Skip to main content

afspreken met je crush

• September 30, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

jongus (en meiden) t is me geflikt ik ga binnenkort afspreken met het meisje dat ik leuk vind maar ik heb een paar vragen

1 wat voor muziek zal ik aanzetten ik hou van muziek zij ook zij van bruno mars ik van j pop hardcore rock etc etc je kent t vast wel

2 wat zal ik klaarzetten om te doen ik hou zelf heel erg van dungeons and dragons maar idk of zij dat leuk vind 

3 de laatste vraag ik wou met r afspreken om ook naar de hema te gaan lunchen is dat een goed idee zij komt r vaak met r vriendinnen

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Wat leuk dat je gaat afspreken met dat meisje afspreken, das super cool!! 😳🔥

1. muziek: zet gewoon een mix op joh, beetje Bruno Mars want dat vind ze leuk (uptown funk enzo) en dan tussendoor J-pop of rock van jou, dan is t eerlijk. of laat haar kiezen en jij zegt “oke cool” dan lijkt t alsof jij chill bent.

2. wat doen: je hoeft niet meteen dungeons and dragons te spelen want dat is zegmaar superveel uitleg en dan duurt t lang. maar je kan wel Uno ofzo doen, of een dom spelletje waar je veel kan lachen. of gewoon praten en een beetje chillen. als ze D&D leuk vindt kan je later wel doen.

3. hema: ja is goed idee want dan kan je eten en dat is altijd nice. maar omdat zij er vaak heen gaat moet je misschien daarna nog wat doen dat speciaal is. zoals even wandelen of iets grappigs kopen. dan is t niet alleen “hema zoals altijd” maar “hema + speciaal ding met jou”.

xx liefs Wolf 🐺