Vraag

Bedankt

  • 26 June 2020
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi allemaal! 
Ik wil graag 2 mensen bedanken die keer op keer in mijn topics gereageerd hebben:

@Kenshin & @Spookyzx 

Jullie reageren de hele tijd en dat vind ik heel fijn omdat jullie gewoon als een soort forumvrienden voelen. (Ik klink nu echt als een kind van 7 :0)

Bedankt!


3 reacties

Hey Itz_Melz (of wacht: JustMelsy intussen)

 

Wat lief dat je dit topic even aanmaakt :slight_smile:  Altijd fijn om te horen wanneer je reacties geapprecieerd worden, en dat er iemand mee geholpen is. 

 

Yep, Spookyzx is cool. Net zoals vele andere forummers hier. Het zou nogal duren ze allemaal op te sommen :slight_smile:  Maar goed, in ieder geval fijn dat je je geholpen lijkt te voelen op het forum. 

 

Oh sure, we kunnen forumvrienden zijn :slight_smile:  Daar is helemaal niets kinderachtigs aan. 

 

Gr. Kenshin

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey Itz_Melz (of wacht: JustMelsy intussen)

Jep ik heb t weer veranderd😂👍🏻

Wat lief dat je dit topic even aanmaakt :slight_smile:  Altijd fijn om te horen wanneer je reacties geapprecieerd worden, en dat er iemand mee geholpen is. 

😁😁

Yep, Spookyzx is cool. Net zoals vele andere forummers hier. Het zou nogal duren ze allemaal op te sommen :slight_smile:  Maar goed, in ieder geval fijn dat je je geholpen lijkt te voelen op het forum. 

Inderdaad er zijn er teveel🤪

Oh sure, we kunnen forumvrienden zijn :slight_smile:  Daar is helemaal niets kinderachtigs aan. 
😄😄😂

Gr. Kenshin

 

 

Heey JustMelsy,

Wat leuk dit! Het is altijd mooi om te lezen dat mensen je reacties waarderen of ze nou klein zijn, of lang. Zolang het degene helpt is het goed.

Thanks!

See ya!

Spookyzx.

Reageer