Vraag

Ben ik de enige?


Reputatie 2
Badge +4

Ik ben een jongen van 14,

En houdt erg van muziek en ik zit ook op zangles.

Ik ben er zwaar van overtuigd dat ik later bekend wordt.

IS DIT RAAR? Hebben jullie dit ook?


13 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hey hey.:microphone2:

Het is helemaal niet raar als het je droom si en als je erin gelooft hoezo zou het niet kunnen en er is natuurlijk altijd een kans dat het niet lukt. maar er is ook een kans dat het wel lukt.  Als je je opgeeft voor een zang programma zoals de voice ben je op tv en als je door bent kan je beter worden door de coach die je dan krijgt en als je niet door bent heb je het wel geprobeerd en ben je op tv geweest. 

ik heb je natuurlijk nog nooit horen zingen maar ik heb zo gevoel dat het wel goed komt :)

liefs mij x

Reputatie 2
Badge +4

Bedankt, zal ik doen

er zijn ook nog andere diverse mogelijk heden om bekender te worden.

Zelf maakt het mij niks uit, ik geloof erin maar van muziek maken wordt ik blij dat is belangrijker.

Heyy

 

Daar is niks raars aan hoor! Als jij in je dromen en doelen gelooft zou ik zeggen: Ga ervoor en wie weet wat de toekomst je gaat brengen🙂😉

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge +4

Ik zal blijven geloven:)

 

Reputatie 1
Badge

Niet raar maar de verkeerde denk gang (niet om je te kwetsen) je moet je niet richten op bekend worden maar je moet je richten op dat mensen naar jou muziek willen luisteren en dat jij hun dag weer wat leuker maakt bekend worden is geen optie

Reputatie 1
Badge

Maar veel plezier met liedjes maken en zingen

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

Nee natuurlijk is dit niet raar! Wat raar is is dat ik om 00:57 uur 's nachts nog op mn telefoon zit en nog niet slaap, aangezien ik straks om half 7 op moet😴😴.

Maar bij mij op zangles zit er ook een jongen van ongeveer jou leeftijd, hij heet J, en hij is heel onzeker maar hij kan echt mooi zingen! Dus be you and SING 'cause thats the best way to express youself.
Groetjes  ❤️

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m anonimiteit.

Lekker bezig man!

Gewoon door blijven gaan en in jezelf geloven en niet opgeven!

 

Veel succes 😄

Erg leuk dat je op zangles zit en ambitieus bent!

Als jij bekend wil worden, moet je daar zeker voor gaan!

Het enige dat je niet moet doen, is naast je schoenen gaan lopen en anderen kleineren als iets beter kan dan de ander.

Maar ik wens je veel geluk voor in de toekomst in je muziek carrière!!

Reputatie 3
Badge +3

Niet raar! Als meer mensen zeggen dat jij talent heb, kan je heel ver komen!  X

Ik heb dit niet, maar het is niet raar! Het is jouw droom, dat is nooit raar! En als je erin gelooft kan je het best wel eens gaan bereiken ;) 

Ik ken jou niet maar ik weet zeker dat jij het kan

Reputatie 7
Badge +19

ik vind het helemaal niet raar sterker nog ik ben zelf ook sterk overtuigd dat ik later beroemd zal worden ik wil actrice worden en ik zit al 7 jaar op toneel en speel in een film dus ik hoop voor jou dat het je lukt om je dromen waar te maken.

ik geloof in je.

Reageer