boek aan schrijven (ideen voor namen)

  • 3 February 2022
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

hai! 

ik wil graag een boek schrijven maar ik heb geen ideen voor namen. heeft iemand leuke naam ideen. 

het is een fantasie boek met een Alice in Wonderland vibe.

ik heb veel namen nodig :P

dus als je leuke namen weet laat ze aub weten in de reacties (:


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @maanwolf

Wat leuk dat je een boek wilt schrijven. Mag ik een kleine samenvatting van het boek, zodat we weten waar het precies over gaat en er een betere titel voor je kunnen bedenken? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dat is vet om te doen lijkt mij ! Ik heb zoiets ook eens gedacht en dan over hele klein wezentjes die kleiner waren dan de plantjes in het bos en ik noemde dat het bladvolkje :blush:  of het blaadjesvolkje of takjesvolkje. maar een heel boek schrijven is moeilijk lijkt mij. Zou ik knap vinden ! Net als Eenmeisje004 : waar gaat het boek ong. over ? Kunnen we meedenken :)

Succes !!

Grtz liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

heyy heyy,

wat een leuk idee. mischien anne, danielle, moon, lola, jakson, fee, tara, isa, lies, annestasia, roos, bo, bas, thomas 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @maanwolf,

Ooh wacht, namen voor karakters?? 

Annelie, Rosa, Dakota, Floris, Doris/Boris, Liselotte, Jip, Stan, Yoran, Mahamed, Tess, Mirre, en nog wel meer maar ik plaats morgen nog wel wat reacties met namen. :)

Hoop dat je hier iets aan hebt. 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +1

Wat dacht je van Manon, Tessa, Layla, Melissa, Madylin, Nova, Selena, Melanie, Angelina, Belinda, Merel, Amy, Nina, Carolina, Emma, Ariana, Angela, Angelina, Marit, Kira, Amber, Emilia, Emilia, Suzanne, Iris, Roos, Elise, Charissa, Charli, Heidi, Helena, Ilana, Denise, Jelena, Kelly, Lili, Louise, Olivia, Olga, Rianne, Sterre, Tammy, Vera, Amber, Roxanne

en daar komt-ie hoor nu de jongens versie :-)

David, Leon, Martin, Michael, Nico, Jeremy

Wat leuk dat je kiest voor een Alice in wonderland vibe!!! Laat me horen waar ik het boek kan kopen als hij op de markt ligt of te bestellen is ;-) ik zou een enthousiaste lezer zijn. 

Hopelijk kun je wat met de namen…

Ontzettend herkenbaar hoe je niet op leuke namen kan komen. Hopelijk heb je hier wat aan. 

 

Een mysterieuze naam lijk mij wat 

Zoals : Yuna Luna Sanne Emma Leanne Valenria

Reageer