Complimenten uitdelen hier


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyyy! 

Ik had dus een idee. Wat nou als we onder dit topic allemaal complimenten gaan uitdelen? Gewoon aardige dingen zeggen? Dan gaan mensen zich hopelijk beter voelen! Ik hoop dat veel mensen meedoen! Want iedereen kan wel een compliment gebruiken ;) 
 

groetjess,

JooJootje


18 reacties

Oké zal ik beginnen? Aan iedereen:

 

je bent goed zoals je bent! Verander niks aan jezelf. Je bent je mooie zelf. Ook al wordt je gepest of buitengesloten, zie je het even niet meer zitten, we zijn er voor je! Al zit je in het donkerst van je leven, zie je geen uitweg meer? Ik ben er voor je! Wij zijn er voor je! Ik ben heel blij met dit forum. Het geeft iedereen hopelijk meer kracht. Een tip voor iedereen: ga eens wat vaker bij onbeantwoorde vragen kijken. Heel veel mensen hebben vragen maar niet iedereen ziet dat. Laten we elkaar helpen. Ik ben trots op iedereen op dit forum. Dat iedereen zo eerlijk en open is. Dat we elkaar helpen. Dat we er zijn voor elkaar. Voor iedereen die het allemaal niet meer ziet zitten: het komt goed z er is altijd licht aan het einde van de tunnel. We zijn hier voor iedereen!! Dat wou ik even gezegd hebben. Xxxx

Wie volgt? ;)

Reputatie 2
Badge

hou het vol. that's it. het is allemaal zo enorm lastig en zwaar, maar je kan het. wees trots op je kleinste overwinningen. 

Reputatie 3
Badge +2

You’re never alone ❤️

Mooie complimenten allemaal! @nosurprises @kletskous18

Reputatie 4
Badge +4

@JooJootje  hier is een compliment: 

geweldig idee

 

@Socrates, dankjewel!!

Reputatie 3
Badge +1

dit is echt een super leuk idee!!!

Ik wil gewoon zeggen, Leef je leven, je leeft maar 1x (voor zover ik weet😂) En het is JOUW leven dus laat niemand JOUW leven bepalen!!!

voor iedereen die door een lastige periode gaat; Hou vol! Ik weet hoe hard het is, maar er komt een einde aan!!

Groetjesssss!!!!❤️❤️❤️

Reputatie 3
Badge +1

ohh, nog een ding: Complimenten naar iedereen die complimenten stuurt. Door jullie staat er nu een glimlach op mijn gezicht. Door complimentjes te sturen helpen jullie anderen! Jullie zijn allemaal zo lief!!!

Reputatie 4
Badge +1

Compliment voor iedereen van het forum ! Jullie zijn allemaal goed bezig ! Je bent een held als je mensen helpt. Je zijn dapper als je jouw verhaal deelt. 

 

Nova 

Heyy! Iedereen super erg bedankt voor het uitdelen van de complimenten! Super lief! Ik had al een paar mensen geragd die een compliment hadden achter gelaten, maar er zijn er meer bijgekomen! Wauw! @ikbengwnanoniem123 @Nova_  bedankt! 

Reputatie 4
Badge +1

@JooJootje Ook een compliment voor jou. Je hebt altijd heel leuke ideeën.  Zonder sommige ideeën van jou is het forum echt saai. Ik vind jou creatief en je bent gezellig.

 

Groetjessss uit België !

Blijf hoe je bent! Trek niks aan van anderen die lelijke dingen zeggen. Iedereen is mooi en lief op hun eigen vlak! Twijfel zeker niet aan jezelf, je bent niet slecht of lelijk!🙌😊

@Nova_  Heyy! Nova, super bedankt!!! Jij plaats echt goeie reacties waar je mensen echt mee kan helpen! Super bedankt daarvoor! Dus ook een compliment voor jou!! Heel veel plezier in België! Have funnn! 
 

groetjesss JooJootje! 

Blijf hoe je bent! Trek niks aan van anderen die lelijke dingen zeggen. Iedereen is mooi en lief op hun eigen vlak! Twijfel zeker niet aan jezelf, je bent niet slecht of lelijk!🙌😊

Liefff! Inderdaad waar! Helemaal mee eens!! 

Er worden hier echt hele mooie dingen gezegd!! Wauw! Super bedankt daarvoor iedereen!! Ik hoop dat mensen hier echt wat aan hebben. Dat we er voor ze zijn! Nogmaals bedankt aan iedereen die een compliment heeft uitgedeeld!! 

Je bent goed zoals je bent. Doe waar je je fijn bij voelt en laat je niet beïnvloeden door anderen. Heel veel liefs van Tai 

ps echt leuk idee trouwens 

Reputatie 3
Badge

Mensen zullen altijd achter je rug om praten maar luister niet naar hun. Je bent goed zoals je bent HERINNER DAT. Je moet je soms gewoon eens voorstellen dat je een filmster bent je zelfvetrouwen zal veel harder omhoog gaan. En vergeet niet dat morgen Vaak te laat is. Begin nu direct en stop niet tot je hebt bereikt wat je wil. Mensen zullen altijd wel iets te zeggen hebben in je rug , Maar ze staan achter je met een reden. Jij bent goed misschien wel beter dan andere maar ga dan geen mensen uitlachen. Help mensen om net zo goed als jou te worden.

Reageer