114!


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik heb 114 unieke bezoekers op mijn website. 3 dagen geleden waren het er nog 82, en ik heb daarmee ook een nieuw persoonlijk record. De meeste nieuwe unieke bezoekers in 1 kalendermaand, in juni dus nu 32 erbij ( en de maand is nog niet om) en in september 2019 had ik 31 nieuwe unieke bezoekers.

Ik wou dit gewoon even delen, geen idee why.

-TheMightySlayer <3 


22 reacties

proficiat man!

Hallo Kaas123 :)

Thx :)

-TheMightySlayer <3

Gefeliciteerd!  Er zullen nog velen volgen hoop ik. 

Het is je gegund!

Groetjes gebruiker c 

Hallo Gebruiker c :)

Thx, we gaan voor de 150! :)

-TheMightySlayer <3

Hey TheMightySlayer. 

Dat zal zeker wel goedkomen.đŸ˜‰

Groetjes Gebruiker c 

Hallo Gebruiker c :)

Dat denk ik ook wel.

-TheMightySlayer <3

Wat doe je op die site allemal?

Hallo anoniemegast43 :)

Het is een weersite.

-TheMightySlayer <3

Het aantal unieke bezoekers is naar 149 gestegen.

Oh nice! Ik zou graag een kijkje willen nemen als er niet al teveel persoonlijke informatie opstaat en het mag van de moderators!

Hallo anoniemegast43 :)

Er kunnen reacties worden gegeven dus dat mag sws niet. Met toestemming van moderators kan ik wel screenshots posten? Misschien is dat een optie.

-TheMightySlayer <3

Dat zou ik wel leuk vinden! Moderators als jullie dit lezen zou @TheMightySlayer wat kunnen laten zien? Ben erg benieuwd!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo TheMightySlayer,

 

goed dat je over de privacy nadenkt! Inderdaad is het niet toegestaan om te linken naar een site waarop mensen reacties kunnen geven en dus in contact kunnen komen met elkaar.

We vinden het belangrijk dat ook jijzelf niet herkend kan worden door het geven van de link of naam van je site, of door het plaatsen van screenshots waarop je site herkenbaar is. Dus wil ik je vragen om dat zelf even goed in te schatten. Als je denkt dat niemand jouw site kan herkennen op het screenshot, dan is het toegestaan om deze te plaatsen.

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Hallo Marieke :)

Bedankt voor het antwoorden!

Hallo anoniemegast43 :)

( printscreens verwijderd door de Kindertelefoon ivm anonimiteit )

 

 

-TheMightySlayer <3

 

PS: Ondertussen al 168 unieke bezoekers, op naar de 200 :)

 

Hey TheMightySlayer

 

Goed bezig :slight_smile:  Ga zo door. Een hoop personen lijken je site te appreciëren. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Ja, in 2 weken meer unieke bezoekers erbij dan in de 9 maanden daarvoor. Maar ja, ik heb het ook geadverteerd op school en sociale media. We gaan zeker door, de 200 unieke bezoekers is ons doel nu. En sommige mensen gebruiken nu ook mijn weersite in plaats van Weeronline en dat soort sites :grinning: .

-TheMightySlayer <3

OK @TheMightySlayer  deze photos waren misschien niet een goed idee…

Ik heb de website binnen 10 minuten gevonden. Ik ga niet zeggen hoe, maar het was heel simpel. Ik ga ook niet die website hier verspreiden voor privacy redenen. Ik zou de screenshots misschien blurren.

ik kan voor 95 cent je naam weten en alle social media accounts die aan je email gelinkt zijn. Ga ik niet doen, maar iemand anders misschien wel. En die kan zowat je leven verpesten.

Gewoon voor je eigen veiligheid

 

P.S. mooie website

 

Hallo ItzzJustme :)

Ten eerste: Waarom heb jij uberhaupt geprobeerd om mijn website op te zoeken?

Ten tweede: Bedankt voor het zijn dan van de 169ste unieke bezoeker…

-TheMightySlayer <3

even serieus, gewoon voor je veiligheid. Ik ben ook bijna in je Twitter gekomen. natuurlijk ben ik gestopt voordat ik er echt in kwam. Maar het is dus ook mogelijk dat iemand anders wel door gaat, en dan is je Twitter gehackt.

Ik sta er op dat de text blurt of verwijdert. Natuurlijk is het je eigen keuze, maar ik vind het niet zo verantwoordelijk. Alles wat er op het internet gebeurt blijft er voor altijd. Ik ga nu stoppen met kijken hoe ver ik kan komen, ik moet huiswerk maken, en ik denk ook dat je het nu misschien begrijpt.

Hallo ItzzJustme :)

Via Lightshot kan dat niet, dan moeten de moderators van de kindertelefoon het even verwijderen. Ben je een hacker ofzo?

-TheMightySlayer <3

Hallo ItzzJustme :)

Via Lightshot kan dat niet, dan moeten de moderators van de kindertelefoon het even verwijderen. Ben je een hacker ofzo?

amateur programmeur en weet een beetje hoe het internet werkt lol

Hallo ItzzJustme :)

Oh, had ik zo'n makkelijk wachtwoord gedaan? Nou ja, voorlopig kom je er niet meer in want ik heb mijn wachtwoord naar iets vrij moeilijks veranderd… 

-TheMightySlayer <3

Heey @TheMightySlayer,

Je bent lekker bezig! Gefeliciteerd! Er zullen er nog vele komen!

See ya!

Spookyzx.

Reageer