Dank jullie wel

  • 9 July 2020
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen (alvast mijn verontschuldigingen voor de lange topic),

Ik wil jullie bedanken voor de geweldige adviezen die jullie aan mij en aan anderen hebben gegeven en ik wil de mensen die bij de Kindertelefoon werken bedanken, die iedere dag jongeren te hulp staan die problemen hebben/ergens mee zitten/ iemand nodig hebben om mee te praten/ etc.
In mijn vorige topic vroeg ik advies voor hoe ik mijn ouders kon vragen voor een gesprek met de vertrouwenspersoon en met mij. Het advies wat jullie mij hebben gegeven en het advies wat jullie aan andere mensen hebben gegeven, heb ik goed gebruikt.
Om het gesprek samen te vatten (ik schrijf trouwens de data erbij om het verhaal een beetje op elkaar aan te laten sluiten); (27 Juni) na het gesprek met de vertrouwenspersoon heb ik haar gevraagd of ze een mail naar mijn ouders kon sturen, omdat ik het niet direct aan mijn ouders durfde te vertellen. Toen zij dit las stuurde ze direct een mail naar mijn ouders en mijn ouders hebben, toen ze dit lazen, het grootste gedeelte van het gesprek al met mij gevoerd.
Na het gesprek met mijn ouders hebben we een afspraak gemaakt om de volgende dag (28 Juni) al het gesprek met de vertrouwenspersoon te hebben. Daar heb ik nog wat meer kunnen vertellen en heeft de vertrouwenspersoon mij verder aan kunnen vullen als ik niet uit mijn woorden kwam.
Tijdens dat gesprek gaf de vertrouwenspersoon wat advies over waar we verder hulp kunnen krijgen, omdat we tegen het einde van het schooljaar aan zitten. De vertrouwenspersoon zei dat ze met de orthopedagoog van mijn school ging praten, om te kijken wat ze voor mij nog kon betekenen. Ook kreeg ik het advies om naar de huisarts te gaan en te kijken of ik een verwijzing kon krijgen naar een psychologenpraktijk.
We kregen de dag daarna (29 Juni) al te horen dat de orthopedagoog mij niet kon helpen, ivm het einde van het schooljaar.
Op 30 Juni zijn we naar de huisarts toegeweest om daar om hulp te vragen, zij raadde mij aan om naar een psychologenpraktijk te gaan en gaf mij daarvoor een verwijsbrief.
6 Juli hebben we de verwijsbrief opgehaald bij de huisarts.
Op 5 Augustus heb ik het eerste gesprek/intakegesprek, ik ben best wel nerveus, maar ook wel benieuwd naar wat er dan gaat gebeuren. Tot die tijd moet ik afwachten.
En dan komen we bij vandaag, de dag dat ik deze topic schrijf om jullie te bedanken voor de hulp die jullie mij en anderen hebben geboden. Zonder jullie hulp en adviezen had ik mijn problemen waarschijnlijk nog steeds voor me gehouden. Nogmaals dank jullie wel en blijf vooral doorgaan met anderen te helpen!

Groetjes!


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@Anoniempje123 

fijn dat de mensen op het forum je hebben geholpen. En ik vind het ook knap dat je het durfde om te doen. 👍

Hey,

Ik ben blij om te lezen dat de forummers hier en het geweldige team van KT (de kindertelefoon) je hebben kunnen helpen!  Goed en knap dat je dit durfde, en je hoeft niet nerveus te zijn hoor, het is waarschijnlijk gewoon een gesprek over alles. 

En veel succes met alles! Je kunt het!🍀👍

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer