Alle Forummers die zijn geslaagd: Van harte gefeliciteerd!🥳

  • 4 June 2020
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyo,

Vandaag is het voor heel wat jongeren een hele spannende dag. Namelijk ben je geslaagd of niet? Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal geslaagd zijn en in September kunnen beginnen aan een leuke opleiding!

Als je nou helaas niet geslaagd ben, maar wel nog kans maakt op een herkansing dan wens ik je nog heel veel succes! Ik weet zeker dat je dan wel slaagt!

Krijg je het nieuws nou te horen dat je niet geslaagd ben en er is ook geen kans op een herkansing dan is dat natuurlijk heel erg jammer, maar je moet maar zo denken ik heb me best gedaan, en volgend jaar gaat het me zeker wel lukken!

Natuurlijk is slagen het gene wat je het liefst wilt, want daarvoor heb jij 1 jaar lang hard geleerd en gestudeerd. Toch heb ik maar liefst 8 dingen bedacht waarom zakken eigenlijk helemaal niet zo heel erg is:

1 Je hebt 2x een hele lange vakantie. Dit jaar zal dat waarschijnlijk toch een vakantie thuis, of op de camping om de hoek worden.

2. Je weet al heel wat, dus volgend jaar wordt een makkie!

3. Misschien heb je wel geluk dat je sommige lessen mag overslaan of dat je geen toets/ examen ervoor hoeft te maken. Dat betekent dus meer vrije tijd!

4. Als je een werkweek had in het laatste jaar, dan kan je nu dus nog een keer daar naar toe! Of je kiest om thuis te blijven en lekker een weekje vakantie te houden.

5. Je hebt 1 jaar extra tijd om na te denken wat voor opleiding je gaat doen. 

6. Misschien had je dit jaar wel mega irritante mensen in je klas, nou daar ben je nu lekker van af! 

7. Je krijgt 2x taart! Ja 2 keer. Want mensen hebben nu natuurlijk al taart gekocht om het te vieren, en die taart flikker je niet weg omdat je gezakt bent. Dus als je volgend jaar wel bent geslaagd dan krijg je dus weer taart! Woohoo! 

8. De dagen op het MBO en HBO duren meestal heel lang. Voor je het weet moet je van half 9 tot 18.00 naar school bruh. En hier op de middelbare school duren de lessen tot max half 4(vgm mij lol).

Dat zijn gewoon 8 dingen die gewoon hartstikke cool zijn nu je bent gezakt!

See ya!

Spookyzx. 


9 reacties

hey @Spookyzx 

Ik snap echt niet hoe je het voor elkaar krijgt om van iets minder leuks , iets positiefs te maken. ❤❤ .

Ik feliciteer iedereen die is geslaagd en wens mensen veel succes als ze moeten herkansen.

 

Maar misschien ben ik een beetje vergeetachtig 😅(vast niks nieuws hoor) maar ben jij ook geslaagd?

Hoi Spookyzx,

Bedankt voor de felicitaties! Ik ben geslaagd 😊😏🇱🇺 

Al denk ik dat de uitslag voor de meeste middelbare scholieren geen verrassing was (ik wist het al een paar maanden), is het toch leuk, zo'n speciale dag.

Bij mij op school zijn alle mentoren langsgegaan bij hun mentorleerlingen. Dat was een leuke verassing! Ik heb het ook zien gebeuren in de buurt met andere scholen. Super aardig! 

Voor alle anderen die zijn geslaagd: gefeliciteerd! Voor de mensen die zijn gezakt: het is niet het einde van de wereld! Ik ken iemand die vorig jaar is gezakt en zij is er alleen maar beter en sterker uitgekomen! 

Succes voor iedereen die nog een RV-toets of andere herkansing moet doen!

Gr. Pin

Hi Spookyzx,

 

top topic (nee, ik stotter niet), het is echt een top top topic (oh nou stotterde ik wel ineens :joy: )

 

ook goeie punten om het nog een keertje over te doen en om er echt een TOP 10 van te maken:

  1. de kans is groot dat je nu wel bij die leuke jongen of dat leuke meisje, dat steeds een klas lager zat, in de klas komt. Daar had je al die jaren al van gedroomd, toch? :heart_eyes:
  2. misschien nog wel één van de beste redenen dat je het slagen, misschien wel bewust, heb ‘uitgesteld’ (zo kun je dat echt wel uitleggen aan je ouders/omgeving) is dat volgend jaar de eindexamenfeestjes WEL doorgaan. Disclaimer: ik kan dat niet garanderen, maar dan kun je het dan altijd nog een jaartje uitstellen toch :relaxed::tada::confetti_ball:

Gefeliciteerd allemaal !!!!

