Bijna vakantie (bij mij wel tenminste 😎

  • 25 June 2023
  • 10 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie?

Gaan jullie nog naar het buitenland of blijf je in Nederland?

Ik zal beginnen: Ik ga naar Spanje en ik ga naar een bruiloft in Griekeland

P.S. ik weet dat dit geen succesverhaal is maar ik wist niet waar ik het moest laten.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben wel aan een vakantie toe hoor:) De musicalrepetities en afstudeerprojecten zijn heel leuk, maar heel erg vermoeiend. Ik ga na de vakantie naar de middelbare school. De introductiedag ging heel goed en ik heb al veel vrienden gemaakt:) Ik ga in de zomervakantie dus heel veel schoolspullen shoppen:)

Ik ga in de zomervakantie naar Spanje met de vliegtuig. Ik heb er nu al zin in! Lekker zonnen en zwemmen op de strand:) En ik ga op een survivalzomerkamp. Nog twee weken en dan is het vakantie bij mij ;)

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi ik ben er ook aan toe:D en wens iedereen vast een heel mooie vakantie!  Ik ga op zomerkamp met scouting naar Tsjechië en nog naar Liechtenstein en Oostenrijk met de familie.  En een week Scotland.  Heerlijk! Alles kamperend trouwens;) 

Groetjes liefs Tartan X

PS @Banaantjeeee  vet hoor survival! Heb ik ook gedaan bij de scouts en is super! Have fun! 

Ik ben wel aan een vakantie toe hoor:) De musicalrepetities en afstudeerprojecten zijn heel leuk, maar heel erg vermoeiend. Ik ga na de vakantie naar de middelbare school. De introductiedag ging heel goed en ik heb al veel vrienden gemaakt:) Ik ga in de zomervakantie dus heel veel schoolspullen shoppen:)

Ik ga in de zomervakantie naar Spanje met de vliegtuig. Ik heb er nu al zin in! Lekker zonnen en zwemmen op de strand:) En ik ga op een survivalzomerkamp. Nog twee weken en dan is het vakantie bij mij ;)

Liefs x Banaantje <3


Leuk veel plezier ik zit al op de middelbare! dus ook daar succes

Hoi hoi ik ben er ook aan toe:D en wens iedereen vast een heel mooie vakantie!  Ik ga op zomerkamp met scouting naar Tsjechië en nog naar Liechtenstein en Oostenrijk met de familie.  En een week Scotland.  Heerlijk! Alles kamperend trouwens;) 

Groetjes liefs Tartan X 

Ah scotland lijkt me echt leuk ik wil zelf heel graag een keer naar NYC en ook nog op kamp dat word een top vakantie! 😁

 

Reputatie 7
Badge +9

Jullie gaan allemaal naar het buitenland... wij gaan naar de camping in friesland😂

 

Heel misschien kan ik een weekje naar de ardennen maar dat is nooit echt zeker.

Jullie gaan allemaal naar het buitenland... wij gaan naar de camping in friesland😂

😂 wel grappig ja ook leuk toch frieslañ

Reputatie 7
Badge +9

Jullie gaan allemaal naar het buitenland... wij gaan naar de camping in friesland😂

😂 wel grappig ja ook leuk toch frieslañ

Zekers, vooral de weilanden zijn daar mooi. Een van de weinige plekken waar alles stil is.

Jullie gaan allemaal naar het buitenland... wij gaan naar de camping in friesland😂

Nee hoor, ik blijf gewoon in Spanje 🤣

 

Heel misschien kan ik een weekje naar de ardennen maar dat is nooit echt zeker.

Ik zal voor je hopen dat het doorgaat!

 

@Spidy87 Mijn opa en oma komen op bezoek in Spanje, over iets minder dan 2 weken.

Jullie gaan allemaal naar het buitenland... wij gaan naar de camping in friesland😂

Nee hoor, ik blijf gewoon in Spanje 🤣

 

Heel misschien kan ik een weekje naar de ardennen maar dat is nooit echt zeker.

Ik zal voor je hopen dat het doorgaat!

 

@Spidy87 Mijn opa en oma komen op bezoek in Spanje, over iets minder dan 2 weken.

Ik ga ook bij  familie op bezoek in spanje

Reputatie 7
Badge +9

ik ga twee week met mijn moeder op fietsvakantie. we gaan door Drenthe en Groningen. misschien ga ik naar kamp Auschwitz met mijn ouders. en ik ga een weekje naar een natuur camping in Drenthe. naar die camping ga ik elk jaar. ik hoop wel telkens dat ik iets leuks vind zoals een pretpark kaart waarmee ik gratis een pretpark in kan zodat ik ook een verhaal te vertellen heb op school. voor mij is het nog 3 dagen wachten op de vakantie

Reageer