Vraag

als je 1 wens zou mogen doen, wat zou het dan zijn?

  • 21 June 2023
  • 14 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 7

heyy

stel je zou 1 wens mogen doen die ook echt uitkomt, wat zou je dan wensen?

ik zou wensen dat mevrouw D. (mijn favoriete docent die zoooooo aardig is) mijn moeder zou zijn haha

 

joeee


14 reacties

Reputatie 2
Badge +2

dat iedereen naar me luistert

Hey,

ik zou wensen dat ik oneindig veel wensen mag doen, die ook echt uitkomen. En daarna kan je dus nog van alles wensen. Lekker makkelijk!

Adios!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik zou wensen dat de wens van @OnbekendeAnnoniem  uitkomt ;)  want dan heb je alles in 1 keer haha,

En op persoonlijk niveau, ik wou dat ik m'n gezicht strak kon houden als het moet, bijvoorbeeld in de klas of in een museum ofzo. Want juist dan heb ik zeer grote moeite met mijn lachen in houden :(  en vaak lukt het, soms niet, en dan steek ik anderen aan en krijg ik nog straf ook pfffff 😊😏🙄 haha nouja tis niet heel erg maar ik zou willen dat ik wat minder snel in de lach schiet dus en wat minder klets :0

Groetjes liefs Tartan X

Ik had een keer op school de slappe lach met iemand anders, terwijl het over heel veel dode mensen ging. Sta je daar dus te lachen, terwijl er echt heel serieus gepraat werd. Niet zo fijn! Lijkt mij dus ook wel handig. Of dat als me ouders onze broodtrommels verwisselde, zodat we ze bij elkaar gingen halen midden in de les, wat altijd wel leuk was, maar soms kregen we de slappe lach en dan zitten we dus allebei te lachen en niemand wist waarom, we verstoorde gewoon de les van een andere groep. Bij dat soort momenten zou het wel heel fijn zijn.

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou wensen dat ik voor altijd gelukkig zou zijn. Met of zonder iemand.

-OnlyMe

Reputatie 5
Badge +1

Ik zou wensen… dat ik meer doorzettingsvermogen had. Ik hou het echt niet vol om iets af te maken. Ik ben eigenlijk al trots dat mn langste periode van niet in mn dagboek schrijven korter dan n maand is. Ik hou dagelijks schrijven al helemaal niet vol. Dat zou ik dus wel willen. Niet dat er dan veel zinnige dingen in zouden komen. Maar goed… Het ergste is dat ik een boek wil schrijven. Maar ik weet al van mezelf dat dat niet helemaal gaat werken. Meer doorzettingsvermogen dus. 😁

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

ik zou wensen dat ik oneindig veel wensen mag doen, die ook echt uitkomen.

das best slim, maar eigenlijk moet je bij die eerste wens dat al jouw wensen uitkomen, uitsluiten dat een wens die er op neer komt dat je wensen niet meer uitkomen, niet uitkomt, als je begrijpt wat ik bedoel 😂

Je zal je maar een keertje verspreken en weg alle wensen...

Dan voorkom je dus dat je daarna niks meer kans wensen, nou ja, wensen kun je altijd, maar of ze  dan nog uitkomen is een ander verhaal….

 

Zo'n wens dat als je wensen uitkomen behalve als je wenst dat je wensen niet meer uitkomen lijkt mij ook wel wat. Dan kan ik daarna bijvoorbeeld wensen, dat ik wens dat alles in de wereld wat eerlijker verdeeld wordt. Dat iedereen gelukkig is om maar ergens mee te beginnen. Het is natuurlijk bijna onmogelijk om zoiets voor elkaar te krijgen, maar elke verbetering is er eentje.

 

@Tartan13 ,

blijf jij maar lekker lachen. Lijkt me heerlijk om samen met jou dubbel van het lachen te liggen. Dat je elkaar niet aan durft te kijken, omdat je dan opnieuw uitbarst, heerlijk

Maar ff serieus, ik snap dat het soms een beetje slecht uitkomt, omdat er altijd mensen zijn die geen humor hebben , zoals sommige leraren op school…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Mijn wens nu is dat het nog heel lang aan blijft tussen mij en m’n vriendje.

Reputatie 7
Badge +9

Mn vader terug, lang en gelukkig leven. Zoveel keuzes eigenlijk. Maar op het moment heb ik eigenlijk zo goed als alles dat ik nodig heb. Ik voel niet dat er echt iets mist ofzo.

Mijn wens nu is dat het nog heel lang aan blijft tussen mij en m’n vriendje.

Ik denk dat dat wel goed komt, zolang je natuurlijk blijft communiceren enzo. Maar ik denk wel dat jullie dat al doen😂

 

Ik zou zorgen dat een vriend van mij een levertransplant krijgt (hij heeft een ziekte)

@Spidy87  die wens doe ik met je mee<3 

Dankjewel, @Sjammetje 

Reputatie 7
Badge +17

Ik wens ook mee met @Spidy87  en @Sjammetje  

😘

Ik wens ook mee met @Spidy87  en @Sjammetje  

😘

Dankje

Reageer