron(nu vraag ik me ook meteen af hoe dat kanšŸ˜…).. was wel even bezig om dat schoon te krijgenšŸ˜…šŸ™„

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 26, 2025

Heyy,

Moest hier van de week weer aan denken šŸ˜…šŸ™ˆ Ik was met mijn vader in de stad en we gingen een loempia halen, en daar zat echt een enorme beker met saus bij, gewoon net zo groot als een limonade bekertje (wie gebruikt er nou zoveel saus voor 1 loempiašŸ¤”šŸ˜…) en denk dat je het nu wel kunt raden.. die liet ik vallen op mijn broek en die zat toen helemaal onder.😬 Moest dus de halve stad door met een broek onder de sausšŸ˜¬šŸ™ˆ

Liefs :)