Hallo lieve forumleden,
Dit topic is voor de mensen die miss niet tevreden zijn met hun doel in het leven, dus deel ik mijn succes in het vinden van mijn doel.
Ik ben een moslim, die verschillende periodes van geloof heeft gekend. Sinds geboorte af aan ben ik al moslim. Ik had weinig moeite met het voldoen aan de voedselvoorschriften, geen alcohol/geen varken, had geen relaties, maar ik kende islam nog niet heel erg goed. Ik geloofde al in Allah, maar wist niet echt wat islam echt inhield.
Wel had ik last van depressie. Ik had weinig zin om naar school te gaan, had geen doel noch echt zin om dingen te doen. Cijfers werden steeds en steeds slechter. De corona periode was het ergste van alles! Ik was in zo'n slechte staat van mijn welzijn, dat ik mijzelf niet meer als moslim beschouwde. Gelukkig was alles afgelopen jaar compleet veranderd!
Sinds 1 jaar ben ik veel meer te weten gekomen over islam en ben ik heel erg gelukkig. Mijn leven heeft een prachtige draai gekregen en mijn welzijn is met grote sprongen vooruitgegaan. Ik snap nu echt wat in islam inhoudt en ben daarom ook veel meer praktiserend geworden. Cijfers zijn drastisch omhoog gegaan en heb het driedubbele levensdrift van wat ik eerst had. Islam heeft mijn leven gered, vooral toen ik begon te leren wat mijn religie echt inhield.
Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn succesverhaal en er wat van leren. Om islam te begrijpen kan je het beste de koran lezen en voor vragen altijd langs een moskee. De moskee is altijd heel erg uitnodigend en wilt graag helpen met vragen.
Veel liefs,
Salam