 

EDIT:: gefeliciteerd @Pin 

 

Groetjes,

M&M's

@Pin gefeliciteerd,🥳🥳

@Pin ,

Bij mij op school zijn alle mentoren langsgegaan bij hun mentorleerlingen. Dat was een leuke verassing! Ik heb het ook zien gebeuren in de buurt met andere scholen. Super aardig! 

 

oh jee, das dus behoorlijk uit de hand gelopen…… Dat zijn wel heel drastische maatregelen….

burn, baby burn

The Tramps - Disco Inferno

 

Nou ja, alsnog een fijne dag :joy:

 

Ik weet het, das echt heel flauw, maar ik weet dat jij dit kunt hebben :wink:

 

Liefs,

M&M's

Heyo,

Van harte gefeliciteerd @Pin 🎉, en wordt er nog een feestje gevierd vanavond?

@Gebruiker c 

Maar misschien ben ik een beetje vergeetachtig 😅(vast niks nieuws hoor) maar ben jij ook geslaagd?

Jaa ik ben ook geslaagd voor MBO 🎊🎉🥳. Ik kreeg het al gister ochtend te horen in de groepsapp. Omdat onze hele klas was geslaagd heeft de mentor als eerste een berichtje in de groeps app gedaan met de vermelding. Daarna heeft die in de middag iedereen individueel gebeld. 

See ya!

Spookyzx. 

Heyo,

Van harte gefeliciteerd @Pin 🎉, en wordt er nog een feestje gevierd vanavond?

Nope! :) Daar had ik geen behoefte aan. Jij nog een feestje? Gefeliciteerd met je slagen!!

Gr. Pin

Reputatie 4
Badge +5

Heyo,

Vandaag is het voor heel wat jongeren een hele spannende dag. Namelijk ben je geslaagd of niet? Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal geslaagd zijn en in September kunnen beginnen aan een leuke opleiding!

Als je nou helaas niet geslaagd ben, maar wel nog kans maakt op een herkansing dan wens ik je nog heel veel succes! Ik weet zeker dat je dan wel slaagt!

Krijg je het nieuws nou te horen dat je niet geslaagd ben en er is ook geen kans op een herkansing dan is dat natuurlijk heel erg jammer, maar je moet maar zo denken ik heb me best gedaan, en volgend jaar gaat het me zeker wel lukken!

Natuurlijk is slagen het gene wat je het liefst wilt, want daarvoor heb jij 1 jaar lang hard geleerd en gestudeerd. Toch heb ik maar liefst 8 dingen bedacht waarom zakken eigenlijk helemaal niet zo heel erg is:

1 Je hebt 2x een hele lange vakantie. Dit jaar zal dat waarschijnlijk toch een vakantie thuis, of op de camping om de hoek worden.

2. Je weet al heel wat, dus volgend jaar wordt een makkie!

3. Misschien heb je wel geluk dat je sommige lessen mag overslaan of dat je geen toets/ examen ervoor hoeft te maken. Dat betekent dus meer vrije tijd!

4. Als je een werkweek had in het laatste jaar, dan kan je nu dus nog een keer daar naar toe! Of je kiest om thuis te blijven en lekker een weekje vakantie te houden.

5. Je hebt 1 jaar extra tijd om na te denken wat voor opleiding je gaat doen. 

6. Misschien had je dit jaar wel mega irritante mensen in je klas, nou daar ben je nu lekker van af! 

7. Je krijgt 2x taart! Ja 2 keer. Want mensen hebben nu natuurlijk al taart gekocht om het te vieren, en die taart flikker je niet weg omdat je gezakt bent. Dus als je volgend jaar wel bent geslaagd dan krijg je dus weer taart! Woohoo! 

8. De dagen op het MBO en HBO duren meestal heel lang. Voor je het weet moet je van half 9 tot 18.00 naar school bruh. En hier op de middelbare school duren de lessen tot max half 4(vgm mij lol).

Dat zijn gewoon 8 dingen die gewoon hartstikke cool zijn nu je bent gezakt!

See ya!

Spookyzx. 

Hey @Spookyzx 

Bedankt voor de felicitatie voor ons allen!

1: Dat is wel waar

2: True

3: Yes

4: Daar heb je een punt

5: Ik weet t al. Ik doe Toerisme op niveau 2

6: Eindelijk! Af van die drukke mensen in mijn klas!

7: Yeah!!!!

8: Oh hel! Help me! Iemand tips? ;-)

Liefs,

Daniël

Heyo,

 

Ik heb geen feestje gevierd, heb alleen gisteravond met opa video gebeld een uurtje. Hij is van plan om langs te komen dit weekend. Dus dan kunnen we samen wel een klein feestje houden.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer