Bedankt

  • 15 February 2022
  • 13 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zoals jullie weten is vandaag de laatste dag voor alle 18 jarigen

In deze topic wil ik hun bedanken 

 

Naamnietbekend

Bedankt voor alles 

Ik zou je missen 

 

Lucasss 

Je hebt mij niet geholpen 

Maar vele andere wel

Thanks

 

Menspersoon 

Bedankt voor je goeie inzet

Thanks 

 

Dit zijn de 18 jarigen die ik ken

Als je hier niet bij staat

Is dit tekst voor jou :

Bedankt dat je vele mensen gehulpen hebt

Blijf zo doorgaan 

Mensen zullen je nodig hebben

 

Veel Liefs 

Zelle

 

 

 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Van mij ook helemaal mee eens

Hoi @Zelle,

 

Bedankt voor je lieve woorden! Ik zal jullie allemaal ook erg gaan missen.. Ik hoop dat jij en alle anderen hier nog veel plezier gaan beleven op het forum!

Ik had in mijn afscheidstopic inderdaad aangegeven dat deze dag (15 februari) onze laatste dag hier zou zijn. Ik had de mail die ik heb ontvangen alleen een beetje fout gelezen.. Onze accounts worden op 23 februari verwijderd.. 22 februari is dus onze echte, laatste dag hier. Nog 1 weekje extra tijd:blush:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +17

Wat leuk bedacht ! Ik bedank ook allemaal die nu weg gaan en volwassen worden 🙂 Heel veel geluk !

Grtz liefs Julian X

Hoi @Zelle,

 

Bedankt voor je lieve woorden! Ik zal jullie allemaal ook erg gaan missen.. Ik hoop dat jij en alle anderen hier nog veel plezier gaan beleven op het forum!

Ik had in mijn afscheidstopic inderdaad aangegeven dat deze dag (15 februari) onze laatste dag hier zou zijn. Ik had de mail die ik heb ontvangen alleen een beetje fout gelezen.. Onze accounts worden op 23 februari verwijderd.. 22 februari is dus onze echte, laatste dag hier. Nog 1 weekje extra tijd:blush:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

 

Echt!!!!

Je hebt zoveel geluk

Dus bleef plezier 

 

Zelle

O Ja 

Ik ben vergeten om te vertellen 

Zet jullie namen onder jullie reacties 

Zo kan we jullie nooit vergeten

 

Zelle

Hoi @Zelle,

 

Vandaag is helaas wel de laatste dag voor alle 18 jarige hier.. Dus ook voor mij. Morgen wordt mijn account verwijderd en dan kan ik niet meer inloggen. Ik wil je nogmaals bedanken voor je lieve woorden! Ik hoop dat je nog veel aan het forum gaat hebben en wens jou en alle anderen hier veel plezier toe🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

@NaamNietBekend 

Ik zou je echt missen

Maar op een dag wordt ik ook anonymous

Bedankt voor alles 

 

Een dikke knuffel van Zelle 

Mooi topic @Zelle !

Ook namens mij bedankt allemaal

Lief berichtje @Zelle, hopelijk kan je nog veel mensen helpen of zelf gelopen worden hier!

Groetjes Lucas 

Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt 

Voor alles

Knuffel Knuffel 

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt alle mensen die hier zoveel hebben bereikt we zullen jullie nooit vergeten

Ik mis hun nu al 

Snik snik

😣😭😭😭😭😭😭😭😣😫

Naamnietbekend was mijn voorbeeld

Menspersoon ook

 

Lucasssss was super lief 

Reageer