Ik had met een jongen, hij ging random weg, maar hij heeft me net weer bericht gestuurd. Hjj wou vrienden blijven!!!!!! Ik ben zo blijjj!!!!!
Groetjes blije mij
Ik had met een jongen, hij ging random weg, maar hij heeft me net weer bericht gestuurd. Hjj wou vrienden blijven!!!!!! Ik ben zo blijjj!!!!!
Groetjes blije mij
Hoi,
Nou, dan ben ik ook blij voor jou :)
Liefs, Salaam
Bedoel je dat je verkering met hem hebt gehad?
Ik snap je topic niet helemaal. Is het nou.verkering of vriendschap. Het staat namelijk in het subforum 'succesverhalen'.
''Ik had met een jongen'' klinkt namelijk alsof je verkering hebt gehad. Of vind je hem gewoon leuk?
Liefs
Hey! Haha fijn! Top dat je zo blij bent! Het is je gegund!
Liefs Tover xxx
Heyy,
Wat fijn voor je!!!
Heyy!
Wat fijn zeg! Echt fijn dat je zo blij bent dat is je echt enorm gegund!!
Liefs van ItsJustMe <3
Hoiiii,
Gefeliciteerd en top om te horen!
Groetjes, justGhast
Bedoel je dat je verkering met hem hebt gehad?
Ik snap je topic niet helemaal. Is het nou.verkering of vriendschap. Het staat namelijk in het subforum 'succesverhalen'.
''Ik had met een jongen'' klinkt namelijk alsof je verkering hebt gehad. Of vind je hem gewoon leuk?
Liefs
We hadden verkering, en hij ging random weg. Maar hij heeft me gister bericht gestuurd
Groetjes mij
Gefeliciteerd! Dan kun je 'biezchierig wel in Bi of Gay veranderen!
Liefs
Liefs
Nee, ben ik nog steeds:(
Groetjes mij
Liefs
Bischierig moet er staan
Liefs
Nee, ben ik nog steeds:(
Groetjes mij
Dat snap ik. Maad je kunt nu wel zeggen dat je op jongens valt.
Liefs
-onnodige quote verwijderd-
Bischierig betekent dat je niet goed weet waar je op valt, je kunt nog steeds bischierig zijn als je met een jongen heb gehad ;)
Groetjes van
Heyy!
Wat Leukk! Misschien een rare vraag, maar waarom vind je dat eigenlijk zo leuk ? veel !
Heyy!
Wat Leukk! Misschien een rare vraag, maar waarom vind je dat eigenlijk zo leuk ? veel !
Hij heeft me maanden genegeerd, en nu negeerd hij me weer :(
Groetjes mij
Oh, spijtig om te horen dat hij je opnieuw negeert. :(
Het lijkt me wel even lastig.
Groetjes mij
Hoi hoi
Even een update
Hij is nooit online op Snapchat, want er staat geen groen bolletje. Maar hij heeft me niet geblokkeerd. Hetzelfde geld voor Fortnite. Dus ik denk dat hij me niet haat, maar gewoon even tijd voor zich zelf nodig heeft
Groetjes Anoniemxv
Was helemaal vergeten te vertellen dit maar nu kan het wel. Hij speelt geen fortnite meer, maar wel andere games van Epic Games (de makers) en dus zie ik hem wel eens in the launcher staan maar dat betekent gewoon dat hij een andere epic Games game speel. Was misschien niet helemaal duidelijk dus ik dacht ik vertel het maar
Groetjes Lupus
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.