Skip to main content

Bedankt bericht

• April 20, 2025
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3

Hiiii Koetje.123 hier

Ik hoop dat wat mensen dit lezen. bij mij is het nu vakantie en ik zit geloof ik al 8 maanden op het forum zit dus ik wil wat mensen bedanken voor de steun die jullie mij hebben gegeven: ​@Tover01 ​@Natureflower ​@OnlyMe ​@ItsJustMe ​@Tartan15 ​@ItzJustin ​@LampenKap 

Kunnen jullie aangeven voor wie jullie dankbaar zijn?

Alvast bedankt

-Koetje.123-

5 reacties

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 20, 2025

Ten eerste, wat lief dat ik hier in sta. Ik ben niet zo actief de laatste tijd, dus dat ik wordt bedankt is toch een beetje onverwachts. Dus jij ook bedankt :D

Sowieso bedankt aan eigenlijk iedereen die jij ook benoemt hebt. De hele bende maakt het forum momenteel wat het forum is. En gelukkig wordt mijn inactiviteit vervangen door hun activiteit. 

Ik hoop dat iedereen een hele fijne vakantie heeft!!! 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 20, 2025

Hey, dankjewel,  jij ook voor al je steun hier! 💕  Ik ben iedereen dankbaar die op al mn topics reageerde 😘😘en die waardering heeft voor anderen en elkaar. Veel liefs, Tover xxx

ItzJustin
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 24, 2025

Hey ​@koetje.123 

Het is vast een tijdje geleden dat ik je heb geholpen, maar graag gedaan natuurlijk!

Ben helaas niet zo actief meer de laatste tijd maar neem af en toe nog een kijkje en krijg ook gewoon nog meldingen over tags. 

Ik ben eigenlijk echt voor iedereen dankbaar die moeite heeft genomen om anderen mensen te helpen via dit forum of natuurlijk ook om zelf hulp te vragen aan anderen. Al is het maar 1 vraag of 1 reactie dat je hebt gegeven, je hebt er iemand mee geholpen of zelf initiatief genomen om hulp te krijgen.

En toch nog een speciale SO naar ​@tim16 . Volgensmij de gene met de meeste reacties en die zie ik ook nog dagelijks op het forum. En ik weet dat hij binnenkort volgensmij ook de maximale leeftijd bereikt op het forum dus er vanaf moet. Toch zal ik hem niet vergeten, omdat hij mij ook heel veel heeft geholpen.

Nou weer een reactie na een aantal maanden!

Groetjes en tot de volgende, 

@ItzJustin 

• April 24, 2025

Hey ​@ItzJustin 

Heel erg bedankt. KT is bezig met een nieuw forum voor 18+. Zodra die online is ben ik hier weg.

Leuk om weer van je te horen

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 25, 2025

Hoi hoi, dankjewel voor je lieve bericht! Fijn dat je dit vertelt en ervaart! Zelf ben ik ook best een aantal mensen hier dankbaar en het is te veel om ze te noemen denk ik, ben ook bang dat ik dan iemand vergeet te noemen haha, maar sinds ik hier kwam heb ik heel wat fijne en nuttige en lieve tips, adviezen en bemoedigingen mogen krijgen. Het voelt als meer dan ik verdien soms en het is warm en lief!   En bedankt voor je topic! 

Groetjes liefs Tartan XxX